Competencia dixital 4º

GAUDÍ`S LIZARD IN SCRATCH

Como estamos traballando un proxecto de Art sobre  Gaudí no cole, o noso alumno Andrés Román de 4ºA creou un xogo de Scratch sobre o Parque Güell.

Enjoy it !!

TRABALLOS 4ºA

Este 8 de marzo de 2021 conmemoramos no cole  o Día da Muller e algúns alumnos e alumnas  de 4ºA realizaron diferentes traballos a través do uso das novas tecnoloxías

Andrés Román crea un xogo con Scratch como protagonista Violet Constance

Jimena Quintanilla realiza unha presentación sobre mulleres importantes

AS FROITAS 4ºA

O alumnado de 4ºA aproveitando a aprendizaxe do uso das Novas Tecnoloxías, fixemos esta presentación sobre as froitas.

1.-Buscamos información en internet.

2.-Seleccionamos unha foto da froita que eliximos.

3.-Aprendimos a orixe das froitas e as súas cualidades nutritivas.

4.-Realizamos o documento con toda a información aprendida.

TRATAMENTO DE TEXTOS

Este curso o alumnado de 4º A aprendimos a iniciarnos  no tratamento de textos e tamén nas presentacións.Pasámolo moi ben!!!

Competencia dixital en 4º de primaria (16/17)

O alumnado de 4º de primaria realizou distintas actividades para mellorar a súa competencia dixital paralelamente a traballar distintos contidos curriculares. A continuación exemplos de actividades: