A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

Entrega de premios na Biblioteca

O pasado 10 de xuño foi o día de entregar os premios na biblioteca a todos os participantes que ben o teñén merecido. Por unha banda, os 13 membros do equipoSTAB (Servicio Técnico de Apoio á Biblioteca) pertencentes a 6º E.P. facéndolles entrega dun diploma de colaboradores e un pequeno agasallo. Tamén recibiron o seu premio as máis leoanas deste curso, que foron Paula de 4ºB e Jessica de 5º E.P. E. Por último, o ser o primeiro ano tamén conseguiron o seu diploma todos os nenos e nenas de Educación Infantil que participaron de forma activa na aula de cociña.

PRAZAS DE COMEDOR ESCOLAR 2016-2017

Para o vindeiro curso 2016/2017 ofértanse 8 PLAZAS PARA O COMEDOR ESCOLAR, todas aquelas familias que teñan interés en solicitala teñen que entregar no centro a instancia correspondente, podendo ser descargada premendo no seguinte enlace: solicitude de comedos 2016-2017.

Seguindo as normas da instrución 2/2016 do 30 de maio da Consellería de Educación, e coa finalidade de comezar o proceso de selección e admisión de usuarios, precisamos que acredite cos documentos necesarios calquera dos seguintes supostos establecidos pola Consellería. A documentación entregarase entre o 22 e o 30 de xuño.

Orde de preferencia:

Primero:

Alumnado usuario do servizo de comedor neste curso que remata, excepto que variase o criterio polo que foi admitido

.

Segundo:

Alumnado usuario lexítimo de transporte escolar (máis de 2 km. do centro).

Terceiro:

Alumnado en situación socioeconómica de exclusión social ou que teña discapacidade certificada igual ou superior que o 33%. Documentación necesarias: certificación dos Servicios Sociais Municipais.

Cuarto:

Alumnado membro de familias numerosas. Documentación necesaria: carné de familia numerosa.

Quinto:

Alumnado fillo/a de traballadores ambos os dous con incompatibilidade de horario cos de saída do seu fillo/a a mediodía. Documentación necesaria: documento expedido a tal efecto polos empregadores xunto cunha copia dos contratos de traballo.

Sexto:

Outro alumando do centro.

Posteriormente, e no caso de ser admitidos deberán cumplimentar o ANEXO V e o ANEXO VI (modelo de autodeclaración e especificaciones) que podedes descargar na parte final das normas de instrucción anteriores ou recoller na secretaría do centro.

Festival dos soños 2016

O pasado venres, 20 de maio, vivimos unha xornada de convivencia no Couto para festexar o Día das Letras Galegas. Alumnos e alumnas de distintos centros escolares, Cabana, Laxe, Malpica, Ponteceso, Buño...participaron no Festival dos soños con  interpretacións de cancións e poemas de Manuel María, autor homenaxeado este ano.

A xornada terminou coa actuación de Uxía Senlle, Santi Cribeiro e Magín Blanco que interpretaron cancións do seu albúm Canta o cuco.

O resumo de esta xornada quedou recollido en La Voz de Galicianun vídeo resumo e no seu albúm fotográfico.

No mes das Letras... Manuel María

O mes de maio no CEIP Milladoiro é o mes das letras, realizando múltiples actividades que este ano xiran entorno a Manuel María, escritor homenaxeado nas Letras Galegas 2016. Entre todo os membros do centro fixemos esta fermosa decoración que adorna a entrada da biblioteca, baseándonos no seu libro Soños na gaiola. Tamén fixemos a nosa propia versión do poema O galo, podendo ver o vídeo no blogue da biblioteca.

Onte foi o Festival das Letras onde os nenos e nenas participaron co recitado dos seus poemas, a ledicia das súas cancións, co rapeado dos versos de Manuel María, a narración da súa historia, das curiosidades dos seus poemas...

Podedes ver todas as imaxes do festival na entrada do blogue da biblioteca.

DÍA DO LIBRO (23 de abril)

O pasado venres, 22 de abril, festexamos no centro o Día do Libro. Xa son varios anos que levamos a cabo esta actividade na que os maiores convértense en madriñas e padriños lectores dos mais pequenos. Todas as fotos as podedes ver no blogue da biblioteca.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2016/2017

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

PARA O CURSO 2016-2017 ABRIRASE AO LONGO DE TODO O MES DE XUÑO DO 2016.

A documentación necesaria para a formalización da matrícula é a seguinte:

• Certificado de residencia (solicítase no Concello).
  • Informe médico sanitario (SÓ SE PADECE ALGUNHA MINUSVALÍA).
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia das vacinacións.

VISITA DE VIKI RIVADULLA

O pasado mércores, 9 de marzo, recibimos a visita da artista galega Viki Rivadulla. Mostrou os cativos parte do seu traballo onde plasma moi ben a forza das mulleres traballadoras, así que con ela  e coa súa obra conmemoramos tamén o Día da muller. Fotos da súa visita e traballos realizados a partir da súa visita podedes encontralos no blogue do proxecto do centro Pintamos moito.

INAUGURACIÓN AULA DE COCIÑA

O pasado luns 29 de febreiro inauguramos a AULA DE COCIÑA, un proxecto moi codiciado no que participou toda a comunidade educativa: mestres, equipo directivo, ANPA e o concello. Como convidados de honra acompañounos Fernando Agrasar, estrela Michelín e dono do restaurante As Garzas e Carmen Trigo, cociñeira aficionada que imparte cursos de cociña na localidade. Mais información e as fotos da inauguración podedes atopalas no blogue da biblioteca.

DÍA DE ROSALIA DE CASTRO

Entre todo o alumnado do cole elaboramos un mural para conmemorar o día de Rosalía de Castro, 24 de febreiro, coa técnica de colaxe seguindo o estilo de Andy Warhol. Ademais, a partir da proposta de AELG (Asociación de Escritores en Lingua Galega) os nenos e nenas elaboraron unha postal cun verso dun poema de Rosalía e un debuxo que represente dita composición.