Escolares, Ed. Infantil, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Idioma estranxeiro, Ed. Física, Ed. Musical

Apípolis “ A Cidade das abellas”

Tagged:

O  xoves, 12 de maio, os nenos e nenas de 1º de E.P. fixemos unha visita educativa a Apípolis “ A Cidade das abellas”, en Xeve (Pontevedra).

Os obxectivos propostos son:

• Coñecer o mundo das abellas.
      • Comprender a relación existente entre os seres humanos e as abellas.
      • Coñecer os productos que nos aportan as abellas.
      • Ser apicultores por un día.

Conseguimos disfrutar aprendendo e xogando. Un lugar idóneo para pasar unha xornada de lecer.               FOTOS

6º Primaria

6º Primaria A

• As actividades serán enviadas a través do correo que teñen na clase para ese fin.

6º Primaria B

• Comunicará a través de correo electrónico as licenzas para libros virtuais.

6º Primaria C

• Enviará licencias a través de abalar e correo elctrónico.

Cadernos de Santillana:

INFANTIL

Tagged:

Recomendacións para o alumnado de Infantil.

4º I A

4º I B

5º I A

•   O traballo envíase por correo electrónico.

5º I B

6º I A

6º I B

•  A titora comunicará co alumnado a trvés da app Cluster e correo electrónico para facer chegar as actividades.

Recomendacións das profesoras de Apoio de Infantil

SAIDA DE 4º A MARCELLE

Que ben o pasamos!!!

REPRESENTACIÓN TEATRAL

Tagged:

Os alumnos de 6ºA representa a obra de Paula Carballeira, "Boas Noites"

Teatro 1º B

Representación teatral de 1º B

NENOS E NENAS DE 2º PLANTAN CERDEIRAS

Tagged:

O mércores 20 de marzo no CEIP Lamas de Abade os nenos e nenas de 2º curso, acompañados das dúas profesoras, plantaron dúas cerdeiras. O terreo resultou moi pedregoso e complicou a misión.

Ao pe do lar

Tagged:

O pasado venres, 26 de  febreiro, as nenas e os nenos de 5º curso fomos ao Museo do Pobo Galego onde había unha exposición titulada “Ao pé do lar”.

Por medio de fotografías que nos foi explicando a súa autora (que era uruguaia), coñecemos os distintos tipos de cociñas galegas : lareiras sinxelas, lareiras dos mosteiros, dos pazos, cociñas de ferro…

Ao mesmo tempo explicáronnos como foron evolucinando os alimentos e a súa preparación. Así descubrimos que o churrasco que hoxe é fundamental nas nosas festas, e que tanto nos gusta, ten a súa orixe en Arxentina ou Uruguai ou que o de facer sardiñas na noite de San Xoán é de hai pouco tempo.

Recomendámosvos visitar a exposición. Pero non vaiades coma nós tan cerca da hora de comer porque se enche a boca de saliva e as tripas fan moito ruído.

MÁIS FOTOS

Saída de 2º a SOTAVENTO

O PARQUE EÓLICO EXPERIMENTAL DE SOTAVENTO

Este parque está situado na Serra da Loba, entre os termos municipais de Xermade (Lugo) e Monfero (A Coruña a unha altura media de 700 m sobre o nivel do mar.

Foi inaugurado o 21 de xuño de 2001.

Dende a súa orixe este parque ten tres obxectivos tan novidosos como ambiciosos que o definen e o diferencian:

1-      Parque escaparate de enerxías renovables.

2-      Centro de investigación e formación.

3-      Centro de divulgación de enerxías renovables.

Que nos ensinaron?

·        A aforrar enerxía de forma responsable.

·        Demostracións lúdicas para aprender xogando

·        Os cazadores do vento (aeroxeneradores)

·        As rutas do vento.

·        O Quixote e o vento.

Pasámolo moi ben e aprendemos moitas cousas. O único inconvinte é a distancia (hora e cuarto de viaxe).

Disfrutamos xantando xunt@s os nosos bocadillos, a tortilla, etc.

MARABILLOSO! DISFRUTAMOS APRENDENDO.

Máis Fotos