CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

UN LUGAR PRIVILEXIADO: AO PÉ DO MONTE, A CARÓN DO MAR

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

CALENDARIO ESCOLAR 2014-2015

Foron concedidos os tres períodos solicitados de reparto de froitas na escola.

PRIMEIRA SEMANA DA FROITA

DO 1 AO 5 DE DECEMBRO

LUNS MARTES MÉRCORES XOVES VENRES
MAZÁ

UVAS

KIWI

MANDARINA

PLÁTANO

Opción ma

Exposición sobre o peixe espada

O alumnado de 3º e 4º fixo unha exposición sobre o peixe espada e as festas gastronómicas con este produto.

GRACIAS POLA VOSA COLABORACIÓN

A recollida de alimentos polos voluntarios de CONRAZONES foi todo un éxito, gracias a tod@s.

Saída educativa a Vigo.

O alumnado de 1º e 2º de primaria foi de excursión a Vigo. Asistiu ao espectáculo "O cocido sinfónico" protagonizado por Os tres tenedores. Despois visitaron unha interesante exposición no MARCO. Clicade na foto na ver máis instantáneas do día.

A VENDIMA

O ALUMNADO DE 5 ANOS TRABALLOU A VENDIMA

Brujit@s

O alumnado de educación infantil celebrou a festividade do Samaín.

MAGOSTO 2014

CON BO DÍA EN UNHAS BOAS CASTAÑAS DO CAUREL,CELEBRAMOS ESTE ANO O MAGOSTO NO COLE.

PREMIADO O PROXECTO SOBRE CHUNY VÁZQUEZ

Por iniciativa do EDLG o curso pasado investigamos no centro sobre a vida e obra da artista guardesa Chuny Vázquez.

No primeiro ciclo de primaria coa colaboración da biblioteca do centro traballouse un proxecto sobre a artista guardesa.

No mes de xuño presentamos o proxecto á convocatoria do Plan LÍA de Bibliotecas Escolares para o impulso do traballo por proxectos.

Na resolución do 3 de novembro desta convocatoria , o noso centro foi premiado por este proxecto.PARABÉNS!!!

ENTREVISTA A CHUNY VÁZQUEZ

GAÑADORES DO CONCURSO

FOTOS

MOITAS CABAZAS E MOITA CREATIVIDADE .GRACIAS A TODOS/AS POLA VOSA PARTICIPACIÓN.

Saídas 2013/2014

FIN DE CURSO INFANTIL. XUNTOS NA PRAIA

EXCURSIÓN FIN DE CURSO

FOTOS EXCURSIÓN

Máis información                                                       Máis información.