REPORTAXE DA RTVG SOBRE O NOSO HORTO

Esta reportaxe foi gravada o mércores 19 de marzo, con motivo da plantación de amorodos feita polo alumnado de Educación Infantil

SEMANA DA PRENSA

A pasada semana celebramos "A Semana da Prensa", onde todos os alumnos e alumnas encheron un tendal de noticias. Podedes consultar máis información no blog da biblioteca.

semana da prensa

Lembrade que hoxe, 19 de Marzo, faranse entrega dos premios aos gañadores do concurso de disfraces de Entroido!!!

OLLOS DE AULA, Nº 13

Revista para as familias do alumnado. Editada pola Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística.

Ollos de aula, 13

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

O 8 de marzo celebramos o Día internacional da Muller Traballadora. Dende o blog da biblioteca podedes consultar o traballo que realizaron os alumnos e alumnas de 5º de Educación Primaria acerca desta data.

Día da Muller Traballadora

A BRUXA MARUXA

Os nenos e nenas de Infantil, aproveitando que estivemos traballando no Proxecto da Bruxa, decidimos levar a cabo a representación da canción: A Bruxa Maruxa, de María Fumaça.

Esperamos que disfrutedes tanto véndonos como nós o fixemos representándoa!!!

¡¡¡MOITA ATENCIÓN!!!

Xa podedes consultar os gañadores do Concurso de Disfraces do Entroido no blog da Biblioteca.

ENTROIDO

Parabéns a todos os gañadores!!!

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2014/2015

admision alumnos

A apertura do prazo para a solicitude de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2014-15 dará comezo o vindeiro día 1 de marzo e rematará o día 20. Este proceso de admisión está regulado polo Decreto 254/2012, do 13 de decembro e desenvolvido pola Orde do 12 marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013). Nos arquivos adxuntos podedes ver toda a información sobre o proceso.

Venres 28 de febreiro

Cartel Entroido

Vinde disfrazados!!!

DÍA DA PAZ

O xoves 30 de xaneiro celebramos o "Día da Paz" coa proxección do conto "Oso atrapabolboretas" que contruímos entre todos. Ademais disto, durante nove días fomos rotando nove lecturas pola paz polas nove aulas do centro.

Entrade no blog da biblioteca para ver o resultado e poderedes comprobar como ...

"as pequenas axudas ofrecen grandes cambios".

oso atrapabolboretas