AXUDAS LIBROS DE TEXTO

A Consellería publicou a resolución do reparto do fondolibros para 3º e 5º de Primaria. (Ver documento adxunto) Lembrade que pedimos o cambio dos outros libros de texto e que polo tanto recomendamos non mercalos ata setembro.

Os que solicitaron axudas para 1º, 2º, 4º e 6º poden pasar por Secretaría  a recoller o cheque ata 0 18 de xullo de 10 a 13 horas ou no mes de setembro.

Descubrindo o Norte 2015: Fotomontaxe e Vacinas

Nos seguintes enlaces atoparedes a fotomontaxe do proxecto así como información moi interesante que Dª. África Gonzalez-Fernández (Catedrática de Inmunoloxía da Universidade de Vigo) nos envía en relación coa conferencia que fixo o día que visitamos o CUVI.

Bo verán

folleto mitos vacunas gripe

Fotomontaxe do

proxecto

Folleto sobre vacunas

Sociedad Española de Inmunología Vacinas
Historia e ciencia

As fotos de Manzaneda

Rematada a excursión, quen non quere ter un pequeno recordo nun álbum de fotos.

galería manzaneda 15

Descubrindo o Norte

As iconas seguintes teñen os enlaces á galería fotográfica e ao artigo do xornal dixital da Universidade de Vigo.

Galería CUVI duvi 15 galería Gali

Galería fotográfica daxornada

no CUVI

Xornal Dixital da

Universidade de Vigo

Galería fotográfica daxornada

no Galiñeiro

Descubrindo o Norte 2015: Xornada no CUVI

A piques de rematar a etapa da Educación Primaria, toca amosar as competencias acadadas. O alumnado de 6º visitará as instalacións do Campus Universitario de Vigo facendo valer o lema do proxecto “Dígame e esquezo, móstreme e lembro, involúcreme e comprendo”. O día 29 de maio a comunidade escolar do CEIP Escultor Acuña compartirá novamente unha xornada cultural, formativa, deportiva e socializadora con CUVI. Nas seguintes iconas podedes atopar o programa de actividades previsto, algunhas orientacións básicas, así como  o itinerario para poder chegar ao punto de reunión

Como chegar guia medioambiental

Programa de

actividades

complementaria

Guía Medioambiental

Campus de Vigo

O catedrático Pío González Fernández, do departamento de Física Aplicada acercará o apaixonante mundo da ciencia ao noso alumnado con obradoiros de física.  Da man dos seus  compañeiros de equipo de  investigación Julia Serra e Miram López Álvarez,  e a través do Proxecto Biocaps, nos presentarán os avances conseguidos no campo dos biomateriais, campo que lideran en España.

Doutra banda, os catedráticos África González e Carlos Spuch, nos explicarán a evolución das vacianas desde os seus orixes e os misterios que rodean ao cerebro humano respectivamente.

A Oficina do Medio Ambiente da Universidade de Vigo nos guiará pola contorna do campus para coñecer un chisquiño mellor a súa biodiversidade.

E, finalmente, despois de tanto coñecemento, ben nos merecemos unha boa sesión deportiva. Nesta ocasión será a través do deporte de orientación onde , José Luís Armada, do servizo de deportes da universidade colaborará connosco para que esta actividade sexa posible. Toda unha experiencia educativa.