NOVAS

BENVIDOS AO NOVO CURSO 2014 - 2015 QUE COMEZA CON NOVAS ILUSIÓNS E NOVOS PROXECTOS QUE ESPERAMOS QUE COMPARTADES CONNOSCO.

Segue lendo as nosas novidades

HALLOWEEN 2014

Here you are some terrific works made in the Art and Crafts class for halloween. You can see more if you go and have a look at the Art and Crafs exposition.

Halloween 2014 - Movie Maker

MAGOSTO 2014

Video presentación nas escolas de Canada

As mestras Lucía e Paz estan facendo un curso de Inmersión en dúas escolas de Otawa, Canada. Este é o video de presentación que levaron para dar a coñecer o cole de Belesar

Tenis en Belesar

O Clube de Tenis de Gondomar viu ao centro  para ensinárnos o divertido que pode ser unha sesión de tenis. Todos os nenos e nenas de Primaria puideron probar da súa man como é o golpeo cunha raqueta e sentirse na final do master series.

Moitas grazas a Juán e Carlos pola vosa participación no cole de Belesar

FANTASY TREES

This term, we are working with paints in arts and crafts. During this special season of autumn, we have begun celebrating Halloween by having the children create "fantasy trees".

FANTASY TREES - Movie Maker

XOGOS COOPERATIVOS. SETEMBRO 2014

Outro curso que comeza e ... Que mellor que xogando e compartindo risas cos nosos compañeiros?

XOGOS COOPERATIVOS SEPT 2014 - Movie Maker

MARCAPÁXINAS FAUSTINA 16/05/14

O pasado venres 16 de maio tivemos un estupendo obradoiro no que todo o alumnado de Primaria levou á formiga Faustina (mascota da nosa biblioteca) para a súa casa.

MARCAPÁXINAS FAUSTINA - Movie Maker