CEIP Curros Enríquez

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

GRADUACIÓN EN INFANTIL DE 5 ANOS

@s alumn@s de Infantil de 5 anos tamén celebraron a súa graduación en Infantil e o pase a Primaria. Discurso de despedida, entrega de orlas e bandas e moitos bicos e agradacementos á profe Pili, que os guiou durante os tres cursos de Infantil.

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2016

O día 21 de xuño celebramos o Festival das Letras Galegas que pon o broche a este curso 2015/16.

Coma sempre houbo un pouco de todo: bailes, teatro, coro... e como non, a entrega de diplomas e bandas de graduación aos alumn@s de 6º de Primaria que deixan o colexio para ir a Secundaria.

Podedes ver a galería de fotos e o vídeo do festival.

Ademáis, @s que queirades descargar a presentación de despedida d@s alumn@s de 6º podedes facelo aquí tamén (instrucións de descarga)

OLLO: DINOSAURIOS NA AULA DE 4 ANOS

O mundo dos dinosaurios é un tema apaixonante para os nen@s.

Trouxeron fotos, libros e dinos; cantamos, investigamos, coñecemos moitos tipos de dinos, xogamos a ser o seu dino preferido, contamos contos... e taméeeen nos disfrazamos de Paleontólogos e descubrimos fósiles.

E para rematar construimos unha paisaxe con volcán, con erupción incluida.

Moi divertido!! Mirade as fotos e o video, ides quedar impresionad@s!!!

INFANTIL DE 4 ANOS CON MIRÓ

Este trimestre mergullámonos no mundo de Miró,un pintor e escultor catalán que coas súas cores e formas fixo as delicias d@s nen@s.

LIBROS TEXTO CURSO 2016-2017

A relación de libros do alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos) completarase a final de mes, cando se determine a lingua materna.

INFANTIL 3 ANOS: PICASSEANDO

Buscando unha canción para fondo musical do video cos traballos sobre Picasso, enterámonos de que alá polo ano 1968, o pintor escoitou a maqueta da canción "Anduriña", composta por Juan Pardo, e encantoulle. Por este motivo Picasso decidiu facerlle un debuxo que empregaron como contraportada do disco que "Juan e Junior" publicaron nese ano. Por este motivo, a canción do video é "Anduriña" na versión en galego.

Pero ollade o video, que non ten desperdicio, nen pola música nen polos traballos d@s nos@s artistas de Infantil de 3 anos.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2016/17

Lembren que entre o 20 e o 30 de xuño deben pasar polo centro para formalizar a matrícula. Se non o fan entenderase que renuncian á praza.

Canda o impreso de formalización, que poden descargar da web nun dos arquivos que se xuntan ou pedilo en conserxería, entregarase tamén unha fotocopia da cartilla sanitaria e da de vacinacións do alumno/a e seis fotografías tamaño carné (no caso de alumnado de infantil).

Os alumnos e alumnas que queiran facer uso de servizo de comedor e/ou acollida temperá

deberán cubrir o impreso correspondente, que se lles facilitará no centro á hora de

formalizar a matrícula.

IMPRESO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA

2º PREMIO NO CONCURSO "GALICIA, AUGA E LITERATURA"

Viaqua e La Voz de Galicia convocaron este ano, no mes de febreiro, o 2º concurso fotográfico Galicia, Auga e Literatura, para escolares galegos de educación primaria e secundaria. As bases do concurso pedían aos escolares que deran a súa visión fotográfica sobre personaxes destacados ou momentos importantes das grandes obras da literatura galega nas que estea presente a auga.

A alumna de 6º, Melisa Fernández Ogando, acadou o 2º premio de categoría infantil.

Melisa di que a auga é un elemento imprescindible para a vida. Como é un recurso esgotable debemos ser coidadosos no seu uso. A auga é vida. E inspirouse nuns versos de Rosalía (Cantares gallegos) que soan así:

¡Que auga tan limpa!

¡Que rica frescura!

Vente a lavar

que é un primor, criatura.

Enlace a "La Voz de Galicia"

"PAPIS, EU PARTICIPO NA EDUCACIÓN VIARIA"

"Papis, eu participo na educación viaria": este é o lema do concurso de Educación viaria no que participaron @s alumn@s de 5º e 6º do noso colexio, organizado por "Stop accidentes", Concello e Centro Comercial Ponte Vella. Fixéronno nas modalidades de redacción e debuxo, acadando os tres primeiros premios de redacción @s alumn@s do centro Mateo Cruz Núñez e Paula Vázquez Ceinos de 5º, e Sara Iglesias de 6º.