CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

CALENDARIO ESCOLAR 2014-2015

FESTIVAL DE NADAL

Xoves  para as familias: ás 9:30 h no ximnasio do colexio.

Venres para o alumnado ás 10:00 h.

Asistirá a ONG CONRAZONES para recoller a donación dos vosos  xoguetes.

Gracias pola vosa colaboración.

FELICES FESTAS a toda a comunidade educativa.

Voltamos o 8 de xaneiro.

EXPOSICIÓN SOBRE AS FESTAS GASTRONÓMICAS.

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL INVESTIGAN A FESTA DA LANGOSTA!

Moitísimas grazas a Isa do restaurante Xantar por prestarse a ser entrevistada polos cativos/as de infantil e darnos tantísima infromación sobre a festa.

FESTA DA ZORZA

O alumnado de 1º e 2º falounos da festa da zorza e temas relacionados con este delicioso alimento.

FESTA DO PEIXE ESPADA

O alumnado de 3º e 4º fixo unha exposición sobre o peixe espada e as festas gastronómicas con este produto.

GRACIAS POLA VOSA COLABORACIÓN

A recollida de alimentos polos voluntarios de CONRAZONES foi todo un éxito, gracias a tod@s.

Saída educativa a Vigo.

O alumnado de 1º e 2º de primaria foi de excursión a Vigo. Asistiu ao espectáculo "O cocido sinfónico" protagonizado por Os tres tenedores. Despois visitaron unha interesante exposición no MARCO. Clicade na foto na ver máis instantáneas do día.

Brujit@s

O alumnado de educación infantil celebrou a festividade do Samaín.

MAGOSTO 2014

CON BO DÍA EN UNHAS BOAS CASTAÑAS DO CAUREL,CELEBRAMOS ESTE ANO O MAGOSTO NO COLE.

PREMIADO O PROXECTO SOBRE CHUNY VÁZQUEZ

Por iniciativa do EDLG o curso pasado investigamos no centro sobre a vida e obra da artista guardesa Chuny Vázquez.

No primeiro ciclo de primaria coa colaboración da biblioteca do centro traballouse un proxecto sobre a artista guardesa.

No mes de xuño presentamos o proxecto á convocatoria do Plan LÍA de Bibliotecas Escolares para o impulso do traballo por proxectos.

Na resolución do 3 de novembro desta convocatoria , o noso centro foi premiado por este proxecto.PARABÉNS!!!

ENTREVISTA A CHUNY VÁZQUEZ

GAÑADORES DO CONCURSO

FOTOS

MOITAS CABAZAS E MOITA CREATIVIDADE .GRACIAS A TODOS/AS POLA VOSA PARTICIPACIÓN.

Aquiles

A tartaruga que quería durmir

O popular conto recreado polo alumnado de 4 anos.

Papaventos de papel

O alumnado de educación infantil fixo uns fermosos papaventos cos que xogamos ao ritmo da canción "Papaventos de papel" (CD: Meniños Cantores).

I FESTIVAL TEATRAL

UN GRAN FESTIVAL DEDICADO AOS AVÓS E AVOAS