try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017. Para máis información consultar o apartado: centros. matricula
  • Martes, 28 de xuño, entregaremos os vales das axudas para a adquisición de libros e para o material escolar.

• Martes, 28 de xuño reunión coas familias do alumnado de 4º educación infantil de novo ingreso.

I Concurso de debuxo infantil " O ciclo da auga, unha aventura para valentes "

Gañadores e finalistas do I Concurso de debuxo infantil “ O ciclo da auga, unha aventura para valentes” organizado polo Consorcio de Augas do Louro.

Por cada Concello participante, O Porriño, Salceda de Caselas, Tui e Mos, hai un gañador (catro en total) e dous finalistas (oito en total). Cada un dos gañadores obtén de premio unha tablet Samsung 7’’ e cada un dos finalistas, unha cámara dixital acuática.

Polo Concello de Tui o gañador é AARÓN ALONSO FREIRE e unha das finalistas DAFNE GONZÁLEZ MARTINEZ, ámbolos dous do CEIP Rebordáns.

Podedes ampliar a información cliclando na páxina:

Gañador polo Concello de Tui AARÓN ALONSO FREIRE                                Finalistas DAFNE GONZÁLEZ MARTINEZ

Maqueta para a exposición de Voz Natura

Esta maqueta representa o entorno escolar con animais realizados con papiroflexia.

Semana das Letras Galegas

Sorry, flash is not available.

Escornabots na biblioteca escolar

Estamos moi satisfeitos de que o CEIP Rebordáns, fose un dos 20 centros galegos seleccionados para o proxecto piloto

" Escornabots na biblioteca escolar".

Os escornabots son uns robots pequeniños que poden programarse cos botóns para executar secuencias de movementos e que permite xogar, interactuar e aprender.

Na imaxe presentamos o primeiro escornabots montado na xornada de presentación celebrada en Santiago de Compostela, o 13 de maio. A partires de agora comezará a formación do profesorado e o desenvolvemento do proxecto no propio centro escolar.

17 de maio DIA DAS LETRAS GALEGAS con MANUEL MARÍA

Poesía Manuel María on PhotoPeach