GONZALO MOURE: ENCONTRO LITERARIO

O escritor GONZALO MOURE, no seu esforzo e empeño pola animación á lectura, visitou varias veces o noso colexio. Pero era a primeira vez para o alumnado de 5º curso, que recibiu a súa visita o día 10 de marzo.

O que sí sabían todos os alumnos e alumnas é o coñecemento e a dedicación de Gonzalo Moure polo Sahara. E así, el aproveitou para saludalos como faría un saharaui: "Que teñades un bo día de garavanzos e xasmíns", explicándolles o significado: "garavanzos para o corpo e xasmíns para a alma".

Con tan bo inicio, autor, nenas e nenos foon conversando sobre os libros que durante o curso foron pasando de man en man.

Aquí temos unha mostra deses títulos tan traídos e levados.

Durante este encontro literario fixéronlle moitas preguntas, pois moitos foron os libros e o interés que despertaron nos alumnos e alumnas. Gonzalo Moure deu respostas cheas de sensibilidade e poesía:

"No Sahara durmo baixo das estrelas".

"O Sahara complicoume  f e l i z m e n t e  a vida".

"O libro é o que crearon as palabras en ti".

"Todos nós somos artistas. Cada un debe descubrir o artista que leva dentro".

"Os nenos saharauis teñen poucas cousas, pero son felices, xogan. Un neno é feliz independientemente do medio no que estea".

Ao final nenos e nenas fanlle entrega de detalles e debuxos. E Gonzalo Moure asinou os libros onde todos aprenderon sobre o Sahara, a liberdade, os animais..., e sobre todo: os sentimentos dos nenos.

PREMER NA IMAXE PARA VER MÁIS FOTOS DESTA ACTIVIDADE