PROXECTO DORIS

Resumo da visita de alumnado e profesorado participante no proxecto DORIS (Erasmus+), procedentes de Suecia, Polonia e Gales. Un pracer recibirvos e ser os vosos anfitrións.

PLAN DIXITAL

PLAN DIXITAL ELABORADO NO CURSO 2021-21

DESCARGA PLAN DIXITAL

PANXOLIÑAS NADAL 2021

DÍA INTERNACIONAL DAS LINGUAS

Dende o Ceip Nicolás del Río, queremos celebrar o día Europeo das Linguas, resaltando a riqueza lingüística e cultural presente na nosa comunidade educativa. Porque todas as linguas contan.

IDIOMAS, SAUDAMOS!!!

AS TICS EN INFANTIL

Neste primeiro trimestre, os nenos e nenas de Educación Infantil asistiron á aula de informática a experimentar cós ordenadores a través de xogos educativos.

AS TICS EN INFANTIL

Os nenos e nenas de Educación Infantil realizan semanalmente actividades educativas na aula de informática. Os mestres non deixamos de sorprendernos da capacidade que teñen dende tan pequenos para aprender a usar o rato,  realizar xogos educativos, encender e apagar a computadora, etc.... Preme na imaxe para ver algunhas fotos dos máis pequenos.

APRENDEMOS CÓ ORDENADOR

Dende o grupo de mestres que levamos a cabo o plan de introducción das TICS nos procesos de ensinanza-aprendizaxe, traballamos neste primeiro trimestre cós nenos e nenas de Educación Infantil. Os máis pequenos aprenderon a manexar o rato e a familiarizarse coas actividades máis básicas, mentres que os de 4 e 5 anos traballaron xa con actividades un pouco máis complexas. Na sección "Aula virtual" no menú superior, e facendo clic en recursos e logo en ligazóns; aparecen enlaces a páxinas webs para o alumnado de todas as idades. Deixamos aqui unhas fotos da experiencia, que ben o pasaron!!!!