try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Xornada de portas abertas ao CEIP Rebordáns, día 24 de febreiro.
  • Inicio do procedemento de matrícula para o curso 2015-2016. ( Máis información nos apartados da páxina web: CENTRO. Secretaría. Matrícula).

• Dous alumnos do CEIP Rebordáns, gañadores do I Concurso Escolar de Debuxo "Calendario da Natureza" organizado pola Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) de Pontevedra.

8 de marzo, Dia Internacional da Muller

Homenaxe a todas aquelas mulleres que loitaron e aínda loitan, pola mesma igualdade de dereitos e de oportunidades.

Entroido 2015

Entroido 2015 on PhotoPeach

18 de febreiro, Día Internacional do Síndrome de Asperger.

Hugo, un amigo con Asperger, é un video elaborado polo equipo INASMED (Dra. Amanda Céspedes, Gloria Silva e Lilian Cohen) e difundido polo equipo Calpe & Abyla (www.calpeyabyla.com)

Carreira solidaria por Mali

Sorry, flash is not available.

DÍA DA PAZ "Quilómetros de solidariedade "

Celebramos o DÍA DA PAZ participando na XI carreira solidaria cos nenos e nenas de Mali.

Esta carreira  está organizada por Save the Children, unha organización que traballa a favor da infancia.

Celebrarase o día 30, a partir das 11 h. e poderán participar todas as persoas que o desexen.

3º Premio. Mención Especial concurso de postais 2014. Celta de Vigo

3º PREMIO. Concurso postais 2014. CELTA  de VIGO