Visita ao IES Álvaro Cunqueiro

O xoves, 3 de abril, os alumnos e alumnas de 6º curso de Educación Primaria visitaron o IES Álvaro Cunqueiro. Visitaron e coñeceron as instalacións do centro (aulas, laboratorios, departamentos...),así como  o funcionamento do mesmo. A partir de Setembro será o seu novo espazo de formación, socialización e maduración persoal.

Ao marxe da estupenda acollida que tivemos, o noso alumnado participou nun obradoiro de primeiros auxilios organizado polo departamento de Educación Física do Instituto e que foi impartido na súa totalidade polo alumnado do instituto. O Colexio Escultor Acuña quere deixar constancia e felicitar tanto á dirección do I.E.S, como ao departamento de Educaicón Física e ao alumnado, así como ao profesorado en xeral por esta magnífica posta en escena.

Galería fotográfica:

galería primeiro auxilios

Proxecto Plurilingüe

Xa sabedes que desde o PROXECTO PLURILINGÜE pola cal impartimos a materia de Lingua de Signos vimos realizando diferentes actividades relacionadas coa lingua co fin de aumentar as experiencias lingüísticas positivas. O que agora nos ocupa é que o vindeiro venres 11 de abril recibiremos no noso centro aos creadores da canción e videoclip VEN, ACÉRCATE, o grupo bilbaino EL BESO DE KLIMT, vídeo que transmite dunha maneira moi clara a vida dos rapaces con Discapacidade Auditiva. Ese día de 17 a 18h teremos a sorte de desfrutar dalgunha das súas cancións relacionadas co mundo da xordeira, contarannos como gravaron o vídeo os rapaces da asociación ULERTUZ e ademais teremos a posibilidade de facerlles preguntas. Se queredes ver o vídeo e saber como se fixo tedes a información no seguinte enderezo: http://ulertuz.org/

Para ver o video clip, facede "clic" na seguinte icona:

mans
E se vos quedades con ganas de máis esa noite, ás 22h,  darán un concerto na sala "La fábrica de Chocolate" de Vigo, será un concerto interpretado á lingua de signos de maneira íntegra. As entradas as podedes mercar na propia sala ou na Asociación de Sordos de Vigo R/ Romil 24.

CEIP Escultor Acuña

Reto matemático. 6º B

O día 11 de marzo nenos e nenas de sexto participamos no taller matemático IMATXINA 2014, que se celebrou na fundación Barrie de la Maza. Coincidimos á mesma hora co IES POLITÉCNICO de Vigo, estabamos na sala unha oitenta persoas,  cada grupo na súas mesas atendendo primeiro aos monitores para logo realizar os diferentes xogos e actividades propostas.
A nosa clase dividiuse en dous grupos de doce e cada grupo ía pasando polos diferentes talleres: calculadora, tangran,
pentaminós, hexamantes, policubos, espellos, xogos de estratexia e resolución de problemas.
Resultou tan interesante, que sempre lles parecía demasiado pronto para cambiar de taller a outra mesa.
Tamén participamos na confección da Esponxa de Menger, como non tiñamos moito tempo axudáronnos os compañeiros de quinto. Tratábase de construír 160.000 cubos entre todos os participantes, para logo unilos nunha gran construcción..

Ggalería fotográfica facendo clic na seguinte icona:

reto matemático

Descubrindo o Norte. Campionato Provincial Escolar de Orientación

O Proxecto Interdisciplinar "Descubrindo o Norte" tamén mostra os seus bos resultados no campo deportivo. O equipo de orientación formado por alumnos do CEIP Escultor Acuña, IES Álvaro Cunqueiro e IES Val Miñor, conseguiron 5 medallas no Campionato Provincial Escolar de Orientación, celebrado o día 12 de marzo en Mourente (Pontevedra).
Felicidades a todo o equipo polo seu esforzo e deportividade amosada. Seguimos traballando.

Provincial de orientación 2014

Carteis gañadores do concurso do I Festival da canción en lingua de signos

Carteis gañadores