LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publícanse as listaxes DEFINITIVAS de alumnado admitido e excluído do programa FONDO SOLIDARIO DE LIBROS para o curso 2015/16.

Na listaxe de admitidos figura a adxudicación de libros de texto para cada un dos beneficiarios.

TALLERES DE FIN DE CURSO

Para rematar o curso o Equipo de Actividades Extraescolares organizou para os rapaces de primaria tres talleres  relacionados coa Cultura Urbana  breakdance, graffiti e beatbox.  Para levar a cabo estas actividades que unen a expresión artística e o ocio activo viñeron Dras, Pablo e David de a Vella Escola . Premendo AQUÍ entrades no blog da Biblioteca e tedes toda a información.

Para os pequenos de infantil trouxoselles un taller para coñecer os animais mariños  co equipo de Arenaria Coordinación. Ler máis no blog da aula 3 de infantil: AQUÍ.

AVISO PARA SOLICITANTES FONDO LIBROS

Por un erro na aplicación informática, todas as solicitudes presentadas resultaron excluídas da LISTAXE PROVISIONAL. Nestes días revisaranse e validaranse novamente, directamente dende o centro. O día 15 de XULLO publicaremos un novo listado coa ADXUDICACIÓN.

Para calquera dúbida ou consulta chamen ao teléfono do centro 981 883152

benvidos ao colexio!

INFORMACIÓN PARA FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO EN 4º DE INFANTIL (3 ANOS). CURSO 2015/16

Información sobre a 1ª reunión de setembro de 2015 e  o periodo de adaptación.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015-2016

Prema no curso de primaria correspondente para acceder á información

1º CURSO

2º CURSO

3º CURSO

4º CURSO

5º e 6º CURSOS (Inglés)

XOSÉ VIZOSO, no noso colexio

O día 16 de xuño, o pintor, escultor, ilustrador, deseñador de Sargadelos... o Artista mindoniense, Xosé Vizoso, estivo con nós para falar co alumnado de sexto sobre o seu traballo:

"De habela, a inspiración, tente que pillar traballando"

"Creo que o que máis me gusta é converter unha obra nun puzzle, deconstruíla e facer que a xente teña que mirala con atención para entendela e descobrir cousas novas cada vez que a ve"

Nas fotos, podemos ver a Vizoso na charla co alumnado de sexto.

Queremos, desde aquí, agradecerlle a Vizoso a súa presenza no noso cole, o seu agarimo e que nos dedicara o seu tempo. Tamén a paciencia que tivo para asinarlle a cada alumno a interpretación que cada un fixo dun deseño de Sargadelos.

Moitas grazas, Vizoso, que sigan os éxitos.

EXCURSIÓN DO ALUMNADO DE SEXTO CURSO

O alumnado de sexto curso de primaria estivo de excursión do día un ao catro de xuño. Con destino Manzaneda, no camiño de ida, fixeron parada no Mosteiro de Oseira e nas Pozas de Outariz. A estancia en Manzaneda foi do máis variada, cun montón de actividades e bo ambiente. Ao regreso fixeron unha parada en Castro Caldelas para visitar o castelo