Minivoley no CEIP Escultor Acuña

Novamente Miguel Larrea, adestrador de Voleibol, compartiu co noso alumnado do Segundo Ciclo de Eduación Primaria a súa "sabedoría", experiencia e paixón polo deporte en xeral, como medio para conseguir unha vida saudable; e, particularmente, por un dos deportes máis coeducativos.

Por ser un deporte de equipo e por ter as características que posúe, este deporte, fomenta no alumnado actitudes de integración, traballo en equipo, respecto aos  outros (compañeiros e adversarios), actitudes de xogo limpo e respecto ás normas…(Competencia moral e cidadá). Si temos en conta a contorna no que se desenvolve, os materiais utilizados así como o movemento propio e o dos compañeiros cos que ten que cooperar ou opoñerse, establecemos a competencia no coñecemento e a interacción co mundo físico. En canto ao respecto á autonomía e iniciativa persoal, o minivoley permite desenvolver actitudes de superación, responsabilidade e constancia, o cal redunda eficaz e positivamente na propia autoestima.

Na seguinte icona está o enlace da galería fotográfica.

PEQUE-RUTAS 2014-2015

Un ano máis estamos aquí (xa imos polo terceiro), grazas a todos vós.

O novo programa de peque-rutas 2014-2015, o podedes ver xa no enlace que vos adxunto. Esperamos que vos gusten!!!.
Ata pronto, e vémosnos nas Peque-Rutas

ANPA. Clausura da actividade de teatro.

Galería fotográfica da clausura da actividade de teatro organizada pola ANPA do colexio.

Picando na icona, ábrese o enlace.

O CEIP Escultor Acuña da a benvida a toda a comunidade escolar

BENVIDOS AO CURSO 2014 / 2015

benvida 2014-15

Picando na imaxe ábrese o enlace

Galería fotográfica excursión 6º

Na seguinte icona está o enlace para acceder á galería fotográfica da excursión.

Unha aperta.

album 1 Álbum 3