LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2014/2015

Libros

Nos arquivos adxuntos podedes ver a relación de libros de texto e o material preciso para o vindeiro curso escolar 2014/2015

COMEDOR ESCOLAR 2014/2015

TODOS OS ALUMNOS/AS DO CENTRO QUE QUEIRAN FACER USO DO COMEDOR ESCOLAR DEBERÁN  PRESENTAR NO COLEXIO,  ANTES DO 10 DE SETEMBRO DE 2014, O IMPRESO DE AUTODECLARACIÓN DE RENDAS DEBIDAMENTE CUBERTO E ASINADO.

comedor

Nos arquivos adxuntos podedes consultar a seguinte documentación:

- DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación.

- Información de como obter a renda neta per cápita familiar.

- Modalidades da unidade familiar a efectos de IRPF.

- Impreso de autodeclaración (Anexo II).

OLLOS DE AULA, 15

Revista para as familias do alumnado. Editada pola Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística.

Ollos de aula, 15

FIN DE CURSO 2013-14

BOAS VACACIÓNS. VÉMONOS EN SETEMBRO!!!

Consulta de fotos dos grupos na galería de imaxes.

BOAS VACACIÓNS

HAPPY HOLIDAYS!!!

ESA LUS

"ESA LUS"

Xa podedes ver no blog da biblioteca a canción "ESA LUS" que os alumnos e alumnas de Educación Primaria interpretaron para homenaxear ao poeta Xosé María Díaz Castro, autor ao que se lle adicou este ano o Día das Letras Galegas.

ESA LUS

¡¡¡BO TRABALLO!!!

THE ENGLISH THEATRE WEEK

Este curso, e grazas á colaboración do alumnado de 4º de Educación Primaria, celebramos "The English Theatre Week".

Durante tres días na Hora de Ler, todos os alumnos e alumnas do Centro poideron ver aos seus compañeiros representar algunhas das historias dos libros SURPRISE 3 e 4 (Editorial OXFORD) que tanto lles entusiasman.

Podedes ver os videos do seu traballo accedendo ao blog da biblioteca ou consultando a área de Inglés.

surprise 4

Parabéns pola vosa participación!!!

HABILIDADES SOCIAIS

AS HABILIDADES SOCIAIS

Son as capacidades ou habilidades que nos permiten interactuar cos iguais e co entorno dun xeito socialmente aceptable.

Comezamos polo sorriso.

sorriso