Novo prazo de solicitude de axudas para adquisición de material escolar

Ven de publicarse a Orde do 06 de novembro (DOG 10 de novembro) que abre un novo prazo para aqueles pais/nais que non solicitaron as axudas para a adquisición de material escolar no curso 2015-16. Os requisitos para a solicitude son os mesmos da anterior convocatoria (ter unha renda per capita inferior a 5.400 €, que o alumno esté matriculado no centro e non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario). Todos aqueles interesados/as poden pasar pola Secretaría do centro ou ben consultar a páxina web do Centro ou da Consellería. Aqueles solicitantes aos que xa lles foi concedida a axuda non poden volver a solicitar á mesma. O prazo de presentación de solicitudes será de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte da publicación da Orde.

O Equipo Directivo

No documento adxunto teñen a súa disposición toda a información.

2º CONVOCATORIA DE AXUDAS MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2015.pdf216.13 KB