INFORMACIÓN SOBRE AS AVALIACIÓNS DE 3º E 6º DE ED. PRIMARIA

As avaliacións de 3º e 6º de Ed. Primaria, en virtude da Resolución do 18 de abril de 2016, (DOG do 26), realizaranse os seguintes días:

* Avaliación Individualizada de 3º de Ed. Primaria : 24 e 25 de maio.

* Avaliación Final de Etapa (6º de Ed. Primaria) : 11, 12 e 13 de maio.

No arquivo adxunto pode consultarse unha nota informativa da Consellaría de Educaciópn  para as familias do alumnado de 6º nivel de Ed. Primaria

ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2016/17

Comunícase que todos os solicitantes de praza para ocurso escolar 2016/17 en todos os niveis de ensino Infantil e Primario obtiveron praza agás aqueles solicitantes para 5º de Educación Infantil por canto non había ningunha praza vacante.

Lémbrase que a formalización da matrícula debe realizarse entre o 20 e o 30 de xuño OBRIGATORIAMENTE

INAUGURACIÓN DA SEMANA DO LIBRO E A LECTURA DE CARBALLO

19/04/2016
Europe/Madrid

O vindeiro domingo 24 de abril ás 12.00 h.  terá lugar no Pazo de Cultura a inauguración da Semana do Libro e a Lectura de Carballo, que contará coa participación do grupo BICADELA  (6ºB) do CEIP FOGAR, gañadores do segundo premio do concurso de relato oral "Tíralle da Lingua 2016" coa obra "O galo Quicorico".

Información sobre o proceso de matrícula para o curso 2016/17

Comunícase a apertura do prazo de admisión de alumnos/as para o curso 2016/17.

No seguinte vínculo pode consultarse a páxina web da Consellería de Educación e Cultura con toda a información necesaria.

Nos arquivos adxuntos pode consultarse toda a información relativa a dito proceso.

No seguinte enlace pode descargarse o modelo de solicitude oficial

Modelo de solicitude (premer)

HORARIO DO DÍA 5 DE FEBREIRO

Lémbrase que mañá día 5 de febreiro e por mor da celebración do Entroido, o horario do centro será de 9.30 a 13.30, hora á que sairán todos os alumnos/as. Non haberá servizo de comedor escolar.

Esta modificación horaria foi aprobada pola Xefatura Provincial de Educación .