Nadal

Bo Nadal: panxoliña Ano novo.

O CEIP DE CEDEIRA DESÉXAVOS BO NADAL,

MOITA SAÚDE E PRÓSPERO ANINOVO

Pasámolo moi ben, visitounos Papá Noel, tomamos chocolate, churros e roscón; fixemos centros de Nadal, tivemos contacontos e vimos unha película.

Radio Cores: Nadal Dourado.  Escoitar aquí a entrevista a Papá Noel

NADAL EN CEDEIRA

Papa Noel e un dos seus trasgos visitaron o noso cole. Aqui tedes ao alumnado de infantil moi ilusionados facendo as súas peticións.

Como todos os anos, celebramos o Festival de Nadal no Centro Cultural de Cedeira. Alí nos reunimos para cantar e tocar panxoliñas e difrutar coas obras de teatro. Neste vídeo recopilatorio tedes algúns dos momentos máis emocionantes e premendo na canle de Cedeira TV veredes as actuacións dos distitnos cursos.

O Festival de Nadal en vídeo

Aquí tedes un vídeo do que foi o Festival de Nadal realizado, como cada ano, no Centro Cultural de Cedeira. Un gran día no que celebramos con cadansúa actuación a chegada das festas navideñas.

Todo saiu a pedir de boca, mesmo o chocolate que seguiu ao Festival, proporcionado, como non, pola Anpa do colexio.

FESTIVAL NADAL 2016

21/01/2016 10:00
Atlantic/Bermuda

O día 21 de decembro tivemos o Festival de Nadal do cole. Coma ven sendo habitual fixémolo no salón do Centro Cultural de Cedeira, a quen lle agradecemos a súa boísima disposición e as facilidades que nos ofreceron, tanto para os ensaios, coma para o día do acto.

Xa consolidado o equipo de Cedeira TV, o programa de novas da canle "A voz de Cedeira" fixo unha reportaxe-resumo  de todo o acontecido no escenario. Premendo na foto teredes acceso á reportaxe. Agardamos que vos guste o resultado.

PAPÁ NOEL NO CEIP DE CEDEIRA

20/12/2016 09:30
Atlantic/Bermuda

O 20 de decembro tivemos unha sorpresa no colexio. Nin máis nin menos que o mesmo Papá Noel, en persoa, pasou a recoller as peticións dos nenos. Na visita, organizada pola ANPA do cole, PAPÁ NOEL regaloulle aos rapaces cadanseu libro. O encontro encheu de maxia e felicidade a biblioteca , por onde foron pasando por cursos todos os alumnos e alumnas do colexio.

VÍDEO DA FESTA DE NADAL

Festival de Natal 2014 from CEIP de Cedeira (Redondela) on Vimeo.

Vïdeo do festival de Natal do CEIP de Cedeira celebrado o 19 de decembro de 2014 no Centro Cultural da parroquia.

FESTIVAL DE NADAL 2013

O festival de Nadal deste ano contou, como vén sendo costume, con actuacións de todos os cursos, mesmo houbo unha pequena representación en inglés, levada a cabo polos nenos e nenas de 1º curso. Non só cantamos panxoliñas, senon tamén cancións tradicionais en galego como "O pirimpimpín", "O Ghai, ghai", e outras que xa veredes no vídeo. Varios cursos empregaron a frauta para acompañar as cancións e mesmo dúas alumnas tocaron cadanseu instrumento. Resultou moi entretido... e despois... a tradicional chocolatada proporcionada pola ANPA. Grazas a todos e todas por unha mañá tan apañada.

I Certame de Contos de Nadal

Despois do éxito obtido polo II Certame de Contos á Luz do Candil, alá polo Samaín, animámonos a facer Contos polo Nadal. O alumnado do 3º Ciclo, seguindo uns criterios de redacción creativa, fixeron cadanseu relato e presentáronnolo ese día, léndoo para todos os do Ciclo. Hai que salientar o respecto que amosaron polos relatos dos compañeiros e esperamos que esta iniciativa se manteña para outras ocasións. Boas Festas!

A continuación tedes un enlace para ler e ver o bonitos que quedaron os contos.

Xa chegou o Nadal!!!!

Xa estamos no Nadal e no cole celebrámolo como cada ano con moitas actividades: panxoliñas, obradoiros varios, teatro, chocolatada, pelis... e ata nos veu visitar un Papá Noel moi especial, que recitaba poesías e todo.

Pois si, houbo de todo un pouco e para que o vexades na casa aquí tedes unha mostra.

CELEBRAMOS O NADAL

Celebramos o Nadal no colexio cunha festa no Centro Cultural de Cedeira. Cantamos panxoliñas, fixemos teatro e, ao volver ao colexio, tomamos chocolate ofrecido pola ANPA.