try another color:
Centro Abalar

NOVAS

Últimas novas:

• Exposición fotografía “ Os nosos hórreos” .
  • Inicio do procedemento de matrícula para o curso 2015-2016. ( Máis información nos apartados da páxina web: CENTRO. Secretaría. Matrícula)

• Dous alumnos do CEIP Rebordáns, gañadores do I Concurso Escolar de Debuxo "Calendario da Natureza" organizado pola Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) de Pontevedra.

22 de abril DIA DA TERRA

O 22 de abril de 1970 se proclama o Día da Terra, coa idea de concienciarnos sobre os problemas de contaminación, a conservación da biodiversidade,de loitar contra o cambio climático, eliminar o risco de contaminar as augas,...Non son razóns suficientes para que coidamos a terra?

2 de abril, día mundial de concienciación do autismo

Nesta animación téntase recrear, dunha forma aproximada, a experiencia sensorial da "realidade" que experimenta unha persoa con autismo desde o punto de vista auditivo e na percepción do entorno visual.

A hora do Planeta, sábado 28

WWF invita aos cidadáns, concellos, empresas, colexios,... a apagar a luz durante unha hora como símbolo de loita contra o cambio climático. Miles de cidades apagarán as luces de momumentos importantes.

Un campión galego individual de Kung-fu

Brais Pereira Álvarez

O día 14 de marzo, celebrouse o Campeonato Galego individual de Kung Fu no Pazo dos deportes de Arteixo. Participaron nesta competición cerca de 200 deportistas de toda Galicia. O alumno Brais Pereira acadou o campeonato galego individual.

8 de marzo, Dia Internacional da Muller

Homenaxe a todas aquelas mulleres que loitaron e aínda loitan, pola mesma igualdade de dereitos e de oportunidades.