Contacto

C.E.I.P. DE CAIÓN

Rúa A Insua, s/n Caión - A Laracha - A Coruña

C.P. 15.145

NOVO TELÉFONO: 881880694

NOVO FAX: 881880695

Email: ceip.caion@edu.xunta.es

 

 Visualizar o mapa ampliado

CELEBRACIÓN DO 25 ANIVERSARIO DO CEIP DE CAIÓN

Cartaz da celebración.

 

A todos aqueles antigo alumnado e profesorado do CEIP de Caión:

 

Estades todos convidados/as o día 28 de maio, sábado, a pasar unha xornada que nos permita lembrar vellos tempos e anécdotas. O que si pregariamos é confirmación de asistencia ao mesmo antes do 24 de maio tanto por correo electrónico (ceip.caion@edu.xunta.es) como por vía telefónica (881880694).

Neste enlace podedes ver a carta de invitación ao mesmo coa planificación do evento:

 

 

AGARDAMOS TER NOVAS DE TODOS VÓS E VERNOS NESE GRAN DÍA!

Admisión do alumnado. Curso 2016/17

Calendario do proceso de admisión para o curso 2016/17
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 29 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

 

  NOVO!!!

RELACIÓN DE ALUMNOS ADMITIDOS UNHA VEZ REMATADO O PERÍODO DE RECEPCIÓN DE SOLICITUDES. LISTAXES

A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA TERÁ LUGAR ENTRE O 20 E O 30 DE XUÑO.

 

 

 Reserva de praza: Do 1 ao 15 de febreiro

  • Para o alumnado de 6º de Primaria do noso centro. Estamos adscritos ao IES Agra de Leborís (A Laracha)

 

 

O alumnado  actualmente matriculado no centro ten asegurada a reserva de praza no centro para o próximo curso, salvo que renuncie ao dereito de permanecia asinando o documento enviado a tal efecto ás familias.

 Solicitude de admisión: Do 1 ao 29 de marzo (premer para descargar e cubrir a solicitude)

  • Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro. É dicir, novas matrículas para o curso 2016/17.

Documentación: Recomendamos entregar toda a documentación acreditativa de méritos puntuables no momento de presentación da solicitude de admisión para aplicar o baremo correspondente no caso de haber máis solicitudes que prazas.

  • Impresos de solicitude cumprimentados
  • Copia Dni dos pais e do alumno/a se o tivera
  • Copia do libro de familia
  • Tarxeta sanitaria
  • Folla de empadronamento de toda a unidade familiar
  • Condición de familia numerosa e/ou monoparental se procede
  • Xustificantes de concurrencia de minusvalía no alumno/a a matricular ou en titores/as ou irmáns do alumno/a.

 

Formalización de matrícula: Do 20 ao 30 de xuño

Prazas vacantes
  EDUCACIÓN INFANTIL
Niveis 4º INFANTIL 5º INFANTIL 6º INFANTIL
Prazas ofertadas

22

3 (NEE)

17  20
  EDUCACIÓN PRIMARIA
Niveis 1º CURSO 2º CURSO 3º CURSO 4º CURSO 5º CURSO 6º CURSO
Prazas ofertadas 20  16  22 22 22 17

  HORARIOS 

HORARIO LECTIVO: 9:30h - 14:30h.

SERVIZO DE COMEDOR: En funcionamento dende este curso. Horario do mesmo, de 14:30 a 16:00

SAÍDA TRANSPORTE ESCOLAR: 14:30H

  

SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS

  • TRANSPORTE ESCOLAR: Servizo gratuíto para alumnado que vive a máis de 2 km do centro. As prazas libres poden ser solicitadas polo resto do alumnado pertencente a área de influenza do centro.
  • COMEDOR ESCOLAR:Servizo de pago que é xestionado pola ANPA.
  • BIBLIOTECA - LUDOTECA : (de valde) O alumnadoterá a súa disposición dende ás 16:00h ata ás 18:00h de luns a xoves. Estas actividades guiadas por profesorado do centro.
  • OUTRAS ACTIVIDADES (ANPA E CONCELLO): Ofertan distintas actividades de pago ou de valde segundo demanda en horario de 16:00h a 18:00h. Na actualidade impártese Zumba Kids os mércores de 16 a 17 no ximnasio do centro e patinaxe os venres no pabillón.

 

Horario de recepción de solicitudes:

Dirección         

Luns, martes, mércores, xoves e venres de de 13:40 a 14:30.

Luns e mércores: de 9:30 a 10:20.

 

OUTRAS INFORMACIÓNS DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-2016

AQUÍ TEDES TODA A INFORMACIÓN DO PORTAL DA XUNTA AO RESPECTO.

 

Axudas para material escolar

Dende o 2 de setembro e ata o 01 de outubro de 2015, pódense solicitar axudas de 50 euros para a compra de material escolar. Os requisitos son:

  • Alumnado matriculado en Primaria.
  • Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5400 euros anuais.
  • Entregar solicitude (anexoI) na Dirección do Colexio.
  • Adxuntar a documentación pertinente, según cada caso.

PREMER AQUÍ para descargar o formulario. Se precisades, tamén podedes recoller un exemplar do mesmo na Dirección do Centro.

A documentación que hai que achegar xunto á solicitude será a seguinte:

  1. Copia do DNI ou NIE dos membros computables da unidade familiar, cando non autoricena consulta telemática.
  2. Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables da unidade familiar (situación a 31 de decembro de 2013).
  3. Declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas do ano 2013 ou, na falta desta, o certificado tributario de imputacións dos membros computables da unidade familiar distintos da persoa solicitante, cando non autoricen a consulta telemática.

PREMER AQUÍ para descargar a orde e ampliar a información.

Distribuir contido