MATRÍCULA 2015-2016

Información, oferta de prazas, lexislación, prazos, modelos de solicitude... aquí e no apartado de "Secretaría" desta web

O Escultor Acuña no Entroido de Laza

Saúdos. Pois, dende o concello ourensán de Laza, chéganos a nova de que dous peliqueiros do noso cole estiveron presentes na festa do Entroido. Sabedes quen son? Pregúntade polo sexto curso? Veña, a adiviñar...

Laza_Escultor_Acuña

Entroido 2015

Unha pena que este ano, as condicións meteorolóxicas, impedisen que toda a comunidade escolar do CEIP Escultor Acuña gozase da festa do Entroido que, con tanta ilusión familias, alumnado e mestres prepararamos. A comparsa de Cómicos e Saltimbanquis composta polos zancudos, equilibristas e malabaristas non puido saír... pero isto non vai quedar así.

Picando na fotografía accédese á
galería fotográfica do desfile de disfraces.

entroido

Paz, Paz Paz...2015

Deixamos neste espazo o vídeo signado por Carolina e Rosa da canción de Juanes " Paz, paz, paz" que interpretaremos todos xuntos este venres 30 de Xaneiro, Día Escolar da Paz e da non Violencia.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Descubrindo O Norte: Ciencia no CUVI

O alumnado do terceiro ciclo do CEIP Escultor Acuña e o CEIP Carballal-Cabral, a través do proxecto "Descubrindo o Norte" viviron en primeira liña nos laboratorios de Fisica Aplicada do CUVI, a noticia da que se fai eco a revista GCiencia (Ciencia Galega), e que fala do éxito acadado na investigación para a utilización de dentes de tiburóns para os implantes dentais. A profesora universitaria Julia Serra dirixe o proxecto conxuntamente co catedrático Pío González. Con eles compartimos unha intensa e didáctica xornada. Grazas e parabéns.

Picando co rato na imaxe, ábrese o enlace da reportaxe.

ciencia galega