ADMISIÓN CURSO 2024/25

COMEZAMOS O ENTROIDO!!!!!!!!

Coa decoración da entrada do cole por parte da ANPA utilizando os antifaces que fixemos nas clases, comezamos o Entroido no cole de Maciñeira, este ano adicado como podedes ver ás profesións.

Pero antes da gran festa que teremos o venres, teremos que estar moi atentos aos mandatos do Meco:

SAN SILVESTRE 2023

Antes das vacacións de Nadal, tivo lugar no cole a 4º San Silvestre. Todos os nenos e nenas do cole así como os profes e as familias que puideron vir, participamos nela para celebrar que xa chegaban as vacacións de Nadal.

Podedes ver as fotos da xornada  facendo clic na seguinte ligazón:

SAN SILVESTRE 2023

TOLO CONTO DE NADAL

Grazas a ANPA, o 19 de decembro todo o cole puido disfrutar do espectáculo de monicreques "TOLO CONTO DE NADAL" de Duende Sico.

Pasámolo fenomenal!

Podedes ver algunhas fotos premendo enriba da fotografía:

SAMAGOSTÍN

O 31 de outubro celebramos no cole a festa do SAMAGOSTÍN unificando o Samaín e o Magosto. A ANPA decorou o ximnasio e alí fixo uns obradoiros terroríficos polos que pasaron todas as aulas do centro. Tamén nos invitou a ricas castañas asadas e a boliños preñados. Que boísimo estaba todo!!!!

Ademais , como todos os anos, fixemos unha bonita exposición coas cabazas decoradas que trouxeron de casa.

Na ligazón de abaixo poderedes ver algunha das fotos da xornada.

SAMAGOSTÍN 2023

CALENDARIO ESCOLAR

FESTIVOS LOCAIS: 13 DE OUTUBRO E 20 DE MAIO

NOVO CURSO 2023-2024

LETRAS GALEGAS 2023

Este ano, o día das Letras Galegas adícase ao gran escritor Francisco Fernández del Riego. Durante esta semana faremos distintas actividades para commemorar a súa obra e tamén a nosa lingua.

Unha das actividades que xa fixemos foi facer un gran póster coa imaxe de todos os nenos e nenas do cole así como dos profes:

Para poder ver as fotos que integran o noso póster durante 14 días só tedes que premer nesta ligazón e darlle ao zoom:

ZOOM PÓSTER

No seguinte video podedes ver algunhas das fotos:

DÍA DA BICI E DOS MAIOS

O venres pasado, parte do colexio participou na Marcha Ciclista pola seguridade vial con preto doutros 1200 escolares de distintos centros da contorna: Ponte de Xuvia, Jorge Juan, O Feal, el CRA, A Gándara, Santiago Apóstol, Virgen del Mar, Ayala, A Solaina, Piñeiros, e do IES As Telleiras.

Podedes ver algunhas fotos da marcha premendo na imaxe:

ÁLBUM BICI

E os que non foron á marcha ciclista, foron a Albarón para participar na actividade dos Maios organizada polo Concello de Neda. Alí se xuntaron co alumnado de San Isidro e "vestiron" ás árbores.

Podedes ver algunhas fotos da actividade premendo na imaxe:

ÁLBUM MAIOS

Tamén protagonizaron un flashmob do tema "Midas" das Tanxugueiras. Podedes velo na páxina de Facebook do Concello premendo na imaxe de abaixo:

FLASHMOB

PICNIC LITERARIO

Queriamos celebrar o Día dos ríos e da Poesía facendo un picnic literario no mes de marzo pero tivemos que aplazala por mor do mal tempo. Así que o mes pasado, aproveitando que xa levabamos uns días de sol, todo o colexio fomos á zona de mesas do río e alí despois de merendar, os nenos de 3º a 6º de primaria léronlles aos seus compañeiros/as dos cursos máis baixos.

FLORES PARA ROSALÍA

Por mor do Día de Rosalía, nas clases, estivemos a inventar un poema que despois escribimos nun papel especial, un papel con sementes de varias especies de plantas.

No blogue da biblio, BIBLIOMACI, podedes ver todos os poemas que escribimos. Aquí vos deixamos un exemplo:

E esta semana, xuntámonos todos no patio para plantar os nosos poemas: