Samaín

SAMAÍN 2019

O mércores pasado celebramos no cole o Samaín. Primeiro visitamos un túnel do terror que prepararon familias da ANPA (moitas grazas polo enorme traballo) e despois, na biblioteca, o alumnado de sexto leu un conto viaxeiro creado entre todo o alumnado e entregáronse os premios do concurso de cabazas. Premendo na foto podedes acceder á galeria con algunhas imaxes máis.

tunel_terror

SAMAÍN 2017

SAMAÍN / HALLOWEEN 2017

Samaín na aula de Audición e Linguaxe

Disfrutade creando os vosos propios monstruos e veremos quen é o mais rapido en encontralo.

Este divertido xogo permite desenvolver a discriminación visual,e axudar ao teu fillo a recoñecer os cores, as cantidades e as emocións. Cada monstruo ten unha combinación de cores/ ollos/ boca. Tirando os dados,o voso fillo debe atopar, entre todos os monstruos realizados, o que corresponde os dados.

DESENVOLVEMENTO
Imprime as páXinas que precisrs, recorta os ollos, as bocas e os fondos de cor. Forma un cono co fondo de cor, e pega por encima os ollos e a boca. ¡Xa tes o teu monstruo!Fai cantos queiras. Despois só te queda recortar e pegar os 3 dados. Unha vez que todo está listo, lanza 1, 2 ou 3 dados, e busca o monstruo que corresponde.

¡Descárgate o documento pdf y crea a túa propia tribu de monstruos!

OS NENOS E NENAS DE 3 ANOS COÑECEMOS O OUTONO E AS SÚAS FESTAS

NESTE VIDEO PODEDES VER O QUE ESTIVEMOS A TRABALLAR A CLASE DE 3 ANOS.

TRABALLAMOS MOITÍSIMO E DIVERTÍMONOS MOITO MÁIS.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE.

Brujit@s

O alumnado de educación infantil celebrou a festividade do Samaín.

Fantasmas de 4 anos

Samaín 2013/2014

PANTASMAS DE MEDO POLO SAMAÍN

PÁSAMOLO DE MEDO NO SAMAÍN. COMENDO PANTASMAS E BAILANDO CON MANOLÍN.

Samaín 2013/2014

CONCURSO DE CABAZAS (4º Infantil)

Dende o departamento de Inglés do centro promoveuse un concurso de cabazas con motivo do Samaín. Os máis cativos/as do colexio tamén quixeron participar. Éste foi o resultado...

SAMAIN 2013

SAMAÍN 2013

Concurso de cabazas

Así festexamos o samaín en primaria.

Os nenos e nenas da clase de 1º de Educación Primaria foron polas aulas cantando TRUCO - TRATO, e os nenos e nenas de 5º foron cantando unha canción do samaín de Mamá Cabra.

Sorry, flash is not available.

O SAMAÍN DE INFANTIL

Sorry, flash is not available.