MATRÍCULA 2015-2016

Rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión, NON é preciso baremar para acceder a 4º de educación Infantil (3 anos), 4º de Primaria e 6º de Primaria.

Listas provisionais para 1º de Primaria, 2º de Primaría, 3º de Primaria y 5º Primaria no enlace seguinte.

+ información no apartado de Secretaría "Como matricularse"

Xornada de bicicletas no Segundo Ciclo

O alumnado do Terceiro Ciclo de Educación Primaria  gozou dunha xornada deportiva con bicicletas. Esta actividade organizouse desde o departamento de Educación Física e a colaboración do Club Ciclista Vigués. Os aspectos lúdicos, técnicos e de prevención de riscos foron os eixes vertebradores. O noso agradecimiento ao Club Ciclista Vigués que, de forma tan altruísta como didáctica, transmitiu a súa paixón polo deporte da bicicleta nas súas distintas variantes.

bicis 3º bicis 4º
Galería fotográfica 3º Galería fotográfica 4º

Teatro en inglés na escola

emperador

el soldado

Emperor’s New Suit        The Tin Soldier

Estimadas familias,
O 9 de abril virán representarnos ao colexio dúas obras de teatro, unha para infantil, 1º
e 2º de Primaria (The Tin Soldier) e outra para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria(The Emperor’s New Suit). Theatre4schools é unha compañía de teatro educativo en inglés con moitos anos de experiencia levando o teatro a escolas de toda España.
Todas as obras que producen son exclusivamente en inglés para alumnado de
primaria que se están iniciando no aprendizaxe do idioma. Elaboran os guións con
profesores de inglés en activo para garantir e asegurar que o vocabulario, a gramática e o nivel de inglés utilizado sexan os adecuados ao nivel de aprendizaxe.
Os actores son profesionales con amplia experiencia en teatro para nenos, que utilizan a interpretación para reforzar o texto e mellorar a comprensión e o aprendizaxe.
Todas as historias son coñecidas e os seus entrañables personaxes envolven aos nenos nunha experiencia emocional vinculada ao idioma inglés.
Utilizan escenografías moi elaboradas con efectos de luz e son para crear esceas
atractivas e de grande contenido visual.
A música e as cancións son doadas de aprender, pensadas para que os alumnos
poidan cantalas e así aprender novo vocabulario de forma divertida.

Descubrindo o Norte: Campionato Provincial de Orientación

Un ao máis, e xa van 5, o  Proxecto Interdisciplinar "Descubrindo o Norte" levou ao alumnado implicado no proxecto á competición escolar dentro do programa Xogade que promove a Secretaría Xeral para o Deporte. Ao marxe das medallas conseguidas e os bos resultados na clasificación os equipos do CEIP ESCULTOR ACUÑA e IES ÁLVARO CUNQUEIRO, gozaron dunha xornada de competición divertida e de moi bo ambiente, onde a participación estivo ao redor de 300 participantes de todos os centros educativos de Pontevedra.
Felicidades a todo o equipo polo seu esforzo e deportividade amosada. Seguimos traballando.

No vindeiro mes de maio levaremos á práctica o traballado neste proxecto interdisciplinar en dúas intensas xornadas: na Serra do Galiñeiro e nas inmediacións do Campus Universitario de Vigo.

Cpto Prov Esc 15 Faro
Galería Fotográfica Noticia no Faro