Orientación

Orientación educativa

DEPARTAMENTO    DE    ORIENTACIÓN

O Departamento de Orientación é un órgano especializado que apoia o labor do centro e do conxunto do profesorado en todas aquelas actuacións encamiñadas a asegurar unha formación integral do alumnado e á adaptación dos procesos de ensino ás características e necesidades de todos os alumnos e alumnas.

Para iso, este órgano ten encomendado participar na planificación e desenvolvemento das actuacións que se desenvolvan no centro para facilitar a atención á diversidade do alumnado tanto a través dos procesos de ensino que se desenvolven nas distintas áreas curriculares como a través da acción titorial e da orientación académica e profesional.

Máis información:

Todos os cursos este departamento elabora un Plan anual que formará parte da PXA e nel concrétanse as actuacións que se van levar a cabo.

Metodoloxías innovadoras

Aprendizaxe cooperativa en Ed. Infanti

Traballamos por proxectos

Traballo por proxectos en Ed. Infantil

Programas e proxectos

ENTENDER A DISCAPACIDADE

CONCIENCIAR: A DISCAPACIDADE

PROGRAMA TEI

O programa TEI é un programa de convivencia que implica a toda a comunidade educativa.

O seu obxectivo é mellorar a integración escolar e traballar por unha escola inclusiva e non violenta.

Está dirixido á mellora do clima do centro respecto á convivencia, conflicto e violencia. Baséase na titorización emocional entre iguais onde o respecto, a empatía e o compromiso son os seus pilares básicos.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo
  TEI 16 - 17     TEI 17 - 18

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo
  TEI 18-19     TEI 19-20

prama na imaxe :

recursos para profesorado e familias

DÍA NACIONAL DA FIBROSIS QUÍSTICA

O TERCEIRO MÉRCORES DE ABRIL É O DÍA NACIONAL DA FIBROSE QUÍSTICA

Esta enfermidade, precisa o apoio noso, e dende a nosa páxina queremos axudar aqueles nenos e nenas que a padecen

Para saber máis hai que premer na imaxe.

DÍA 2 DE ABRIL, DÍA INTERNACIONAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

Cando falamos de

e de trastornos xeneralizados do desenvolvemento (TXD) ou ben trastornos do espectro autista,  estamos empleando termos comúns para falar de persoas e de persoas moi diferentes. Parece ser que falamos  de alteracions en diversas funcions do sistema nervioso central. Ángel Carracedo,

(prema nas fotos para amplialas)

(prema no libro para obter máis información de

Ángel Carracedo)

na conferencia celebrada esta semana no CHUF Arquitecto Marcide e as súas investigacións xenéticas abren unha porta á esperanza no coñecemento do autismo.

Nesta data, celébrase o día mundial da concienciación do autismo. En moitas cidades colócanse globos azuis ou ilumínanse os edificios oficiais desta cor. Se trata de familiarizarse co autismo.

Qué quere dicir? Que nenos e nenas autistas teñen dereitos , que teñen sentimentos  e dignidade como calquera. Temos unha obriga social con ista discapacidade: facerlles a vida adaptada para que podan ser tan felices coma calquera de nós.

Respecto pola  diversidade .

Máis recursos para entender ou traballar o autismo