V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS. NOA

V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIA

Lengua Castellana

CEIP Belesar

ARTS AND CRAFTS: OUR BOOK..."UH!"

This spring the arts and crafts classes at CEIP Belesar created artwork based on the books "Oh!" and "Ah!" by Josse Goffin. After viewing the books, the students created artwork of their own in wich the page folds out to display another piece of art.

ARTS AND CRAFTS: CLAY MEDALS.

The primary students at CEIP Belesar made medals out of clay. They designed them, formed them and painted them.

EXHIBICIÓN ZUMBA 2016

Hoxe rematou a actividade extraescolar de Zumba e as nenas, xunto coa súa profe, fixeron unha exhibición para compañeiros, profes e familias.
Fixérono xenial!
Noraboa ás nenas e á profe e moitas grazas ao público asistente.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO: CURSO 2016-2017

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E

AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR

O 16 de maio publicouse no DOG A ORDE DO 27 DE ABRIL DE 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2016-17 destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria.

• MODALIDADES:
    • Participación no fondo solidario de libros de texto: 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.
    • Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de educación primaria.
    • Axudas para adquirir material escolar: destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria.

• SOLICITUDE (ANEXO I): A solicitude presentarase debidamente cuberta e asinada, xunto coa documentación necesaria dende o 20 de maio ata o 23 de xuño

• REQUISITOS: Ser pai/nai/titor ou titora legal do alumnado matriculado en educación primaria nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia durante o curso escolar 2015/16. Ter devolto os libros de texto adquirido coas axudas do curso 2015/16 antes do 17 de xuño, excepto os alumnos de 1º e 2º de primaria.Compromiso de conservar os libros en bo estado, así como a incorporarlos, ao finalizar o curso escolar 2016/17, a un fondo solidario que está constituído no centro escolar (Banco de Libros), excepto para 1º e 2º de primaria xa que nestes cursos emprégase material que non pode ser reutilizado. A falta de devolución dos libros é causa de exclusión do fondo solidario e das axudas por adquisición.

• ASIGNACIÓN DE LIBROS E CONTÍA DAS AXUDASA renda per cápita familiar no ano 2014 que deberán ter as familias para acceder á convocatoria:

- Fondo solidario de libros de texto (3º, 4º, 5º e 6º de EP): Pode solicitar todo o alumnado destes cursos, con independencia da renda per cápita; os libros dispoñibles repártense entre os admitidos por orde inversa á renda per cápita.
En todo caso recibirán:
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 6 libros
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 €: 4 libros

- Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de EP):
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 170 €
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 €: 90 €
     - Alumando de EE ou con discapacidade igual ou superior ao 65 %: 250 €, con independencia da renda.

- Axudas para adquirir material escolar (toda primaria):
     - Só renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 50 €

* O alumnado que estea en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

• CHEQUES: Os vales das axudas de libros e de material escolar poderán recollerse no colexio unicamente os días 27 e 28 de xuño.

• HORARIO SECRETARÍA: para presentar a documentación ou para calquera aclaración, dirixirse a secretaría en horario de 8:50h a 9:40; 13:00 a 13:50 e tamén os martes de tarde de 17:30h a 18:00h.

V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS. ANTÓN

V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS.

ANTÓN GÓMEZ BLACH

Lengua Castellana

MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS. TOMÁS

V MUESTRA Y CUENTA

TOMÁS GOÑI SANCHO

LENGUA CASTELLANA

V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS. DANIELA

DANIELA FERNÁNDEZ SASTRE

V MUESTRA Y CUENTA: NOTICIAS

LENGUA CASTELLANA

SEMANA CULTURAL

OBRADOIRO DE PERCUSIÓN CON MATERIAL DE REFUGALLO

Durante esta semana imos ter varias actividades culturais. Unha delas fixémola hoxe. Todos os alumn@s do colexio participaron nun obradoiro de música, onde os instrumentos estaban feitos con material de refugallo.