Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Venres Decembro 12, 2014 »
Ven
Start: 12/12/2014 11:00
End: 12/12/2014 12:00

A Universidade de Vigo, dentro do convenio que asinou co Concello de Pontevedra quere compartir coñecementos que o longo destes últimos anos foron adquirindo no secor aeroespacial con proxectos tan relevantes como o Xatcobeo ou HUMSAT

Esta actividade consiste nunha presentación de 45-50 minutos para os alumnos de 2º,4º, 5º e 6º na que se fará unha introducción ao sector aeroespacial onde se repasará a historia  de dito sector e tamén se verán proxectos espaciais levados a cabo pola Universidade de Vigo.

Contidos da presentación:

1. A carreira espacial: Repaso á historia dos primeiros voos e foguetes ata a chegada á Lúa.
  2. Satélites e órbitas: ¿Qué é un satélite? ¿Como orbitan? Estas e outras preguntas básicas sobre a física dos satélites serán tratados neste apartado.
  3. Aplicacións dos satélites: Descripción das aplicacións máis comúns dos satélites: navegación, comunicación ou exploración  do Universo.
  4. Elementos dunha misión espacial: Breve explicación  dos pilares das misións espaciais.
  5. A aventura espacial da Universidade de Vigo: Repaso aos proxectos  aeroespaciais da Universidade de Vigo.