MATRÍCULA 2015-2016

Rematada a 1ª fase do proceso de admisión:

Foron aceptadas todasa as solicitudes para 4º de Ed. Infantil, 4ºPrimaria e 6º de Primaria.

5º de Primaria, admitido según baremo, Ignacio Barreiro Reboredo

O resto de solicitantes deben esperar a posible existencia de vacantes ao rematar xuño ou as adxudicacións da Comisión de Escolarización.

Listas no apartado de Secretaría "Como matricularse"

Descubrindo o Norte 2015: Xornada no CUVI

A piques de rematar a etapa da Educación Primaria, toca amosar as competencias acadadas. O alumnado de 6º visitará as instalacións do Campus Universitario de Vigo facendo valer o lema do proxecto “Dígame e esquezo, móstreme e lembro, involúcreme e comprendo”. O día 29 de maio a comunidade escolar do CEIP Escultor Acuña compartirá novamente unha xornada cultural, formativa, deportiva e socializadora con CUVI. Nas seguintes iconas podedes atopar o programa de actividades previsto, algunhas orientacións básicas, así como  o itinerario para poder chegar ao punto de reunión

Como chegar guia medioambiental

Programa de

actividades

complementaria

Guía Medioambiental

Campus de Vigo

.

Descubrindo O Norte 2014/15: Xornada no Galiñeiro

Un ano máis o alumnado de 5º curso de Educación Primaria, as súas familias e os seús mestres e mestras compartirán unha xornada formativa, cultural, deportiva e lúdica o vindeiro venres, día 22 de maio. Nas seguintes iconas podedes atopar o programa de actividades previsto para a próxima xornada no Galiñeiro, así como algunhas orientacións básicas e o itinerario para poder chegar ao punto de reunión.

Como chegar Programa de Actividades Inforacion complementaria

Programa deActividades

Información Complementaria

Xornada de bicicletas no Segundo Ciclo

O alumnado do Terceiro Ciclo de Educación Primaria  gozou dunha xornada deportiva con bicicletas. Esta actividade organizouse desde o departamento de Educación Física e a colaboración do Club Ciclista Vigués. Os aspectos lúdicos, técnicos e de prevención de riscos foron os eixes vertebradores. O noso agradecimiento ao Club Ciclista Vigués que, de forma tan altruísta como didáctica, transmitiu a súa paixón polo deporte da bicicleta nas súas distintas variantes.

bicis 3º bicis 4º
Galería fotográfica 3º Galería fotográfica 4º