MATRÍCULA 2015-2016

Rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión, NON é preciso baremar para acceder a 4º de educación Infantil (3 anos), 4º de Primaria e 6º de Primaria.

É preciso baremar as solicitudes de 1º de Primaria, 2º de Primaria, 3º de Primaria e 5º de Primaria, polo que as familias poden presentar a documentación xustificativa do baremo que consideren oportuna

+ información no apartado de Secretaría "Como matricularse"

Teatro en inglés na escola

emperador

el soldado

Emperor’s New Suit        The Tin Soldier

Estimadas familias,
O 9 de abril virán representarnos ao colexio dúas obras de teatro, unha para infantil, 1º
e 2º de Primaria (The Tin Soldier) e outra para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria(The Emperor’s New Suit). Theatre4schools é unha compañía de teatro educativo en inglés con moitos anos de experiencia levando o teatro a escolas de toda España.
Todas as obras que producen son exclusivamente en inglés para alumnado de
primaria que se están iniciando no aprendizaxe do idioma. Elaboran os guións con
profesores de inglés en activo para garantir e asegurar que o vocabulario, a gramática e o nivel de inglés utilizado sexan os adecuados ao nivel de aprendizaxe.
Os actores son profesionales con amplia experiencia en teatro para nenos, que utilizan a interpretación para reforzar o texto e mellorar a comprensión e o aprendizaxe.
Todas as historias son coñecidas e os seus entrañables personaxes envolven aos nenos nunha experiencia emocional vinculada ao idioma inglés.
Utilizan escenografías moi elaboradas con efectos de luz e son para crear esceas
atractivas e de grande contenido visual.
A música e as cancións son doadas de aprender, pensadas para que os alumnos
poidan cantalas e así aprender novo vocabulario de forma divertida.

Descubrindo o Norte: Campionato Provincial de Orientación

Un ao máis, e xa van 5, o  Proxecto Interdisciplinar "Descubrindo o Norte" levou ao alumnado implicado no proxecto á competición escolar dentro do programa Xogade que promove a Secretaría Xeral para o Deporte. Ao marxe das medallas conseguidas e os bos resultados na clasificación os equipos do CEIP ESCULTOR ACUÑA e IES ÁLVARO CUNQUEIRO, gozaron dunha xornada de competición divertida e de moi bo ambiente, onde a participación estivo ao redor de 300 participantes de todos os centros educativos de Pontevedra.
Felicidades a todo o equipo polo seu esforzo e deportividade amosada. Seguimos traballando.

No vindeiro mes de maio levaremos á práctica o traballado neste proxecto interdisciplinar en dúas intensas xornadas: na Serra do Galiñeiro e nas inmediacións do Campus Universitario de Vigo.

Cpto Prov Esc 15 Faro
Galería Fotográfica Noticia no Faro

O Escultor Acuña no Entroido de Laza

Saúdos. Pois, dende o concello ourensán de Laza, chéganos a nova de que dous peliqueiros do noso cole estiveron presentes na festa do Entroido. Sabedes quen son? Pregúntade polo sexto curso? Veña, a adiviñar...

Laza_Escultor_Acuña

Entroido 2015

Unha pena que este ano, as condicións meteorolóxicas, impedisen que toda a comunidade escolar do CEIP Escultor Acuña gozase da festa do Entroido que, con tanta ilusión familias, alumnado e mestres prepararamos. A comparsa de Cómicos e Saltimbanquis composta polos zancudos, equilibristas e malabaristas non puido saír... pero isto non vai quedar así.

Picando na fotografía accédese á
galería fotográfica do desfile de disfraces.

entroido