BENVIDOS AO NOSO COLE

Benvidos ao CEIP MESTRE VIDE

Opiniones de CEIP Mestre Vide (Escuela) en Orense (Orense)

CEIP Mestre Vide

Rúa Mestre Vide nº4,

32004 Ourense

Novo número de teléfono: 988 23 85 51

Correo electrónico:

ceip.mestre.vide@edu.xunta.gal

Erasmus . Mobilidade 5º, Ponte da Lima

PLAN BIBLIOTECA

Erasmus 24 Mobilidade 6º Lisboa

MENÚ . marzo

II carreira solidaria contra a leucemia infantil

FUNDACIÓN UNOENTRECIEN MIL

RECADACIÓN ....1871 EUROS

PLAN DE IGUALDADE/PLAN DE ACCIÓN TITORIAL

IV CAMPAÑA DE AGASALLO DE LIBROS Á RAPAZADA (BONOS 20€)

1 de febreiro ao 4 de marzo de 2024

Nados dende o 1 de xaneiro de 2006 CAMPAÑA DE AGASALLO DE LIBROS Á RAPAZADA A campaña de agasallo de libros á rapazada é unha iniciativa en forma de subvencións en especie para a adquisición de libros con destino a nenos e nenas (menores de 18 anos) nados no ano 2006 en adiante e empadroados no Concello de Ourense. Será un exemplar á súa escolla, por importe de até 20 euros -se supera esa cifra, a diferenza deberá ser achegada polo/a interesado/a- que poderán retirar nas librarías que se adhiran á campaña.

As adquisicións de libros realizaranse dende o 1 de febreiro de 2024 ata o 4 de marzo de 2024.

Para estes efectos, deberás realizar unha solicitude a través da web do Concello de Ourense (www.ourense.gal ou https://libros.ourense.gal/), onde atoparás unha listaxe dos establecementos participantes na campaña. Unha vez cubertos os datos requiridos enviarémosche un código alfanumérico que deberás presentar, xunto co DNI, no establecemento. O Concello dálle continuidade así á campaña realizada de forma pioneira o verán do 2020, coa que máis de 9500 nenos e nenas recibiron este agasallo como premio aos seus esforzos durante o confinamento e durante o curso escolar. A anterior “campaña de agasallo de libros á rapazada” desenvolveuse do 22 de xuño ao 7 de setembro de 2022, e participaron máis de 30 librarías e papelarías da cidade. A que esperas para recoller o teu libro?

COMO OBTER O TEU LIBRO

1º Paso Completa o formulario coa túa información e busca os beneficiarios ao teu cargo.

2º Paso Recibe no teu correo electrónico ou sms os bonos de cada beneficiario/a.

3º Paso Troca os bonos nun establecemento asociado á campaña.

4º Paso No momento da venda do libro, recibirás unha mensaxe no teu correo electrónico ou sms para confirmar a compra.

5º Paso Goza da lectura

! Un saúdo. Ourense,

1 de febreiro do 2024 Sara Dacal Fdez Coordinadora Programas Educativos Rúa da Canle 6, 32004 Ourens

PORTAS ABERTAS 2024

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2024

CONVIDÁMOSTE A VISITAR O CENTRO TODOS OS

MARTES DE FEBREIRO DE 16:00 A 18:00 HORAS

1ª Quenda as 16:00 e 2ª as 17:00

Estaremos encantados de mostrarche as nosas dependencias.

ESQUELA

ROSA MARÍA BARATA QUINTAS

MESTRA CEIP MESTRE VIDE

Falleció en Ourense el día 15 de diciembre de 2023.

D.E.P

Se podrá haber escapado de nuestra vista, pero jamás de nuestros corazones.