ENAPAS

Durante o mes de abril teremos a oportunidade de formarnos da man de dúas grandes profesionais no ámbito do benestar emocial. Por este motivo, convidámosvos a compartir con nós estas sesións onde ademais de afondar nestas técnicas, desfrutaremos dun café xuntos/as.
Animádevos a participar!

Para anotarvos podedes chamar ao centro ou directamente na conserxería

Venres olímpicos

Damos comezo aos “venres olímpicos”, xornadas e obradoiros onde coñeceremos en profundidade diferentes deportes da man de profesionais e clubes da contorna. Así, damos continuidade ao noso Proxecto dos Xogos Olímpicos e seguimos fomentando entre o noso alumnado hábitos de vida saudable e a actividade física.

Aproveitando que esta semana celebramos o 8M, Día da Muller, temos unha gran invitada, Sara Vázquez, nai dunha alumna do noso centro e xogadora de baloncesto profesional. Con Sara afondaremos neste deporte de equipo e aprenderemos novas técnicas.

Non perdades de vista as nosas redes sociais e páxina web, pois iremos anunciando novidades e novos deportes a coñecer e practicar!

Entroido 2024

Día da Paz

Admisión alumnado curso 2024 - 2025

Para descargar os arquivos premede en adxuntos

Nadal 2023

Felicitacións de Nadal 2023

Para ver as felicitacións prema na imaxe.