NOVAS

Segue lendo as nosas novidades

Felices festas

O alumnado de 5 e 6 de primaria felicitou este Nadal dun xeito diferente. Coa idea do video "Dale la vuelta a la tortilla" do programa El Hormiguero, adaptárono ao cole , para deixar unha mensaxe positiva e de ánimo  nestas datas, e tratar de darlle a volta as situacións que non nos agradan. Con dalle a volta aos pementos, queremos desexarvos un ano cheo de oportunidades!

Desde o cole queremos desexarvos  unhas felices festas e unha entrada de ano estupenda.

Comezamos ás clases o xoves 8 de xaneiro.

Bo Nadal!

OS FLUVIS XA TEMOS 3 ANOS!!!!!!!

OS FLUVI-COCIÑEIROS DE 3 ANOS

MERRY CHRISTMAS, FELIZ NAVIDAD, BO NADAL.

Our christmas cards this year are made with paints.

A fireplace, Santa and some stockings to wish you merry Christmas!

OBRADOIRO DE GANCHILLO E BOLSAS DE PLÁSTICO (15-12-14)

O ANPA organizou un obradoiro para que o alumnado de 5º e 6º puidese aprender a facer bolsiños de ganchillo con bolsas de plástico. Foi moi interesante, pero aínda temos que perfeccionar a cadeneta na casa para poder crear os nosos propios bolsos…

En busca dos petroglifos

O alumnado de 5º e 6º de Primaria percorreu A Groba e puido descubrir  o xacemento arqueolóxico do Outeiro dos Lameiros. Alí viron os petroglifos e cunha técnica de carboncillo, puideron debuxar os gravados de roca.

En busca dos petroglifos

SAIDA O INDIANA BILL

A SEMANA DAS ALGAS

O venres, 12, os alumnos de 6º e 4º de Primaria participaron nas xornadas da Semana das algas organizadas polo Concello de Baiona.Consistiron nunha charla divulgativa na que tiveron a ocasión os nosos rapaces de saber as algas que temos no noso mar, de como se procede á súa recolleita e a elaboración da mesmas para o seu uso tanto terapéutico como gastronómico, remontándose tamén a tempos pasados, así puideron saber  un pouco da nosa historia con estes produtos como que xa existían recolectores de algas no noso municipio desde finais de 1800 e a existencia do balneario da praia de Concheira a cal visitaban infinidade de persoas polas súas propiedades curativas entre outros moitos máis datos e información proporcionada en devandita charla, ao remate da mesma dividíronse en grupos aos que se lle deu un formulario cunha receita que deberían supostamente elaborar, para a cal tiñan que comprar os produtos necesarios para iso, indicando no formulario cantidade precisa dos mesmos, así tiveron a ocasión de interactuar cos comerciantes da praza de abastos e probar en persoa o que sería un día de compras na praza de abastos.

Xa por ultimo os escolares degustaron pizza e tortilla elaborada con algas como punto final a tan educativa xornada.