Tui en Ruta 19

Tui en Ruta 19.

18-19 de Xuño de 2019

Os días 18e 19 de xuño tiñamos previsto unha Actividade no medio Natural: actividades de ciclismo, piragüismo e remo, destinada ao alumnado de 5º de Educación Primaria, que se ía levar a cabo en 2 xornadas, desenvolvéndose nas inmediacións do Río Miño, e o Centro educativo. Debido á climatoloxía adversa do día 18 de xuño, a actividade soamente se levou a cabo o día 19 cunha ruta e Ginkana en bicicleta suprimindo a actividade de piragüismo. Esta actividade levouse a cabo en colaboración do centro coas  familias, o Concello de Tui, Clubs deportivos, Federacións, casas comerciais e outras entidades ás que temos que agradecer a súa colaboración desinteresada.

Grazas a tod@s por favor posible que o alumnado de 5º disfrutara de esta actividade  de vida saudable e feliz, nun entorno como é o Río Miño.