Blogues

Listaxe definitiva de axudas libros de texto e material Curso 2019 -2020

12/07/2019

Está exposta no centro a listaxe definitiva de axudas e libros de material para o curso 2019-2020.

Coincide coa provisonal publicada na  Web .

Pódense pasar recoller os vales ao logo da vindeira semana ou no mes de setembro.

Relación de libros de texto e material didáctico para o curso 2019-2020

20/01/2019

Publícase a relación de libros de texto e meterial impreso para o curso 2019-2020.

Como se indica na mesma é recomendable non adquirilos ata o inicio das actividades lectivas.

Listaxe provisional de axudas libros de texto e material Curso 2019-2020

10/07/2019

Achégase a listaxe provisonal de axudas de libros de texto e material para o curso 2019-2020.

O día 11 será publicada a definitiva e entre os días  12 e 19 de xullo pódese pasar polo centro para recoller os vales.

De non  facelo nestas datas  recollereranse en setembro.

Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos Curso 2019-2020

07/05/2019

No arquivo adxunto figura a relación de alumnado admitido  e non admitido para o vindeiro curso 2019-2020. O periodo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Visita á ETAP e á EDAR

00/00/

O alumnado de 4º, 5º e 6º de EP acudirán mañá a unha visita a estas dúas instalacións. É a continuidade da vista que fixeron no mes de xaneiro a exposición da auga que tivo lugar na Alameda.

Esperamos contarvos moitas cousa á volta.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN

25/03/2017

O pasado martes, 21 de marzo, co gallo do día Internacional da Síndrome de Down, levamos adiante unha pequena iniciativa no noso centro para o alumnado de Educación Infantil e de 1º e 2º de Primaria.

O lema que se propuxo este ano dende Down España http://www.sindromedown.net/  foi

CAMBIA A TÚA OLLADA SOBRE A SÍNDROME DE DOWN

Xogando con esta idea, animamos a que se deixe de ver a Síndrome de Down coma unha enfermidade ou un motivo de exclusión, xa que son máis as cousas compartimos, que as que nos diferencian. A vida non é unha cuestión de cromosomas!

Deixamosvos un vídeo a xeito de reflexión... (e tamén un motivo para deixar escapar algunha bágoa)

O CEIP Apóstolo fai unha película

00/00/

Unha representación de cada clase colaborou nun fermoso proxecto interxeneracional:

O proxecto consistía en facer unha película de forma conxunta con persoas que viven na residencia de maiores do noso barrio, a Residencia Porta do Camiño.

A revista do cole - Curso 2015/2016

00/00/

Podedes consultar a revista do cole premendo aquí

A revista do cole - Curso 2015/2016

00/00/

Podedes consultar a revista do cole pinchando aquí

Letras Galegas no CEIP Apóstolo Santiago

20/02/2016

No CEIP Apóstolo Santiago tamén honramos a Manuel María e á súa obra:

Houbo dúas sesións de contacontos a cargo de Ana Carreira (que coñeceu personalmente a Manuel María) e un intervalo musical.

Podedes ver as fotos da xornada a continuación.

A primeira sesión era para os máis pequechos de infantil, 1º e 2º:

Despois desta sesión viñeron todos os rapaces do cole e houbo un intervalo musical a cargo dos alumnos de 2º e 4º:

Os que quixeron puideron acompañar cantando:

Os nenos de 2º e 4º agradeceron moito a atención prestada e o acompañamento:

A 2ª sesión estaba orientada ó alumnado de 3º a 6º.

Foi unha sesión interactiva na que se rachou coa cuarta parede e todos acabaron sendo personaxes de conto:

Ademáis de no salón de actos, no resto do cole respirouse Manuel María grazas ós fermosos murais sobre a súa obra elaborados pola coordinadora de Dinamización da Lingua Galega e polas aulas de infantil: