try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017. Para máis información consultar o apartado: centros. matricula
  • Martes, 31 de maio o alumnado de 3º e 4º visitará o Museo Liste.

• Mércores 2 de xuño, visita o centro, a escritora Ledicia Costas.

Semana das Letras Galegas

Sorry, flash is not available.

Escornabots na biblioteca escolar

Estamos moi satisfeitos de que o CEIP Rebordáns, fose un dos 20 centros galegos seleccionados para o proxecto piloto

" Escornabots na biblioteca escolar".

Os escornabots son uns robots pequeniños que poden programarse cos botóns para executar secuencias de movementos e que permite xogar, interactuar e aprender.

Na imaxe presentamos o primeiro escornabots montado na xornada de presentación celebrada en Santiago de Compostela, o 13 de maio. A partires de agora comezará a formación do profesorado e o desenvolvemento do proxecto no propio centro escolar.

17 de maio DIA DAS LETRAS GALEGAS con MANUEL MARÍA

Poesía Manuel María on PhotoPeach

Plan de Consumo de Froitas nas Escolas

Neste curso 15/16, o Colexio participa no Plan de Consumo de Froita nas Escolas pertencente ao Plan Proxecta da Xunta de Galicia.

Desde o luns, día 23 de maio, ata o venres, día 27 de maio, daráselle ao alumnado de infantil, 1º e 2º, durante os recreos, unha peza de froita diferente cada día.

Pedímoslle aos pais/nais que o teñan en conta á hora de mandarlle o bocadillo para o recreo.

Rosalía de Castro, pra Habana...para Europa

Sorry, flash is not available.

Traballo realizado polo alumnado de 6º de Primaria do CEIP Rebordáns