Descubrindo o Norte: Campionato Provincial de Orientación

Un ano máis o equipo de Orientación CEIP Escultor Acuña / IES Álvaro Cunqueiro xurdido a partires do Proxecto “Descubrindo o Norte” en colaboración coa Universidade de Vigo, ven de participar no Campionato Escolar Provincial de Orientación que organizou o Club Aromón dentro do programa Xogade, incluído no Plan Proxecta.

Os rapaces e rapazas competiron nunha estupenda xornada deportiva onde tiveron a oportunidade de poñer en práctica todos os contidos traballados no proxecto. A satisfacción foi grande pois, ao marxe dos resultados (5 medallas das 12 en xogo), divertíronse, esforzáronse, e foron moi responsables. Parabéns.

O vindeiro sábado, día 16 de abril, clasificados (13 rapazas e rapaces), participarán no Campionato Escolar Galego de Orientación en O Carballiño.

Na seguinte iconas están os enlaces da galería fotográfica e os clasificados para o Autonómico.

ori clasificados
Galería Fotográfica Clasificados

OBRA DE TEATRO EN INGLES (THEATRE SCHOOLS)

Rapaces e rapazas,

Aquí vos deixamos, as mestras de inglés,a mestra de Lingua de signos e as intérpretes as cancións que tanto practicamos nas nosas clases. Como non podemos esquecelas, estaría ben que nalgún ratiño que teñades nas vacacións as practiquedes. Xa sabedes, segundo ao curso ao que pertenzades, tendes as de “The Three Little Pigs” ou as de “Robin Hood”

Ánimo que o día 31 é o gran día e temos que demostrar do que somos capaces o alumnado de CEIP Escultor Acuña.

Cancións para Infantil, 1º e 2º(“The Three Little Pigs”). Fai "clic" na imaxe.

Cancións para Primaria 3º a 6º (“Robin Hood”). Fai "clic" na imaxe.

Nota: Tamén podedes acceder e descargar os vídeos das cancións en LSE dende estes enlaces ou na sección do Menú: DEPARTAMENTOS-ENGLISH ACTIVITIES FOR KIDS

MATRÍCULA CURSO 2016-2017

A Consellería de educación informa do inicio do proceso de matriculación para o curso 2016-2017 (http://www.edu.xunta.es/portal/node/18048)

Non se garantiza a oferta de praza de comedor nin de transporte escolar.As solicitudes entréganse no horario de Secretaría (9 a 9'45 e 13'15 a 14'00) A efectos da aplicación do baremo, o criterio elixido polo centro é o da xustificación de déficit auditivo.

OFERTA DE PRAZAS

4º E INFANTIL 44 + 6 NEAE
5º E INFANTIL 0
6º E INFANTIL 2
1º PRIMARIA 0
2º PRIMARIA 0
3º PRIMARIA 2
4º PRIMARIA 0
5º PRIMARIA 2
6º PRIMARIA 4

Lémbrase que o alumno actualmente matriculado non precisa reservar praza ou renovar matrícula para continuar E. Infantil ou Primaria no mesmo centro.

REMATADO O PROCESO, INFÓRMASE QUE É PRECISO BAREMAR EN 5º DE ED INFANTIL, 1º DE PRIMARIA, 2º DE PRIMARIA E 4º DE PRIMARIA.

ADXÚNTANSE LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E DAS LISTAS DE AGARDA BAREMADO (Aquí)

O implante coclear: unha experiencia no colexio

PROXECTO DE EXPRESIÓN ORAL NO PRIMEIRO E SEGUNDO NIVEL DE PRIMARIA

Os alumnos do primeiro e segundo nivel participan nun proxecto que consiste en dar unha pequena charla cada trimestre. Propónselles un tema que teñen que preparar na casa coa familia e logo teñen que expoñer na clase oralmente diante de todos os seus compañeiros.

No primeiro nivel, no primeiro trimestre recitan unha poesía, no segundo trimestre falan dun animal e no terceiro contan  un conto. No segundo nivel, no primeiro trimestre explican unha receita de cociña, no segundo trimestre falan dun ser vivo e no terceiro trimestre dun invento.

A implicación das familias ata o de agora foi extraordinaria e consideramos que o resultado foi moi bo.

O vídeo que expoñemos corresponde a última charla dunha alumna do segundo nivel do curso 2014-2015. O final dunha etapa de adestramento, pois xa fixo cinco exposicións anteriores e a propoñemos por ser tamén un exemplo extraordinario de superación persoal.

Na seguinte imaxe está o enlace ao video.

claudia

Xornada de Convivencia co CEE Saladino Cortizo

O xoves 10 de decembro tivemos unha visita moi especial. Visitounos o alumnado do CEE Saladino Cortizo. Cantamos unha canción todos xuntos, que preparamos antes nas nosas escolas. Despois tivemos unha merenda, xogamos xuntos no recreo e por último tivemos a sorte de recibir unha pequena charla sobre o seu día día no colexio. Foi unha experiencia moi enriquecedora para tod@s!!!

Facer "clic" para ir ao enlace do vídeo no noso Blog "As miñas mans"