Educación Musical
AULA DE MÚSICA AULA DE MÚSICA AULA DE MÚSICA |
|||
|
|||
Esta é a nosa aula de música. Temos unha gran variedade de instrumentos musicais: xtalaparta, mandolina, bongos, campás tubulares, melódica, caixón flamenco, djembe,tarrañolas,zambomba,birimbao, guitarra, teclado e moitos máis, coma o banxo, que non aparece na foto. Procuramos que todo o alumnado os coñeza e practique con eles. Participamos en tódolos festivais do colexio e no Entroido preparamos unha comparsa musical.
|
|||
A banda de Cabral fai todos os anos unha actuación didáctica para os nosos alumnos e alumnas
|
|||
UNIVERSAL SOUNDBANK: Repleto de sons, loops e efectos de son que podemos descargar e utilizar de forma gratuita nos nosos proxectos ou dispositivos | |||
|
|||
y 4º-Hai un buraco no balde- Adaptación da canción inglesa There is a hole in my bucket |
|||
VÍDEOS DE CANCIÓNS DE MANUEL R CRESPO |
|||
Panxoliña. San Xosé serra que serra. |
|||
..A TOUPIÑA. |
CANTARELA DOS NENOS |
300A MORA |
O Gato e o cura |
SETE NAMORADOS
|
MAKETUMEPAPA |
EU TIÑA UN RATIÑO PEQUENIÑO |
|
|
TEÑO DOUS PÉS |
MY RAINBOW RACE-FILLOS DO ARCO IRIS |
|
O quiniño de Martín |
|||
........................................................................................................................................................................................................................ | |||
PROGRAMAS E ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN MSICAL |
|||
Breve Biografía de autores clásicos en PDF | |||
1º CICLO | |||
SANTILLAN 3º SANTILLANA 4º | |||
EXERCICIOS DE LINGUAXE MUSICAL 3º CICLO -TEORIA MUSICAL 3º CICLO | |||
CREATE MUSIC | |||
MÚSICA INFANTIL | |||
RECOÑECEMENTO AUDITIVO |
|||
MÚSICAS DO MUNDO -METRÓNOMO | |||
Recoñecemento das notasSANTILLAN 3º SANTILLANA 4º de do a sol. (FLASH) -Infantil e 1º ciclo |
|||
BALONCESTO recoñecemento de notas -Primaria | |||
TENIS: DISCRIMINACIÓN AUDITIVA - PRIMARIA | |||
CARREIRA PENTATÓNICA |
|||
COMPLETAR COMPASES-O VALOR DAS FIGURAS E SILENCIOS | |||
Actividades en flash de música e infantil | |||
Musicogramas interactivos-EDI | |||
O reloxio sincopado- Lorey Anderso- Actividade para o EDI | |||
O voo do moscardón -Nikolái Rimski-Kórsakov- EDI | |||
Paseo en trineo-Leopoldo Mozart (youtube) | |||
RITMO CORPORAL E CON VASOS: R1 V1 V2 RV3 RITMO CON PAUS 2 ritmo paus-lummi sticks | |||
CONTRUCCIÓN DE PAUS DE RITMO (lUMMI STICKS OU MAORI STICKS) |
|||
MAKETUME: DANZA AFRICANA(PDF)(DOC) (MP3) - TUTIRA MAI:Danza maorí (PDF) |
|||
RITMO DE PANADEIRAS: 1 - 2 - 3 - 3x4 4x4 | |||
POWERPOINTS CREADOS POR NÓS |
|||
Programa de inicio na lectura musical |
|||
Para coñecer a familia de instrumentos da orquestra |
|||
Exercicios para coñecer o nome das figuras e os silencios | |||
ENLACES A PÁXINA DE EDUCACIÓN MUSICAL. |
|||
El conciertazo |
|||
PARA COÑECER OS INSTRUMENTOS DA ORQUESTRA http://www.fortepianoedu.es/wp-content/uploads/orquesta.html |
|||
PRACTICAR COA FRAUTA Joytuneshttps://sites.google.com/site/soloparaflash/ | |||
Páxina Dsokids, recursos sobre os instrumentos da orquestra cunha explicación teórica (en inglés), unha fotografía e un exemplo | |||
Recursos para traballar o tema do son. Estudiamos a parte teórica das cualidades do son con ilustracións e audicións.
|
|||
Interesante páxina para facer un percorrido auditivo pola historia da música da man dos seus grandes compositores (en inglés)
|
|||
Más Música - JueduLand Actividades de música para todos os ciclos | |||
RECURSOS DE MUSICA | |||
VÍDEOS DE EDUCACIÓN MUSICAL- 1 YOUTUBE - 2 YOUTUBE |
|||
INCREDIBOX 1 2 3 METRÓNOMOCOMPOSICIÓN | |||
DICTADOSinfonía 40-Wolfgang Amadeus Mozart(youtube) |
|||
METRÓNOMO300 | |||
xogoSinfonía 40-Wolfgang Amadeus Mozart(youtube) |
|||
PELOTAS SALTARINAS | |||
Gadgets | |||