Benvida

Benvidos á web do CEIP de Bormoio-Agualada.  Estamos aquí

XXII SEMANA CULTURAL DO CEIP DE BORMOIO-AGUALADA. DO 11 AO 18 DE MAIO DE 2015. XOSÉ FERNANDO FILGUEIRA VALVERDE.

ACTIVIDADES DA XXII SEMANA CULTURAL

Luns, 11 de maio
                  TARDE:

Obradoiro de manualidades. A cargo de EVA GARCÍA GONZÁLEZ Profesora de AL do CEIP BORMOIO.

Para nenos de infantil e 1º Ciclo.

- Charla-coloquio: “Nomes de animais: Ideas para facer unha ficha  de observación” a cargo de

D.ANTÓN GARCÍA LOSADA, profesor    de Bioloxía e Xeoloxía do IES Monte Neme, de

Carballo. Para nenos de 2º e 3º Ciclo

Martes , 12 de maio              MAÑÁ:

Visita á biblioteca “Rego da Balsa” de Carballo.  Para nenos de Infantil e 1º Ciclo.

Mércores, 13 de maio            TARDE:

Charla sobre “Posibilidade de actividades medioambientais  para  levar a cabo na zona”,  a

cargo de JOSÉ MANUEL  MENÉNDEZ presidente da Asociación Ambiental “Senda Nova”

Para nenos de 2º e 3º Ciclo.

Xoves, 14 de maio                 TODO O DÍA:

Visita ornitolóxica á  marisma de Baldaio, coordinada e co material de observación

da “ASOCIACIÓN AMBIENTAL  SENDA NOVA”  Paranenos de 3º, 4º, 5º e 6º cursos

Venres, 15 de maio                  TODO O DÍA

Ruta polas parroquias de FERREIRA e COUSO, dirixida por EVARISTO DOMÍNGUEZ RIAL, para nenos de

4º, 5º e 6º

Luns, 18 de maio                  TODO O DÍA

Visita á granxa escola de Aldea Nova (Neda). Para todos os alumnos do Colexio

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015-2016.

CONSULTA A LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2014-2015. PINCHA AQUÍ

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2015-2016.

O PERÍODO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2015-2016, ABRIRASE DENDE O 1 ATA O 23 DE MARZO.

NESTE ENLACE PODERASE DESCARGAR O ANEXO II. PINCHA AQUÍ.

TODA A DOCUMENTACIÓN RESTANTE, SERÁ SOLICITADA NA SECRETARÍA DO CENTRO.

Consulta de vacantes para o curso 2015-2016, pincha aquí.

Consulta da área de influencia do CEIP de Bormoio-Agualada, pincha aquí.

Consulta dos centros aos que  está adscrito o CEIP de Bormoio-Agualada, pincha aquí.

Axudas para libros de texto en educación primaria

Axudas libros de texto

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015 (premer abaixo no adxunto para ver a listaxe completa)

As principais novidades desta convocatoria son:

1. A finalidade das axudas é a adquisición exclusivamente de libros de texto (non se pode adquirir con cargo ao vale material didáctico nin complementario).

Non obstante, o alumnado matriculado en educación especial, así como aquel que teña recoñecida unha discapacidade igual ou superior ao 65% poderá adquirir os libros, material didáctico e complementario que o centro docente determine en cada caso.

2. O alumnado ten a obriga de conservar en bo estado os libros de texto adquiridos na súa integridade con cargo ao importe das axudas, así como incorporalos,  ao rematar o curso escolar 2014/2015, a un fondo solidario que se constituirá no centro (banco de libros),

Exclúese desta obriga ao alumnado de 1º e 2º de educación primaria, así como o de educación especial e aquel cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, nos casos en que o material adquirido con cargo á axuda non poida ser reutilizado.

O prazo de presentación de instancias será o seguinte:

a) Para o alumnado de educación primaria e educación especial: do 2 de xuño ao 2 de xullo de 2014, ambos inclusive.

Solicitude e  convocatoria na seguinte páxina da xunta: http://www.edu.xunta.es/web/gratuidadesolidaria

LERIA 2014

Xa temos publicada a última edición da nosa revista LERIA, esperamos que vos guste.

Premer aquí para ver a portada e a contraportada.

XXI SEMANA CULTURAL

ACTIVIDADES DA XXI SEMANA CULTURAL

Luns, 12 de maio

Mañá:
- Obradoiro de xogos populares para nenos de 2º e 3º Ciclos.
- Proxección dunha película para os nenos de infantil e 1º Ciclo

Martes , 13 de maio

Todo o día:
-Visita ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) de Ponteceso, o castro de Boneiro e  o dolmen de Dombate. Para os alumnos do 2º e 3º Ciclo.

Mércores, 14 de maio

Mañá
-Visita ao Forno do Forte e obradoiro de arxila para nenos de Infantil e 1º Ciclo.

Xoves, 15 de maio

Mañá
-Recital poético a cargo de nenos de 5º e 6º. Para todo o alumnado sobre poemas de Xosé María Díaz Castro.

Tarde:
-Charla sobre a Prehistoria en Coristanco. A cargo de EVARISTO DOMÍNGUEZ RIAl, para alumnos de 2º e 3º Ciclo.

Venres, 16 de maio

Todo o día
Ruta pola parroquia de Santa Baia, dirixida por EVARISTO DOMÍNGUEZ RIAL, para nenos de 4º, 5º e 6º.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015-2016

NESTE ENLACE PODERASE DESCARGAR O ANEXO II. PINCHA AQUÍ.

TODA A DOCUMENTACIÓN RESTANTE, SERÁ SOLICITADA NA SECRETARÍA DO CENTRO.

COMEDOR ESCOLAR 2013-2014

POÑEMOS Á DISPOSCIÓN DE TODAS AS FAMILIAS, O ANEXO VI (MODELO DE

AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS), NECESARIO PARA CALCULAR O ABONO DIARIO,

SE FOSE O CASO, POLO USO DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR.

PARA DESCARGALO, PINCHAR AQUÍ.

TAMÉN PODEDES CALCULAR O QUE VOS CORRESPONDE PAGAR NO SEGUINTE ENLACE:

CALCULADORA PREZOS COMEDORES