PRESENTACIÓNS DAS EXPOSICIÓNS DO OUTONO DE INFANTIL E PRIMARIA

Preme no seguinte enlace para ver as presentacións sobre as Exposicións do Outono que fixo, nalgún caso con axuda na casa, o noso alumnado tanto de Infantil como de Primaria.

Ver presentacións

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Achegamos dous arquivos: A CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORALAS ELECCIÓNS DOS REPRESENTANTES DE NAIS E PAIS. Pincha para información.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS CANDIDATURAS É DO 7 AO 17 DE NOVEMBRO

Pódense recoller os impresos no Centro.

A Dirección

O SAMAIN

O CEIP A Maía celebrou a festa do Samaín coa participación do alumnado e profesorado. Queremos agradecer ás familias a súa implicación nesta actividade.

Este ano o nivel de participación no concurso de cabazas foi maior que nos anos anteriores, presentáronse ao redor de 300 cabazas.
Todo o alumnado pasou a visitar a exposición e foron eles os que puntuaron as cabazas que máis lles gustaron dando premios ás catro categorías:

• A cabaza que máis nos gusta.
  • A cabaza máis terrorífica.
  • A cabaza máis graciosa.
  • A cabaza máis orixinal

Para ver máis podes pinchar aquí e ir ao blog da Biblioteca