CELEBRAMOS A PAZ

PICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO NA CANCIÓN DESTE ANO

MATRÍCULA CURSO 2016-2017

A Consellería de educación informa do inicio do proceso de matriculación para o curso 2016-2017 (http://www.edu.xunta.es/portal/node/18048)

Do 1 ao 15 de febreiro o alumnado de 6º pode facer a reserva de praza no IES Álvaro Cunqueiro. (entrégase no colexio)

Do 1 ao 20 de marzo realízase a solicitude de admisión de novo alumnado. Os días 1, 8 e 15 de marzo, de 16 a 19´30 e sen comunicación previa, pódese visitar o centro e solicitar información sobre o seu funcionamento ("xornadas de portas abertas")  Non se garantiza a oferta de praza de comedor nin de transporte escolar.As solicitudes entréganse no horario de Secretaría (9 a 9'45 e 13'15 a 14'00)

Lémbrase que o alumno actualmente matriculado non precisa reservar praza ou renovar matrícula para continuar E. Infantil ou Primaria no mesmo centro.

O implante coclear: unha experiencia no colexio

PROXECTO DE EXPRESIÓN ORAL NO PRIMEIRO E SEGUNDO NIVEL DE PRIMARIA

Os alumnos do primeiro e segundo nivel participan nun proxecto que consiste en dar unha pequena charla cada trimestre. Propónselles un tema que teñen que preparar na casa coa familia e logo teñen que expoñer na clase oralmente diante de todos os seus compañeiros.

No primeiro nivel, no primeiro trimestre recitan unha poesía, no segundo trimestre falan dun animal e no terceiro contan  un conto. No segundo nivel, no primeiro trimestre explican unha receita de cociña, no segundo trimestre falan dun ser vivo e no terceiro trimestre dun invento.

A implicación das familias ata o de agora foi extraordinaria e consideramos que o resultado foi moi bo.

O vídeo que expoñemos corresponde a última charla dunha alumna do segundo nivel do curso 2014-2015. O final dunha etapa de adestramento, pois xa fixo cinco exposicións anteriores e a propoñemos por ser tamén un exemplo extraordinario de superación persoal.

Na seguinte imaxe está o enlace ao video.

claudia

Xornada de Convivencia co CEE Saladino Cortizo

O xoves 10 de decembro tivemos unha visita moi especial. Visitounos o alumnado do CEE Saladino Cortizo. Cantamos unha canción todos xuntos, que preparamos antes nas nosas escolas. Despois tivemos unha merenda, xogamos xuntos no recreo e por último tivemos a sorte de recibir unha pequena charla sobre o seu día día no colexio. Foi unha experiencia moi enriquecedora para tod@s!!!

Facer "clic" para ir ao enlace do vídeo no noso Blog "As miñas mans"

Galería Fotográfica do Festival de Nadal.

Nos seguíntes enlaces atópanse as fotografías dos festivais de Nadal 2015/16. Boas festas e próspero ano.

infantil Primaria
Galería Infantil e Primeiro Primaria Galería Ed. Primaria