Novas sobre paneis dixitais interactivos

Aquí tedes a información básica sobre paneis dixitais interactivos para o noso centro. Premede no link da web para poder acceder a toda as instrucións.

Noticias do sitio

Exposición dos traballos de 6ºEP sobre o circuito eléctrico

por Juan Luis Iglesias Ferrón -

Aquí temos un pequeno resumo do traballo do alumnado de 6ºEP durante o confinamento. A nosa tradicional exposición dos traballos no último curso de primaria veuse afectada polo confinamento deste ano.

Así que argallamos como puidemos para facer unha exposición dende a casa.

Este foi o resultado. Esperamos que sexa do voso agrado.

Premede nas iconas que vexades na imaxe que aparece na imaxe.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

por Admin Centro -

A NOSA LINGUA NON ESTÁ CONFINADA!  SÁCAA A PASEAR!

Co gallo das Letras Galegas, pedimos a colaboración do noso alumnado, para que elabore un slogan, anuncio, poema, para fomentar o uso da nosa lingua, O GALEGO.

Xuntaremos todos os traballos e RECORDADE QUE TEDES QUE ASINAR A VOSA CREACIÓN NO MESMO TRABALLO PARA RECOÑECELO

Logo faremos un libro dixital que poderedes ver na aula virtual , en Class Dojo ou na páxina web do colexio.

A data límite de entrega será o mércores, 13 de maio.

Non vos esquezades de asinar o traballo.

Confiamos na vosa orixinalidade!

Unha aperta!

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Mércores, 6 de Maio do 2020, 16:33)

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Xoves, 7 de Maio do 2020, 15:48)

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Venres, 8 de Maio do 2020, 11:41)

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Venres, 8 de Maio do 2020, 11:45)

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Venres, 8 de Maio do 2020, 11:46)

(Editado por Juan Luis Iglesias Ferrón - envío orixinal Venres, 8 de Maio do 2020, 11:51)

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

por Juan Luis Iglesias Ferrón -

Felíz día das letras galegas.

O noso colexio quixo festexar dende a distancia e co traballo colaborativo do alumnado voluntario este día tan importante para a supervivencia da nosa lingua.
Este é o resumo de todo o traballo feito nesta última semana. Grazas a todos os participantes e esperemos que vos guste.

Xa están engadidos algúns traballos que faltaban. Premede no link.

Portadas de libros de 1º e 2º

por Juan Luis Iglesias Ferrón -

Aquí tedes todos e todas as portadas dos libros favoritos que fixestes para colaborar co día do libro.

Moitas grazas e a desfrutalo. Premede no link para ver os de 1º e 2º. Modificado e acotados os comentarios en Vimeo.

Aquí está tamén o resumo de 3º e 4º. Premede neste segundo link. Xa están todos os que faltaban.

Aquí está a última montaxe de 5º e 6º. Premede neste terceiro link para ver as portadas dos libros Como actividade voluntaria da biblioteca.

Temas máis antigos...

Cursos dispoñíbeis

Clase de plástica en ingles aplicando a metodoloxía CLIL Co mestre Juan.

Curso de inglés de infantil 3 anos co mestre Juan.

Descrición Proba

Mestre: Juan Luis

Auxiliar de conversa: Emma

Mestra: Susana Valencia.

Mestra: Rebeca

MESTRA: SUSANA Valencia

Mestra: Susana Valencia

Mestra: NURIA CASTRO INFANTE

English is fun!

MESTRE: JUAN LUIS

AUXILIAR: EMMA

MESTRE: JOSÉ MANUEL ALONSO BALAÑAC

MESTRE: Nuria Castro Infante

MESTRE: Miguel Romero

MESTRA: Rebeca

O mestre e titor Manuel Bernárdez é o encargado desde curso

Curso de inglés para a mestra Nuria Castro Infante

Mestre: Juan Luis Iglesias

Mestra: Rosa Vila Cabaleiro

Mestra: Rosa Vila Cabaleiro.

MESTRA: Mili e REBECA

Mestra: Rosa Vila Cabaleiro

Vamos a crear un libro gigante de cuentos entre todos/as. A partir de un Genially de escritura creativa, el alumnado inventará su historia. Podrá diseñarla al gusto, ya que será redactada mediante el procesador de textos. De este modo, aprovecharemos también el amplio abanico de recursos digitales existente para lograr el resultado esperado: tipología e letra, elementos decorativos, ilustraciones...

Este é o curso de informática que faremos tocando habilidades diversas para o dominio do software básico.

MESTRE: Jose Manuel Balañac

MESTRAS: NURIA CASTRO INFANTE

MESTRE: Jose Manuel Balañac

Este curso é para probar a pestaña de engadir un curso a una categoria

Neste curso trataremos distintas ferramentas educativas que se poderán traballar na aula co alumnado para que a aprendizaxe sexa máis doada.

Curso para traballar as ferramentas da aula virtual

Traballaremos animais vertebrados e invertebrados.

E plantas con flor e sen flor.

Neste curso, proporase un surtido de actividades e actuacións enfocadas ao fomento das relacións interpersoais e de actitudes empáticas e tolerantes.

Creando por primera vez un curso dentro del aula virtual

Tarefa 1.1 da cración dun curso

Ola, son Juan L. Iglesias Ferrón e tentarei poñerme ao día nas tarefas e traballos.

Curso de manexo Aula Virtual.

Formarse na aula virtual

Tarefa 1.2 da creacción dun curso

Tarefa 1.3 creación dun curso

Primeiro epígrafe da proba 1.

Segundo epígrafe da proba 1.

Terceiro epígrafe proba 1.

Implementación dos resultados do SELFIE na ferramenta board e así crear unha DAFO axeitada ao noso centro escolar.

Curso sobre REAs TRANSVERSAIS procedentes do repositorio Andujar de Andalucía para empregar como enlaces externos aos REAs traducidos e aloxados no repositorio galego para compartir en aberto.

Aquí temos un curso para incidencias que se repiten e teñen unha solución que se vai amosar neste curso ou un titorial para guiarse.