try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Centro seleccionado para participar no proxecto experimental de Educación Dixital en 5º EP.
  • Servizo de comedor escolar.

• Fotografías dos postres monstros no apartado GALERÏAS curso 2014-2015.

Postres monstruosos. CELEBRAMOS O SAMAÍN

Un día no cole. 6º EI

Sorry, flash is not available.

Final curso 2014

Sorry, flash is not available.

O CEIP Rebordáns, participa no proxecto Monumenta

" Tui: historia e arte ". LIM presentado no proxecto MONUMENTA

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria bota a andar coa segunda edición de Monumenta na catedral de Tui, que se presentou o sábado, 7 de xaneiro, no claustro da catedral. O acto comezou cun  percorrido musical polas cantigas de amigo de Martin Codax e outras composicións do seu tempo que ofrecerán Paulina Ceremużyńska –voz, percusión, contrafacta– e Carlos Castro –percusión e salterio–.

Previo a este concerto, alumnos e alumnas do CEIP de Rebordáns, do CEIP Plurilingüe de Guillarei e do CEIP Plurilingüe Nº2 presentaron no claustro da catedral os seus traballos realizados arredor do patrimonio de Tui.

5 de xuño, DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

" Alza a túa voz, non o nivel do mar ". Este é o eslogan do Día Mundial do Medio Ambiente 2014, que se celebra hoxe, 5 de xuño, en todo o planeta co obxectivo de concienciar á sociedade sobre as desastrosas consecuencias do cambio climático.

Semana Cultural 2014

Semana Cultural 2014 on PhotoPeach