CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

PPOCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2015/2016

-ORDE do 12 de marzo de 2013

-Prazas dispoñibles para o curso 2015-2016

1.-Reserva de praza nos centros adscritos para o alumnado de 6º de primaria(IES A Sangriña).Prazo do 1 ao 16 de febreiro.Anexo I

2.-Solicitude de admisión por primeira vez no centro, prazo do 2 ao 23 de marzo.Anexo II e Anexo A

Documentación:Fotocopia libro de familia ou DNI do/a alumno/a ,fotocopia DNI pai,nai ou titores legais.

-Resolución provisional de admitidos:Será publicada no taboleiro de anuncios e na páxina web antes do día 25 de abril.

-Prazo de reclamación:Cinco días hábiles a partir da fecha de publicación da lista de admitidos.

-Resolución definitiva de admitidos:Será publicada no taboleiro de anuncios e na páxina web antes do día 15 de maio.

3.-Prazo para formalizar a matrícula:Do 20 ao 30 de xuño.

NOVA SECCIÓN NA PÁXINA: FAMILIAS E TIC

Vimos de crear unha nova sección na nosa páxina. Na columna da dereita ou facendo click aquí podedes acceder a ela. Colgaremos nela enlaces e información que consideremos interesantes sobre a navegación segura na rede para as nenas e nenos.

SEMANA DA FROITA

2ª SEMANA DA FROITA

do 2 ao 6 de marzo

Luns

Mércores

Xoves

venres

PLÁTANO

Laranxa

( plátano)

MELÓN

( plátano)

MAZÁ

(plátano)

Pera

(plátano)

DESFILE DE ENTROIDO

A CHOIVA NON NOS DEIXOU DESFILAR POLA RÚA PERO DESFILAMOS NO COLEXIO.

"UNHA ALIMENTACIÓN SÁ" QUE FOI O TEMA DO PROXECTO DE CENTRO DURANTE O PRIMEIRO TRIMESTRE, FIXO QUE O TEMA DO NOSO ENTROIDO FOSE A RODA DE ALIMENTOS.

DOCES,LÁCTEOS,PEIXES,FROITAS E VERDURAS E UNHOS/AS COCIÑEIROS/AS QUE NOS PREPARAN UNHA COMIDA  SAUDABLE FOI O RESULTADO DO NOSO TRABALLO.

IREMOS COLGANDO AS FOTOS DOS DISFRACES.BO ENTROIDO!!!                FOTOS

Día da PAZ

MANIFESTO POLA PROFE TAMARA

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE SEGUNDO

REGALARON MOITOS ABRAZOS.

30 DE XANEIRO DÍA DA PAZ

PINCHA  AQUÍ   FOTOS FESTIVAL

Actuacións do festival de Nadal (1ª parte)

O alumnado de 6º agasallounos co musical "O mal de Papá Noel".

As nenas e nenos de 2º escenificaron "O principiño".

Os cativos e cativas de infantil fixeron uns preciosos spots publicitarios.

Actuacións do festival de Nadal (2ª parte)

O alumnado de 1º bailou "Hecho con tus sueños"

As nenas e nenos de 3º e 4º cantaron e bailaron. Os temas escollidos foron "Unha pouca roupiña" e "Something that I want"

O alumnado de 5º participou cunha panxoliña titulada "Xa me tardan" e cun baile inspirado na película Grease.

FESTIVAL DE NADAL

UN FERMOSO FESTIVAL DE NADAL PUXO FIN AO PRIMEIRO TRIMESTRE DESTE CURSO.

CO BO SABOR DO CHOCOLATE E A DIVERSIÓN DOS XOGOS POPULARES DESPEDÍMONOS ATA O ANO QUE VÉN.

DESFRUTADE DAS VACACIÓNS!

MÁIS FOTOS

EXPOSICIÓN SOBRE AS FESTAS GASTRONÓMICAS.

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL INVESTIGAN A FESTA DA LANGOSTA!

Moitísimas grazas a Isa do restaurante Xantar por prestarse a ser entrevistada polos cativos/as de infantil e darnos tantísima infromación sobre a festa.

FESTA DA ZORZA

O alumnado de 1º e 2º falounos da festa da zorza e temas relacionados con este delicioso alimento.

FESTA DO PEIXE ESPADA

O alumnado de 3º e 4º fixo unha exposición sobre o peixe espada e as festas gastronómicas con este produto.

GRACIAS POLA VOSA COLABORACIÓN

A recollida de alimentos polos voluntarios de CONRAZONES foi todo un éxito, gracias a tod@s.

Saída educativa a Vigo.

O alumnado de 1º e 2º de primaria foi de excursión a Vigo. Asistiu ao espectáculo "O cocido sinfónico" protagonizado por Os tres tenedores. Despois visitaron unha interesante exposición no MARCO. Clicade na foto na ver máis instantáneas do día.

Brujit@s

O alumnado de educación infantil celebrou a festividade do Samaín.