ADMISIÓN MATRÍCULA CURSO 2016/17

Procedemento de admisión do alumnado. Curso 2016/2017.

1. Normativa reguladora do procedemento:

o   Decreto 254/2012, do 13 de decembro, pola que se regula o proceso de admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas do segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, publicada no DOG do 15 de marzo (corrección de erros DOG do 24 de abril de 2013. (descargar aquí)

o   Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (descargar aquí)

o   Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o procedemento de admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos para o curso académico 2016/2017.(descargar aquí)

o   Instrucións da Xefatura Territorial da Coruña para os centros sostidos con fondos públicos sobre o proceso de admisión do alumnado para o curso 2016/2017. (descargar aquí)

O prazo de presentación:

O prazo de presentación das solicitudes de admisión abranguerá do 1 ao 29 de marzo de 2016, ambos incluídos.

Quen pode presentar o formulario de matrícula?:

o   Alumnado que solicite posto escolar por primeira vez (3 anos)

o   Alumnado matriculado nun centro docente que desexe cambiar a outro centro

Relación de postos escolares vacantes para 2016/17:

NIVEL

VACANTES

3 anos

75

4 anos

26

5 anos

22

1º EP

21

2º EP

44

3º EP

28

4º EP

15

5º EP

15

6º EP

9

Resérvanse 3 postos escolares por unidade nos cursos de 4ºde Educación Infantil (3anos) e en 1º E.Primaria.

Documentación a aportar:

o   Solicitude de admisión (anexo II) (descargar aquí)

o   Se é o caso, documentación xustificativa para alumnado de N.E.E.

o   Autorización do uso de vídeos e fotos (descargar aquí)

o   Autorización saídas dentro da localidade (descargar aquí)

o   Solicitude de optativa (descargar aquí)

o   Ficha reserva de transporte (descargar aquí)

o   Cuestionario familias infantil (descargar aquí)

o   Orixinal ou copia cotexada do libro de familia onde constan os datos da unidade familiar

o   Orixinal ou copia cotexada dos DNI, pasaportes ou NIE dos dous pais

o   No caso de alumnado procedente do estranxeiro: orixinal ou copia cotexada do pasaporte do/a alumn@ onde conste a data de entrada no país.

o   Orixinal ou copia cotexada da tarxeta sanitaria do/a alumn@

o   Certificado médico

o   Certificado de empadroamento dos membros que constitúan a unidade familiar

o   Certificado de matrícula do centro de orixe, se o houbese

o   Dúas fotografías do/a alumn@

No caso de pais/nais separados/as ou divorciados/as:

o   Orixinal ou copia cotexada da sentenza de garda e custodia.

A solicitude debe vir asinada por ambas/os proxenitoras/es, agás que a patria potestade estea atribuída a un deles con carácter exclusivo, ou en situación de violencia de xénero. No caso de que só asine un proxenitor:

o   Declaración xurada que xustifique o motivo da omisión por calquera medio de proba admitido en dereito

Publicación das listaxes de admitid@s/non admitid@s:

o   Listaxe provisional:antes do 25 de abril

o   Listaxe definitiva:antes do 15 de maio.

o   Formalización matrícula: 20-30 de xuño.

Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. En caso de infracción, esta determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunícalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

Centros de adscrición:

I.E.S. Punta Candieira.

Servizos complementarios que oferta o centro:

o  Comedor: regulado pola Orde do 21 de febreiro de 2007 (descargar aquí), o Decreto 132/2013, do 1 de agosto (descargar aquí) e a Instrución 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2015/16, agás instrucións posteriores ao respecto (descargar aquí)

o   Transporte: regulado pola Instrución 3/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e O.U. do 1 de xuño sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso 2015/16, agás instrucións posteriores ao respecto. (descargar aquí)