Aula virtual e Galería

Familias

ANPA

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

Iniciar sesión

BECAS: CONVOCATORIA XERAL

Convocatoria de becas para el curso 2024-2025

Podedes consultar máis información pinchando na imaxe o no arquivo adxunto

ENTROIDO 2024

*Os mandatos do Meco poden ser acumulativos.

Os días 12, 13 e 14 de febreiro son días non lectivos. Retomaremos as clases o xoves 15 de febreiro.

MEDALLISTAS GALICIASKILLS 2023

Imagen

Parabéns a todos os participantes das Galiciaskills, en especial ás nosas premiadas Lucía Piñeiro e Lucía Tomé que obtiveron a medalla de ouro na categoría de Programas Formativos de Peiteado. Grazas ao seu traballo, esforzo e profesionalidade destacaron nas probas realizadas.

1ª proba - Ondas

2ª Proba - Recollido

Galiciaskills

Hoxe o noso alumnado de Programas Formativos están en Silleda a demostrar as súas habilidades con outros moitos centros de Galicia.

Noraboa! Estamos moi orgullosos de vós!

FOLGA

O martes 24 de outubro está convocada unha folga de persoal docente. O centro manterá os servizos mínimos publicados na orde do 17 de outubro de 2023 pola que se ditan normas que determinan os servizos mínimos durante a folga no ámbito do ensino público convocada para o día 24 de outubro de 2023.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Desde a ANPA do centro queren trasladarvos que hoxe comeza o prazo de inscrición nas actividades extraescolares e remata o 17 de setembro. A inscrición pode facerse no seguinte enlace: http://www.fedapascoruna.org/inscripciones/

Ante calquera dúbida podedes contactar coa ANPA.