COMEZO CURSO 2014-2015

HORA COMEDOR: 14:30
HORA SAÍDA COMEDOR-TRANSPORTE: 15:30

• NORMAS A TER EN CONTA NA ENTRADA O 1º DÍA DE CLASE

-ALUMNADO DE 6ºA-6ºB, 4ºA-4ºB, 2ºA-2ºB: Cando toque o timbre irán directamente ás aulas que tiñan o curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 5ºA-5ºB, 3ºA-3ºB, 1ºA-1ºB E ALUMNADO DE NOVA MATRÍCULA: Cando toque o timbre irán directamente ao comedor escolar para coñecer ao profesorado-titor respectivo e mais as aulas corres`pondentes. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL-4 ANOS E INFANTIL-5 ANOS: Cando toque o timbre entrarán polo patio de Infantil durectamente ás aulas do curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legados.
-ALUMANADO DE INFANTIL-3 ANOS: Horario flexible en setembro. Xa tiveron reunión previa cos pais/nais/titores legales.

• ADMISIÓN ALUMNADO USUARIO COMEDOR

Comunícase que todos as solcicitudes presentadas neste centro para utilización do servizo de comedor escolar foron admitidas provisionalmente.
Aos usuarios que teñan que pagar algunha cantidade polo comedor, saranlles remitido uns impresos de pago á Xunta de Galicia que deberán facer efectivo nunha entidade bancaria.