PEQUE-RUTAS 2014-2015

Un ano máis estamos aquí (xa imos polo terceiro), grazas a todos vós.

O novo programa de peque-rutas 2014-2015, o podedes ver xa no enlace que vos adxunto. Esperamos que vos gusten!!!.
Ata pronto, e vémosnos nas Peque-Rutas

ANPA. Clausura da actividade de teatro.

Galería fotográfica da clausura da actividade de teatro organizada pola ANPA do colexio.

Picando na icona, ábrese o enlace.

O CEIP Escultor Acuña da a benvida a toda a comunidade escolar

BENVIDOS AO CURSO 2014 / 2015

benvida 2014-15

Picando na imaxe ábrese o enlace

Galería fotográfica excursión 6º

Na seguinte icona está o enlace para acceder á galería fotográfica da excursión.

Unha aperta.

album 1 Álbum 3
Álbum 1 Álbum 2  Álbum 3

NOVA MATRÍCULA PARA O CURSO 2014-15

O ALUMNADO DE NOVA ADMISIÓN PARA O CURSO 2014-15 DEBE FORMALIZAR MATRÍCULA  DO 20 AO 30 DE XUÑO.

CONVÓCASE ÁS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO DE 3 ANOS (4º E. INFANTIL) A UNHA REUNIÓN O XOVES 26 ÁS 10 DA MAÑÁ. NESTA REUNIÓN PODEN APROVEITAR PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA CUBRINDO O DOCUMENTO QUE SE LLES ENTREGA.

Nota: A reunión inicialmente prevista para o martes 24 trasládase polo tanto ao xoves 26. Rogamos desculpas pola variación desta data.