Animación á lectura

Guia de lecturas do Nadal

Podedes consultar a guía de lecturas recomendadas para nadal no seguinte  documento.

caza do tesouro

Consegue o tesouro Consegue o tesouro

Dende a biblioteca propoñémosche un reto :Atrévete coa seguinte CAZA DO TESOURO:

23 DE ABRIL, DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO.

Día do libro

agasallosagasallos

23  de  Abril, Día Internacional do Libro, a nosa mascota da biblioteca, RAIOTECA,  anuncia que haberá SORPRESAS para todos os lectores/as de colexio

Páxina web recomendada

Recomendámosche que visites a seguinte páxina:

Presentación do libro do mes de Marzo

Na presentación do libro do mes de Marzo contamos coa colaboración de Pacita Paz Tenreiro, mestra de Educación Infantil e familiar de tres nenas da escola.

O libro do mes de Marzo é "La Bella Durmiente",que está na biblioteca do centro en tres versións diferentes adaptadas aos tres ciclos.

O alumnado do primeiro ciclo fixeron unha pequena representación do inicio e do nó do conto,deixando á  libre  imaxinación dos nenos/as o desenlace.