try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Convocatoria de eleccións para o Consello Escolar.
    Prazo de admisión de candidaturas do 10 ao 17 de novembro.
  • En colaboración coa Asociación SOS Tomiño-baixo Miño, entre os días 11 e 17 de novembro, levaremos a cabo unha campaña de recollida de leite.

• Fotografías dos postres monstros no apartado GALERÏAS curso 2014-2015.

25 de novembro: Día Internacional contra a violencia de xénero

O 25 de novembro de 1981, foi declarado día Internacional contra a Violencia. Elixiuse o 25 de novembro para conmemorar o violento asasinato das irmás Mirabal (Patria, Minerva e Maria Teresa), tres activistas políticas asasinadas o 25 de novembro de 1960 pola policía secreta do dictador Rafael Trujillo na República Dominicana. Os seus cadáveres esnaquizados apareceron no fondo dun precipio. Para o movemento popular e feminista da República Dominicana, históricamente estas mulleres simbolizaron a loita e a resistencia.

Postres monstruosos. CELEBRAMOS O SAMAÍN

Un día no cole. 6º EI

Sorry, flash is not available.

Final curso 2014

Sorry, flash is not available.

O CEIP Rebordáns, participa no proxecto Monumenta

" Tui: historia e arte ". LIM presentado no proxecto MONUMENTA

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria bota a andar coa segunda edición de Monumenta na catedral de Tui, que se presentou o sábado, 7 de xaneiro, no claustro da catedral. O acto comezou cun  percorrido musical polas cantigas de amigo de Martin Codax e outras composicións do seu tempo que ofrecerán Paulina Ceremużyńska –voz, percusión, contrafacta– e Carlos Castro –percusión e salterio–.

Previo a este concerto, alumnos e alumnas do CEIP de Rebordáns, do CEIP Plurilingüe de Guillarei e do CEIP Plurilingüe Nº2 presentaron no claustro da catedral os seus traballos realizados arredor do patrimonio de Tui.

5 de xuño, DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

" Alza a túa voz, non o nivel do mar ". Este é o eslogan do Día Mundial do Medio Ambiente 2014, que se celebra hoxe, 5 de xuño, en todo o planeta co obxectivo de concienciar á sociedade sobre as desastrosas consecuencias do cambio climático.

Semana Cultural 2014

Semana Cultural 2014 on PhotoPeach