ADMISIÓN E MATRÍCULA.CURSO ESCOLAR 2.014-2.015

SOBRE A ORDE ALFABÉTICA EN APELIDOS QUE EMPECEN POR UNHA PREPOSICIÓN

BAREMACIÓN DA RENDA PERCÁPITA DA UNIDADE FAMILIAR

DESCARGA FORMULARIO DE MATRÍCULA

PRAZOS QUE SE ESTABLECEN:

1. Do día 1º de Febreiro de 2.014 ao 15 do mesmo mes e ano, RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS. Alumnos que se inccorporen ao CEIP FOGAR, procedentes do CRA PONTE DA PEDRA, escolas de Mirón e Bértoa, e alumnos de 6º de Primaria que se incorporen ao IES ALFREDO BRAÑAS. Os formularios correspondentes, seránlles entregados ás familias para a súa cumprimentación, nos centros de orixe, conforme ao ANEXO I da orde do 12 de marzo de 2.013 . Deberán ser devoltos aos seus centros, quens os parsarán aos centros de adscrición.

2. Do día 1º de marzo de 2.014 ao 20 de marzo do mesmo mes e ano, PRESENTACIÓN DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NOS CENTROS, conforme ao ANEXO II da orde do 12 de marzo de 2.013 .

3. Dez días hábiles contados a partir dos dous días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, 20 de marzo, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo, cando haxa mais solicitudes que prazas dispoñibles.,

4. Antes do 25 de abril publicaránse as listaxes provisionais das persoas admitidas e non admitidas.

5. Cinco días hábiles contados a partir do seguinte ao da publicación das listaxe provisionais para formular reclamación ante a dirección do centro, se é o caso, contra ditas listaxes

6. Antes do  15 de maio, publicacion das listaxes definitivas das persoas admitidas e non admitidas.

7. No prazo dun mes a partir da publicación das listaxes definitivas, presentación, se procede, de recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial.

SCAThe Free Dictionary: abbreviation for sudden cardiac arrest.