PRAZAS VACANTES 2024/2025

Tal e como se anunciou no calendario de admisión o día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2024-2025, permanecendo aberto ata o día 20 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

- Anexo II: folla de solicitude de admisión (ED550B).

- Fotocopia do libro de familia.

- De ser o caso sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro ou en Sede electrónica a través do seguinte enlace:

O horario de secretaría é luns, mércores e venres de 8:50 a 9:40 e martes e xoves de 13:00 a 13:45.

Postos vacantes 24/25

CALENDARIO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 24/25

Premendo na imaxe poderedes ver o calendario do proceso de admisión e matrícula para o vindeiro curso 2024/2025 e acceder aos distintos enlaces.

MULLERES QUE INSPIRAN

Os nenos de 5º de educación infantil quixeron facer unha homenaxe a esas mulleres que lles inspiran no seu día a día. Adiviñades quen son?

A lectura alimenta

O alumnado de 6º EP deseñou esta actividade solidaria a favor de AFAN. O intercambio de alimentos por lecturas foi moi moi recomendable e exitoso. Repetiremos!!!!

Cuentos en verso para niños perversos

Os trasnos medianos gozaron moitísimo do clásico "Cuentos en verso para niños perversos". Compartiron frases do libro que lles gustaron moito: "como tú de lobos sabes mucho quizá puedas dejarle sin cartuchos", "estaba dura y le sobraban huesos, pero al menos los dos muslos me han sabido buenos".

ABDEL

Os trasnos do club de lectura, puidemos compartir unha nova lectura: "Abdel". Unha historia baseada en feitos reais que pon de manifesto o drama da inmigración. Recomendamos que o leades!!!!!

GRAZAS POLA MERENDA TAN DELICIOSA!!!!

Día da muller

O 8 de marzo conmemoramos todos xuntos o DÍA DA MULLER falando sobre a historia deste día e sobre as mulleres máis importantes para nós ou as que máis nos inspiran.

Vídeos Entroido 2024

Aquí están os vídeos das actuacións do entroido!!!

Concurso de debuxo: Xeoparque Illas Cíes. O paraíso de todos.

Como este cole está cheo de artistas, tivemos a sorte de ter 2 gañadores do Concurso de Faro de Vigo "Xeoparque Illas Cíes. O paraíso de todos". Tanto Cleo como André fixeron uns debuxos espectaculares e ben merecedores do premio. NORABOA RAPACES!!!!!

ENTROIDO 2024

O pasado venres 9 de febreiro e a pesares das inclemencias do tempo, festexamos o festival de Entroido da escola, grazas á inestimable axuda da ANPA, á asociación cultural de Matamá que nos prestou a carpa para lucirnos coas actuacións, ás familias en xeral, a todo o profesorado e como non, aos verdadeiros protagonistas: as nenas e nenos da escola, que coa súa ilusión e ganas, fan que todo sexa posible.

E se chove... Que chova!