Por que

POR QUE CELEBRAMOS O 60 ANIVERSARIO?

A Comisión 60º aniversario está formada por mestre/as e nais da ANPA “Sta Uxía”, que como dio noso lema: “60 ANOS NO CORAZÓN DE RIBEIRA” quere amosar o noso recoñecemento a todo o profesorado é alumnado que,nestes anos,pasaron polas aulas e deixaron a súapegada na educación ecultura desta fermosa cidade.

Co programa de actividades a celebrar durante o ano 2009 e que remataránen febreiro de 2010, pretendemos:

• Conmemorar a fundación do CEIP “O GRUPO de Ribeira (1949-2009).
  • Elaborar diversos materiais sobre a historia do centro e o concello de Ribeira.
  • Contribuír a difundir cultural e turisticamente a cidade de Ribeira e a comarca do Barbanza.
  • Desenvolver exposicións de documentos, material escolar, fotografías, etc., que contribúan a comprender a historia da comarca do Barbanza.
  • Homenaxear á comunidade educativaque pasou polocolexio.

O noso agradecemento a todos os sectores da Comunidade escolar, Deputación Provincial e Concello de Riveira que fan posible cumprir os obxectivos que nos temos marcados.

Anxo Corbelle Magariños.

Presidente Comisión do 60 Aniversario.