1º PREMIO BLOGS DE CENTRO

LOGO PREMIO EDUBLOGS

Ter sido nomeados finalistas no Concurso Espiral de Edublogs xa nos parecía un recoñecemento inmerecido. Canto máis ter conquerido a Peonza de Ouro na categoría de Blogs de Centro!

Moitas grazas a todos e a todas os que, co seu traballo e colaboración, o fixeron posible. E grazas ó xurado que valorou tan positivamente o contido da nosa páxina.

Para máis información visita o seguinte enlace:

Estamos encantados, ademais, de compartir este galardón con todos estes blogs gañadores que teñen unha calidade tan magnífica:

Blogs de Centro

CEIP Frian -Teis

Cicle Mitjà – CEIP St. Martí d’Arenys de Munt

400 colps

A prensa faise eco do premio. Para lelo visita o seguinte enlace:

Premio

Noraboa polo premio dende o ceip princesa de verin en ourense.

Noraboa a tod@s

GuayGuiño

Noraboa a mestres, mestras; pais, nais; alumn@s do CEIP Frian Teis, un equipo do que formo parte. Síntome orgullosa de tod@s polas horas de traballo individual e de grupos adicadas para que este Centro sexa como é: O mellor! Por onde quera que vou digo: son feliz traballando cos/coas meus/miñas compañeiros/as  ", que loitan porque no Frian-Teis ademais de compañeiros queremos ser AMIGOS/AS, dos de verdade. Isto non é traballar, isto é vivir para disfrutar!

Como comecei, remato: Noraboa, "Compis". Feliz curso 2010-2011!

Enhorabuena por el premio

Viendolo por streamig saludos y felicidades por el premio desde OrientacionAndujar

GRACIAS

MUCHAS GRACIAS, ESTE PREMIO NOS HA HECHO MUCHIIIIISIMA ILUSIÓN

PREMIO

Noravoa polo premio o tedes mais que merecido, como nai de dous nenos, que van o cole estou encantada coa labor que estades a facer todos, seguide así.

NORABOA

Noraboa a tod@s .É un gran traballo o que estades a facer .
Grazas por compartir as vosas iniciativas ,ideas e traballo .
Un bico para todos e un especialísimo para Mónica.
Cris (C.E.I.P.Agro do Muíño de Ames)

MOI BEN!!

NORABOA. Teño fillas no FRIAN e emprego moito os recursos da páxina do centro e dos blogs, paréceme estupendo que vos premiaran todo o traballo que estades a facer e as horas invertidas para que o alumnado e as familias poidamos gozar desa laboura.

DESDE ZARAGOZA

Estoy muy contenta de este premio que habeis conseguido.Como ya sabeis sigo vuestro blog desde la distancia y la verdad es que siempre he admirado mucho vuestro trabajo.Enorabuena y seguir asi .
UN ABRAZO PARA TODOS.

noraboa!!!

Como nai dun alumno deste centro e parte da comunidade educativa, síntome orgullosa deste premio, e sobre todo da labor das persoas que o levan a cabo. Noraboa e ánimo!

Noraboa polo premio, sempre

Noraboa polo premio, sempre é un estímulo para continuar. Se mo permitides, engádovos o blog de recursos do colexio:
Grazas e saúdos.
Celina

agradecemento

Moitas grazas por compartir

Enhorabuena!!

Enhorabuena por el premio. El blog de nuestro centro se quedó entre los finalistas... Buen trabajo!!!

agradecemento

Moitas grazas, penso que todos os traballos son merecedores de premio, tod@s sabemos o traballo que supon.

Enhorabona

Des de 400 colps, la més sincera enhorabona pel premi!!!
Ja esperem trobar-nos a Madrid.
Una cordial salutació, Jordi Orts | 400 colps admin

Agradecemento

Moitísimas grazas, sodes uns excepcionais compañeiros de podium.

PREMIO

Noraboa a tod@s os compañeir@s,sobre todo as traballadoras que están sempre ahí,facendo que o noso FRIAN-TEIS sexa recoñecido a nivel nacional, cun premio importantísimo e ademais moi,moi merecido.Sinto moito orgullo de pertencer ó CEIP FRIAN-TEIS.

Pois si...

Este é o noso cole e debemos sentirnos orgullosos. Día a día estase a mellorar a calidade do noso traballo.

Premio

Noraboa, só é un refrexo pequeniño do grande traballo que estades a facer. Bikos. Ánxeles Rivela do Seis do Nadal.

Agradecemento

Moitas grazas Ánxeles. de boa tinta sabes o traballo que da todo isto. E a verdade a palmadiña na espalda encantanos a todo. Danos mitas ás para seguir traballando e esperamos que poidades aproveitar o noso traballo. Moitos bicos. Ana Piñeiro