try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Venres 30, DíA DA PAZ. Carreira “ Quilómetros de Solidariedade por Mali ” Save the Children.
  • Xoves 29, a Fundación Juan XXIII de Cangas, representa a obra “ Cenicienta”.

• Dous alumnos do CEIP Rebordáns, gañadores do I Concurso Escolar de Debuxo "Calendario da Natureza" organizado pola Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) de Pontevedra.

DÍA DA PAZ "Quilómetros de solidariedade "

Celebramos o DÍA DA PAZ participando na XI carreira solidaria cos nenos e nenas de Mali.

Esta carreira  está organizada por Save the Children, unha organización que traballa a favor da infancia.

Celebrarase o día 30, a partir das 11 h. e poderán participar todas as persoas que o desexen.

3º Premio. Mención Especial concurso de postais 2014. Celta de Vigo

3º PREMIO. Concurso postais 2014. CELTA  de VIGO

Gañadores do I Concurso Escolar de Debuxo "Calendario da Natureza"

A Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) de Pontevedra otorga dous premios ao alumnado participante na  primeira edición do Concurso Escolar de Debuxo son:

• Categoría Inverno: Brais Pereira Álvarez, 6º de primaria do CEIP Rebordáns-Tui.
  • Categoría verán: Diana Barbosa Rodríguez, 6º de primaria do CEIP Rebordáns-Tui.

Poesía de Manuel María

Poesía Manuel María on PhotoPeach

25 de novembro: Día Internacional contra a violencia de xénero

O 25 de novembro de 1981, foi declarado día Internacional contra a Violencia. Elixiuse o 25 de novembro para conmemorar o violento asasinato das irmás Mirabal (Patria, Minerva e Maria Teresa), tres activistas políticas asasinadas o 25 de novembro de 1960 pola policía secreta do dictador Rafael Trujillo na República Dominicana. Os seus cadáveres esnaquizados apareceron no fondo dun precipio. Para o movemento popular e feminista da República Dominicana, históricamente estas mulleres simbolizaron a loita e a resistencia.

Postres monstruosos. CELEBRAMOS O SAMAÍN

Un día no cole. 6º EI

Sorry, flash is not available.

Final curso 2014

Sorry, flash is not available.