NOVAS

GUÍA ESCOLAR DO PRESENTE CURSO 2014 - 2015

Segue lendo as nosas novidades

NOVA DIRECTIVA

Co inicio deste curso 2014/2015, houbo cambio de Directiva na ANPA El Rosario do CEIP de Belesar.

Esperando desenvolver o noso o papel o mellor posíbel estamos a disposición das nais e pais dos alumnos do colexio de Belesar para o que precisedes.

O teléfono da ANPA volve estar operativo e é o que segue: 636 05 05 13

Tódolos meses colgaremos na web o menú do comedor para a súa consulta.

Un saúdo,

A Directiva da ANPA

O SAMAÍN COMPLETO

NESTA OCASIÓN XA PODEDES VER TODAS AS ACTUACIÓNS E AS ACTIVIDADES QUE FIXEMOS CO GALLO DO SAMAÍN E TAMÉN DO HALLOWEEN

Samain 2014 from Ramón on Vimeo.

BELESAMAÍN 2014

Noraboa  a tódolos participantes no Samain por facer posible esta festa tan entretida.

SAMAÍN 2014 - E. INFANTIL

ESTE É O PRIMEIRO CAPÍTULO DA CELEBRACIÓN DO SAMAÍN DESTE OUTONO.

OS NENOS DE INFANTIL CO SEU TERRORÍFICO "CORRE, CORRE CABACIÑA".

HALLOWEEN 2014

Here you are some terrific works made in the Art and Crafts class for halloween. You can see more if you go and have a look at the Art and Crafs exposition.

Halloween 2014 - Movie Maker

MAGOSTO 2014

Video presentación nas escolas de Canada

As mestras Lucía e Paz estan facendo un curso de Inmersión en dúas escolas de Otawa, Canada. Este é o video de presentación que levaron para dar a coñecer o cole de Belesar

Tenis en Belesar

O Clube de Tenis de Gondomar viu ao centro  para ensinárnos o divertido que pode ser unha sesión de tenis. Todos os nenos e nenas de Primaria puideron probar da súa man como é o golpeo cunha raqueta e sentirse na final do master series.

Moitas grazas a Juán e Carlos pola vosa participación no cole de Belesar

FANTASY TREES

This term, we are working with paints in arts and crafts. During this special season of autumn, we have begun celebrating Halloween by having the children create "fantasy trees".

FANTASY TREES - Movie Maker