Skip to Content

Antroido 2016: fotocall e baile de disfraces

    Os alumnos e alumnas de primaria do Ceip A Maía pasaron unha divertida semana do Antroido creando, cos accesorios que se lles deixaron, os seus propios disfraces para unha sesión de fotocall coordinada polo equipo de extarescolares. Os profes do centro tamén participaron e neste montaxe está o resultado:

   O venres todos os alumnos e profes do centro viñeron disfrazados e despois da "festa gastronómica" nas clases, na que degustaron os productos típicos do antroido, participaron nunha sesión de baile. Primeiro baixaron os pequenos de infantil e despois a pista quedou libre para os maiores de primaria.

 

Podedes ver un video no blog de primaria premendo AQUÍ

 

Nos blogues de infantil, tamén podedes ver como se desenvolveu a semana e a festa do venres. AQUÍ NUNHA CLASE DE 3 ANOS  , NUNHA DE 4 ANOS  E  NUNHA DE 5 ANOS

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO 2016/17

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016/17

 

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, hoxe, 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición

 

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

 

 

Publícanse, xa que logo, os formularios de solicitudes

Anexo I: Reserva de praza 

 

Só para o alumnado que vaia a cambiar para un centro adscrito, no noso centro só para alumnado de 6º de Educación Primaria que vaia cursar a Educación Secundaria no IES PLURILÍNGÜE DE AMES.

 

Anexo II: Formularios de admisión e matrícula

 

Consulte aquí as Zonas de influencia do CEIP A MAÍA

 

 

 

Calendario do proceso de admisión para o curso 2016-17

 

Calendario do proceso de admisión para o curso 2016-17

Do 1 ao 15 de febreiro

Reserva de praza para o centro que se está adscrito (só para o alumnado de 6º que reserven no IES de Ames)

Antes do 1 de marzo

Sorteo na Consellería de Educación das letras que resolverán posibles empates.

1 de marzo

Publicación de prazas vacantes que oferta o centro.

Do 1 ao 20 de marzo

-Presentación de solicitude de admisión (Anexo II) xunto coa fotocopia da folla do libro de familia onde se atope o/a neno/a ou o DNI do mesmo/a.

-Pódese entregar tamén a documentación acreditativa dos criterios do baremo.

10 días hábiles apartires do 25 de marzo

Recollida da documentación acreditativa dos criterios do baremo

Antes o 25 de Abril

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

Pódese presentar reclamación contra ditas listaxes nos seguintes 5 días hábiles.

Antes de 15 de maio

Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

Do 20 ao 30 de xuño

Formalización da matrícula do alumnado admitido no propio centro.

DÍA DA PAZ

   Hoxe celebramos o Día da Paz. Os alumnos e alumnas de infantil e primaria elaboraron ó longo da semana as pancartas que hoxe compartimos, leron os lemas traballados por niveis e remataron todos xuntos cantando a Cantarela dos nenos de Neira Vilas. Deixemos que os videos coas fotos dos traballos falen por eles....

As pancartas:

Un anaco da canción:

A xuntanza de todos os alumnos:

Ademáis no blog de primaria podedes ver outro video da xornada premendo AQUÍ

 

Os mandadiños do Meco para Infantil

Estos son os mandadiños do Meco para os nenos de infantil ó longo da semana:

Luns empeza

con algo na cabeza.

Quedarás coa nosa mirada

se o martes traes a cara pintada.

Para o noso gozo

o mércores traerás algo no pescozo.

E o xoves vístete do revés

                e trae algo nos pés.

CELEBRACIÓN DO ENTROIDO

Estimadas familias,

O vindeiro venres  5 de febreiro, celebraremos no centro o Entroido.

Este ano o disfrace será libre, poderá vir cadaquén como queira, as razóns desta decisión son fundamentalmente:

  •  Somos conscientes de que aos nenos e nenas gústalles disfrazarse, transformarse noutro ou noutra cun simple pano, ou cunhas gafas, ou cun sombreiro, con maquillaxes, etc O  Entroido tradicional consistía en poñerse roupas vellas e ocultalo rostro pintándoo cun tizón e deste xeito percorrer as aldeas pasándoo ben.
  •  Dende a escola queremos e debemos potenciar a súa creatividade e permitir que cada quen veña disfrazado do que queira, porque a creatividade desenvólvese, basicamente, coa práctica. Porén non é necesario que se merquen disfraces elaborados, senón facilitarlle telas, perrucas e adobíos: colares, panos, cinturóns, etc. é suficiente para que cadaquén compoña o seu propio e persoal disfrace.
  • Entendemos tamén que é unha festa para goce dos nenos e das nenas, ten que facelos desfrutar, a eles, ao alumnado.

As familias que queirades, poderedes enviarlle este día de merenda algún produto típico destas datas para que comparta cos seus compañeiros e compañeiras na aula.

Durante a xornada, organizaremos un baile de disfraces, que en función do tempo sería no patio traseiro de Primaria ou no patio polideportivo cuberto, en dúas quendas:

    • Infantil: de 12:05 a 12: 45 h.
    • Primaria: de 12:45 a 13:45 h.

 

Ademais, durante toda esa semana, DO LUNS 1 AO VENRES 5 DE FEBREIRO, temos previstas as seguintes actividades:

“Mandadiños do Meco” para Infantil

  • O profesorado de Educación Infantil informaravos con antelación de cales son estos mandadiños para cada día.

“Photo Call” para Primaria

  • Na biblioteca estará preparada a cámara con trípode, o fondo decorativo e accesorios para caracterizar un disfraz no momento. Estableceranse quendas por cursos e durante o recreo+Hora de Ler haberá alí profesorado do equipo de Convivencia para fotografiar aos nenos e nenas que o desexen. Farase unha montaxe fotográfica con todas as fotografías realizadas e subirase á web do centro.

 

Ambientación do Centro

  • Carteis anunciadores do Entroido na porta das aulas ou nos corredores, elaborados polo alumnado.

 

Materiais didácticos

  • Traballarase nas aulas pequenos proxectos e ou unidades didácticas relacionadas coa celebración.
  • Montarase unha exposición de libros na biblioteca relacionada coa temática do Entroido.

 

Bertamiráns, 26 de xaneiro de 2016

 

A Directora

 

Mª Isabel Abelleira Bardanca

A paz, a tolerancia e a convivencia

   Premendo neste Symbaloo ao que tamén podedes entrar desde o blog da  biblioteca, atoparedes cancións, cortos de animación, contos e historias sobre a paz, a tolerancia, o respeto e a convivencia para pensar e traballar na clase e na casa. Outras linguaxes...

     Materiais para pequenos  e  maiores, de arriba abaixo. Desde Pocoyo e Caillu ata un clásico como o discurso de Chaplin no Gran dictador, a realidade dos nenos na guerra, o respeto polas diferenzas e as discapacidades, cortos premiados, raps pola tolerancia, música colaborativa na rúa, os discursos das nenas  Malala (premio pola Paz)  e  Severn Suzuki  que fixeron pensar aos políticos na ONU. Un enlace coa páxina da orquestra infantil Cateura sobre a música  que se pode facer co refugallo que rodea os barrios pobres arredor dun vertedoiro en Paraguay. Cancións co texto da Cantarela dos nenos de Xosé Neira Vilas, o Imagine de Lennon con subtítulos en castelán e inglés, unhas nenas de Siria (como as nosas) cantando  e contando a súa realidade na guerra... A experiencia de Wangarii e as árbores da Paz en África e para os máis maiores un corto do Home que plantaba árbores baseado no libro do mesmo título de Jean Giono que o escribeu despois das súas experiencias en Francia na primeira guerra mundial... Por certo os libros de JRR Tolkien do Señor dos aneis escribeunos este profesor de linguística da universidade de Oxford despois de pasar pola mesma experiencia na guerra e perder  a tódolos amigos que foran con el: a batalla dos abismos de Helm narra en ficción o que el vivira nas trincheiras. Da mesma situación xurdiron as Crónicas de Narnia do seu amigo  CS Lewis. A realidade e a ficción ás veces van da man... 
     
      Podedes ler, contar, cantar, escoitar....  e sobre todo pensar.
Un pouco de todo como vedes.... Un mundo... 
 

 

Plan de consumo de froita nas escolas

Un curso máis dende o CEIP A Maía acollémonos ao Plan de Consumo de Froita na Escola.

O obxectivo do plan é incrementar o consumo de froita e verdura así como os hábitos saudables dos nenos e nenas.

Os períodos nos que se levará a cabo o consumo son os seguintes:

·         1ª semana: Do 18/01/2016  ao  22/01/2016

·         2ª semana: Do 07/03/2016 ao 11/03/2016

·         3ª semana: Do 06/06/2016 ao 10/06/2016

As aulas participantes neste programa son todas as de educación primaria agás os grupos de 4ºA e 6ºB.

Agradecemos a vosa colaboración especialmente  nestas semanas de desenvolvemento do programa, falando cos vosos fillos e fillas sobre a importancia do consumo da froita.

Dende os seguintes enlaces podedes acceder aos materiais e xogos deseñados para este programa, por si queredes tamén dende as vosas casas empregalos.


 El Frutijuego: El gran juego de las frutas y las verduras 


O Frutijuego é un símil da ruleta da fortuna no que se han de resolver 150 preguntas coa axuda do Libro Sabio das Froitas e as Verduras, que inclúe un total 53 fichas didácticas.


O Libro sabio de froitas e verduras en galego

El libro sabio de las frutas y las verduras en castellano 

El libro sabio de las frutas y las verduras en inglés 

                 
 Outros xogos de interese:

Acceso al juego flash del Alimentraining

Acceso al juego flash de la Batidora

 Acceso al juego flash del Caleidoscopio

Feliz 2016!

  O Ceip A Maía deséxavos un feliz ano 2016 con este video. Nel están só algúns dos traballos cos que alumnos, alumnas e profes decoraron os corredores e as portas do colexio desde a entrada: árbores de moi diversas clases e materiais, postais, estrelas, papás noel e máis cousas que contribuiron a mergullarnos no nadal.

BO NADAL !

 

 

 CANTIGA PRA RECIBIR O ANINOVO

¡Ai, qué Noiteboa chea de ledicia

si os galegos estuveran en Galicia!

¡E nós eiquí calados!

¡Ai, qué santo e bó sería o Nadal

si houbera no mundo menos mal!

¡E nós eiquí calados!

¡Ai, qué Aninovo cheo de craror

si houbera na terra mais amor!

¡E nós eiquí calados!

¡Ai, que leda e gozosa Epifanía

si todo amañecera limpo como o día!

¡E nós eiquí calados!

E si houbera xusticia, paz e ben,

¡cómo brilaría a estrela de Belén!

Os anos van pasados,

¡e nós eiquí calados!

Manuel María (ms.)

Monforte de Lemos, Nadal, 1964

 

 

Concurso de Cartas de Nadal– 2015

Este Nadal.... cultívao a diario!

 A iniciativa, baixo o lema ''Este Nadal...cultívao a diario!'' quere animar a nenos e nenas a encher de contidos as cartas que escriben pedindo os seus agasallos de Nadal.

É  unha actividade posta en marcha pola área de Normalización Lingüística do concello de Ames, este ano en colaboración tamén cos concellos de Teo e Santiago.

 

 A actividade diríxese a nenos e nenas ata 4º de primaria aproximadamente, mais é o profesorado ou os pais e nais quen mellor pode avaliar as posibilidades de enfoque en cada unha das idades.

Máis información no ficheiro adxunto. 

Distribuir contido


Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 7 invitados conectados.

by Dr. Radut