CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

CEREIXAS

PPOCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2015/2016

-ORDE do 12 de marzo de 2013

-ALUMNOS/AS ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2015/16 (Pincha aquí)

-Prazo para formalizar a matrícula:Do 20 ao 30 de xuño.

NOVA SECCIÓN NA PÁXINA: FAMILIAS E TIC

Vimos de crear unha nova sección na nosa páxina. Na columna da dereita ou facendo click aquí podedes acceder a ela. Colgaremos nela enlaces e información que consideremos interesantes sobre a navegación segura na rede para as nenas e nenos.

Entrevista a Conrazones

Co gallo do día mundial dos dereitos do neno, o alumnado entrevistou a voluntarios da asociación guardesa Conrazones. Gravaron esta actividade e despois editaron o vídeo e quedou así de ben.

FESTA DAS LETRAS GALEGAS

O venres 15 de maio celebramos a festa das letras galegas cun pequeno festival no ximnasio e unha exhibición de xogos populares.

EXPOSICIÓN DE XÚ

O traballo feito nas aulas interpretando a obra de Jesús González Álvarez,pintor de Camposancos,queda recollido na exposición feita polos tres centros públicos de A Guarda no Centro Cultural.

Anímovos a que a visitedes!!

Visita ao porto de Vigo.

Organizada por ORPAGU o alumndo de 1º e 2º foron de excursión a  Vigo, visitaron o viveiro de mariscos, o  barco Marivi de A Guarda e deron un paseo polo porto.

DESFILE DE ENTROIDO

A CHOIVA NON NOS DEIXOU DESFILAR POLA RÚA PERO DESFILAMOS NO COLEXIO.

"UNHA ALIMENTACIÓN SÁ" QUE FOI O TEMA DO PROXECTO DE CENTRO DURANTE O PRIMEIRO TRIMESTRE, FIXO QUE O TEMA DO NOSO ENTROIDO FOSE A RODA DE ALIMENTOS.

DOCES,LÁCTEOS,PEIXES,FROITAS E VERDURAS E UNHOS/AS COCIÑEIROS/AS QUE NOS PREPARAN UNHA COMIDA  SAUDABLE FOI O RESULTADO DO NOSO TRABALLO.

IREMOS COLGANDO AS FOTOS DOS DISFRACES.BO ENTROIDO!!!                FOTOS

Día da PAZ

MANIFESTO POLA PROFE TAMARA

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE SEGUNDO

REGALARON MOITOS ABRAZOS.

30 DE XANEIRO DÍA DA PAZ

PINCHA  AQUÍ   FOTOS FESTIVAL

Actuacións do festival de Nadal (1ª parte)

O alumnado de 6º agasallounos co musical "O mal de Papá Noel".

As nenas e nenos de 2º escenificaron "O principiño".

Os cativos e cativas de infantil fixeron uns preciosos spots publicitarios.

Actuacións do festival de Nadal (2ª parte)

O alumnado de 1º bailou "Hecho con tus sueños"

As nenas e nenos de 3º e 4º cantaron e bailaron. Os temas escollidos foron "Unha pouca roupiña" e "Something that I want"

O alumnado de 5º participou cunha panxoliña titulada "Xa me tardan" e cun baile inspirado na película Grease.

FESTIVAL DE NADAL

UN FERMOSO FESTIVAL DE NADAL PUXO FIN AO PRIMEIRO TRIMESTRE DESTE CURSO.

CO BO SABOR DO CHOCOLATE E A DIVERSIÓN DOS XOGOS POPULARES DESPEDÍMONOS ATA O ANO QUE VÉN.

DESFRUTADE DAS VACACIÓNS!

MÁIS FOTOS

EXPOSICIÓN SOBRE AS FESTAS GASTRONÓMICAS.

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL INVESTIGAN A FESTA DA LANGOSTA!

Moitísimas grazas a Isa do restaurante Xantar por prestarse a ser entrevistada polos cativos/as de infantil e darnos tantísima infromación sobre a festa.

FESTA DA ZORZA

O alumnado de 1º e 2º falounos da festa da zorza e temas relacionados con este delicioso alimento.

FESTA DO PEIXE ESPADA

O alumnado de 3º e 4º fixo unha exposición sobre o peixe espada e as festas gastronómicas con este produto.