RAMÓN DE VALENZUELA

Na reunión do Consello Escolar, celebrada o martes 14 de outubro de 2014, decidiuse por unanimidade de todos/as os asistentes aceptar a proposta do claustro de profesores para que o noso centro pase a chamarse CEIP Ramón de Valenzuela. Agora correspóndelle ao pleno do Concello emitir un informe favorable para poder continuar cos trámites.

Pincha sobre a foto para saber máis

Ramón de Valenzuela

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2014/2015

Libros

Nos arquivos adxuntos podedes ver a relación de libros de texto e o material preciso para o vindeiro curso escolar 2014/2015

COMEDOR ESCOLAR 2014/2015

TODOS OS ALUMNOS/AS DO CENTRO QUE QUEIRAN FACER USO DO COMEDOR ESCOLAR DEBERÁN  PRESENTAR NO COLEXIO,  ANTES DO 10 DE SETEMBRO DE 2014, O IMPRESO DE AUTODECLARACIÓN DE RENDAS DEBIDAMENTE CUBERTO E ASINADO.

comedor

Nos arquivos adxuntos podedes consultar a seguinte documentación:

- DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación.

- Información de como obter a renda neta per cápita familiar.

- Modalidades da unidade familiar a efectos de IRPF.

- Impreso de autodeclaración (Anexo II).

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2014/2015

admision alumnos

A apertura do prazo para a solicitude de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2014-15 dará comezo o vindeiro día 1 de marzo e rematará o día 20. Este proceso de admisión está regulado polo Decreto 254/2012, do 13 de decembro e desenvolvido pola Orde do 12 marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013). Nos arquivos adxuntos podedes ver toda a información sobre o proceso.

BIBLIOTECA ESCOLAR

¡¡¡A biblioteca do centro xa está aberta!!!

Non deixedes de visitar a Garabullo e participar no blog onde poderedes seguir todas as novidades deste curso.

OLLOS DE AULA, Nº 9

Revista para as familias do alumnado. Editada pola Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística.oLLOS, 9