COIDADO DO ENTORNO

No colexio dende os primeiros cursos xa,  aprendemos a establecer hábitos de consumo e actitudes hacia o coidado e protección do medio ambente.

Nestas imaxes podemos ver a un grupo de alumnos e alumnas facendo actividades encaminadas a tomar conciencia da importancia que ten reciclar.

Actualmente xeramos grande cantidade de lixo e consumimos de xeito inconscente os recursos naturais chegando a crear problemas ambientais graves que poñen en perigo tanto os ecosistemas como a saúde das persoas (podemos lembrar o caso reciente da contaminación de Madrid). As 3R é unha proposta preventiva para reducir o consumo de recursos e manexar o lixo fomentando cambios nos nosos hábitos de vida un pouco mais respetuosos co entorno.