Avaliación Final de Educación Primaria. Curso 2015/2026

Adxuntamos a Resolución do 18 de abril de 2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria e da avaliación final de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia no curso escolar 2015/16. (DOG do 26 de abril).

Xuntamos tamén as Instrucións da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para a aplicación e corrección das probas da avaliación final de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia no curso escolar 2015/16.

Resolucion do 18 de abril de 2016 (DOG)

Instruccións para a aplicación e corrección das probas de avaliación final de educación primaria.