Obradoiro de Luz

Os alumnos e alumnas do primeiro ciclo tiveron a sorte de participar nun obradoiro sobre a luz impartido por el grupo USC-OSA, formado por estudantes e novos investigadores en optica da Universidade de Santiago de Compostela.

O obxectivo desta actividade foi introducir ao noso alumnado no mundo da óptica e das propiedades fundamentais da luz.

Realizaron cinco experimentos: pintando coa luz, polarización, a dirección da luz, color e fluorescencia e vista e lentes.

Con estes sinxelos experimentos presentáronse de xeito divertido e moi entretido as características principais da luz e  vimos algunhas aplicacións tecnolóxicas como o cable de fibra óptica, lentillas e gafas, filtros de luz no cine...

ns

(ver fotos)