C.E.I.P. DE CAIÓN

NOVO FAX: 881880695

Email: ceip.caion@edu.xunta.es

Visualizar o mapa ampliado

AXUDAS LIBROS E FONDO SOLIDARIO CURSO 16-17.

Están convocadas, mediante o DOG do 1 de xuño, as axudas para a adquisición de libros de texto para o curso 2015-16. Teñen novedades importantes este ano. Máis información nos seguintes enlaces:

PARTICIPACIÓN PROGRAMA "MARCAPÁXINAS POLA SOLIDARIEDADE. SAVE THE CHILDREN"

A semana pasada fixemos efectivo o ingreso dos cartos recaudados por todos e todas aqueles nenos e nenas que participáchedes no programa da ONG Save the children: "Marcapáxinas pola solidariedade".

Aproveitando a conmemoración do día do libro, cada un dos alumnos a alumnas elaboraron uns cuantos marcapáxinas solidarios que, a súa vez, deberían vender nas súas casas ou pola rúa e así recaudar cartos que axudaran aos nenos e nenas máis desfavorecidos a través da ONG.  A participación foi moi elevada e recaudamos 291,40€.

MOITAS GRAZAS A TODO O ALUMNADO E AS SÚAS FAMILIAS!

LIP DUB 25 ANIVERSARIO CEIP DE CAIÓN

SÓ TEDES QUE PINCHAR NA IMAXE E XA PODEDES VER AS VECES QUE QUEIRADES, E COMPARTIR, O VÍDEO SORPRESA ESTREADO O SÁBADO 28 NO ACTO DE CELEBRACIÓN DO 25 ANIVERSARIO DO NOSO COLE.

AGARDAMOS QUE BOS GUSTE TANTO COMO A NÓS NOS PRESTOU GRAVALO!!