COLABORADORES COMEDOR

ANUNCIA DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2014/15. (Anuncio exposto no centro)

Aspectos a ter en conta:

• Poden apuntarse a estas listas de admisión os pais, nais, titores legais e acolledores familiares do alumnado do centro.
  • Aínda que no anexo IV pon que é un traballo altruísta, ten unha compensación económica por día traballado.
  • Os días que se traballe, os colaboradores poderían comer gratis no comedor.
  • Quedarán excluídos os colaboradores que xa traballaron o curso pasado mais de 36 días.
  • As listas estarán abertas na oficina do centro ata o 28 de setembro como marca a lei, aínda que é recomendable apuntarse canto antes, xa que o comedor comeza o 10 de setembro coincidindo co inicio das clases.
  • Comezarase a chamar a persoas desta lista sempre e cando non houbera mestres ou persoal non docente do centro
    (que se presente voluntario) suficiente para atender o comedor.

20140704_133300.jpg1.83 MB