try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017. Para máis información consultar o apartado: centros. matricula
  • O luns, 22 de febreiro, comezan as clases de PROA.

• Dous alumnos premiados pola Sociedade Galega de Historia Natural.

Coñecemos o entroido de Xinzo de Limia

Coñecemos o entroido de Xinzo de Limia on PhotoPeach

Ecosistemas e Entroido

Entroido 2016 on PhotoPeach

O entroido de Xinzo de Limia

Este ano coñecemos As Pantallas do entroido de Xinzo de Limia ( Ourense )

Venres, 5 de febreiro celebramos o Entroido.

CompARTePAZ

Este ano en CompARTePAZ, coñecemos a vida e obra de Urbano Lugrís. Este pintor nace en A Coruña, en 1908 e morre en Vigo no ano 1973. Fillo do político e escritor Manuel Lugrís Freire, un dos fundadores da Real Academia Galega e da pianista Purificación González. Musica:  "Terra minha e súa" . Uxía.

30 de xaneiro, DÍA DA PAZ

Vídeo educativo, promovido pola ONGD SED, sobre a importancia da Paz.

Dous alumnos premiados pola SGHN

Dous alumnos do CEIP Rebordáns, Lara e Martín Teixeira de 5º EP, gañadores do II CONCURSO ESCOLAR DE DEBUXO da Sociedade Galega de Historia Natural.

Morre o escritor Xosé Neira Vilas

O escritor galego Xosé Neira Vilas, autor de Memorias dun neno labrego, morreu aos 87 anos na súa casa de Gres ( Vila de Cruces, Pontevedra).