O CONTO VIAXEIRO

O NOSO ALUMNADO DE 6º PARTICIPA, XUNTO CON OUTROS CENTROS, NA ELABORACIÓN DUN CONTO VIAXEIRO

A actividade, que forma parte do programa de actividades de dinamización lingüística do Concello de Ferrol, consiste en realizar un conto ilustrado de forma colectiva ao longo de varias sesións, un conto que conteña texto e mais debuxos, realizado entre varios grupos de maneira de que a cada un deles lle corresponde traballar durante unha sesión de hora e media, na que terá que encargarse de elaborar a parte do conto que lle toque. Terá que facelo desenvolvendo o traballo que lle entregan os grupos que participaron anteriormente, elixindo unha ilustración entre as que lles entrega o grupo anterior e continuando o conto.

O conto iniciouse o 15 de outubro no CEIP Recimil e durante máis de dous meses irá "viaxando" polo cole de Esteiro, Isaac Peral, Cruceiro de Canido e Terra de Ferrol, facendo os nosos nenos e nenas a súa pequena aportación a este gran proxecto.

Pero...queredes saber como vai a historia?

Premede aquí

No noso centro participou o alumnado de 6º

O CONTO VIAXEIRO CHEGA AO SEU FIN

Esperamos que sigades connosco o devir desta apaixoante andanza creativa, da que o máximo responsable foi o alumnado dos coles de Recimil, Esteiro, Isaac Peral, Cruceiro de Canido e Terra de Ferrol.

Mais imaxes na nosa galería  ou no blog do conto viaxeiro

Premer para ver a nova no xornal dixital