AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL DE EDUCACIÓN PRIMARIA

A Xunta convoca axudas para acceder ao fondo de libros (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) e para adquirir os libros de 1º e 2º de Primaria.

Na mesma solicitude accédese á axuda para material escolar.

Débese entregar na secretaría do colexio antes do 23 de xuño acompañada de fotocopias do Libro de Familia completo (e a documentación que sinala a solicitude se non se asina a verificación de datos coa Axencia Tributaria.

NOVOS TELÉFONOS

NOVOS TELÉFONOS DO COLEXIO

Secretaría: 886 12 01 15

Dirección:  886 12 01 16

Orientación:  886 12 01 17

Fax:  886 12 01 18

DURANTE UN TEMPO SEGUEN OPERATIVOS OS NUMEROS ANTERIORES, CUN SERVIZO DE REDIRECCIÓN DA CHAMADA AOS NOVOS TELÉFONOS

Descubrindo o Norte: Campionato Provincial de Orientación / Campionato Galego

Un ano máis o equipo de Orientación CEIP Escultor Acuña / IES Álvaro Cunqueiro xurdido a partires do Proxecto “Descubrindo o Norte” en colaboración coa Universidade de Vigo, ven de participar no Campionato Escolar Provincial de Orientación que organizou o Club Aromón dentro do programa Xogade, incluído no Plan Proxecta.

Os rapaces e rapazas competiron nunha estupenda xornada deportiva onde tiveron a oportunidade de poñer en práctica todos os contidos traballados no proxecto. A satisfacción foi grande pois, ao marxe dos resultados (5 medallas das 12 en xogo), divertíronse, esforzáronse, e foron moi responsables. Parabéns.

O vindeiro sábado, día 16 de abril, clasificados (13 rapazas e rapaces), participarán no Campionato Escolar Galego de Orientación en O Carballiño.

Na seguinte iconas están os enlaces da galería fotográfica e os clasificados para o Autonómico.

ori clasificados
Galería do Campionato Provincial Clasificados Galería do Campionato Galego

OBRA DE TEATRO EN INGLES (THEATRE SCHOOLS)

Rapaces e rapazas,

Aquí vos deixamos, as mestras de inglés,a mestra de Lingua de signos e as intérpretes as cancións que tanto practicamos nas nosas clases. Como non podemos esquecelas, estaría ben que nalgún ratiño que teñades nas vacacións as practiquedes. Xa sabedes, segundo ao curso ao que pertenzades, tendes as de “The Three Little Pigs” ou as de “Robin Hood”

Ánimo que o día 31 é o gran día e temos que demostrar do que somos capaces o alumnado de CEIP Escultor Acuña.

Cancións para Infantil, 1º e 2º(“The Three Little Pigs”). Fai "clic" na imaxe.

Cancións para Primaria 3º a 6º (“Robin Hood”). Fai "clic" na imaxe.

Nota: Tamén podedes acceder e descargar os vídeos das cancións en LSE dende estes enlaces ou na sección do Menú: DEPARTAMENTOS-ENGLISH ACTIVITIES FOR KIDS

MATRÍCULA CURSO 2016-2017

A Consellería de educación informa do inicio do proceso de matriculación para o curso 2016-2017 (http://www.edu.xunta.es/portal/node/18048)

Non se garantiza a oferta de praza de comedor nin de transporte escolar.As solicitudes entréganse no horario de Secretaría (9 a 9'45 e 13'15 a 14'00) A efectos da aplicación do baremo, o criterio elixido polo centro é o da xustificación de déficit auditivo.

OFERTA DE PRAZAS

4º E INFANTIL 44 + 6 NEAE
5º E INFANTIL 0
6º E INFANTIL 2
1º PRIMARIA 0
2º PRIMARIA 0
3º PRIMARIA 2
4º PRIMARIA 0
5º PRIMARIA 2
6º PRIMARIA 4

Lémbrase que o alumno actualmente matriculado non precisa reservar praza ou renovar matrícula para continuar E. Infantil ou Primaria no mesmo centro.

REMATADO O PROCESO, INFÓRMASE QUE É PRECISO BAREMAR EN 5º DE ED INFANTIL, 1º DE PRIMARIA, 2º DE PRIMARIA E 4º DE PRIMARIA.

ADXÚNTANSE LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E DAS LISTAS DE AGARDA BAREMADO (Aquí)