Axuda a libros de texto e material escolar - 2024-2025

Na seguinte Orde está toda a información sobre as axudas a libros de texto e material escolar:

Orde do 7 de maio de 2024

No adxunto aparece un resumo dela.

Charla sobre medio ambiente co Seprona.

Charla sobre protección e conservación do medio ambiente con axentes do Servizo de Protección da Natureza (Seprona) da Garda Civil.

Educación vial coa Garda Civil de Tráfico.

Xornada de Educación vial coa Garda Civil de Tráfico para todo o alumnado do centro.

Desta volta tivemos unha charla previa, desfrutamos dunha das motos da patrulla de tráfico que nos acompañou, e finalmente baixamos ao pavillón para participar no circuíto de educación vial montado por Protección Civil, con patinetes, bicis, patíns e incluso karts.

Xornada de piragüismo en Castrelo de Miño.

O pasado 8 de maio, o alumando de 6º de primaria disfrutou dunha xornada diferente no Clube Náutico de Catrelo de Miño. Practicaron piragüismo e aprenderon a facer diferentes nós (lazos ou nudos), con merenda posterior á beira do río.

Torneo de minibalonmán Arenteiro 2024

Fotos do torneo de minibalonmán disputado no pavillón polideportivo de Amoeiro e organizado polo noso centro.

Xornada de promoción do hockei.

O venres pasado o alumnado de 2º a 6º de primaria disfrutou dunha mañá de aproximación ao hockei a través de exercicios e xogos, dentro do programa Fomento do deporte da Xunta de Galicia.

Charlando Con Xabi (autor de Naturizo)_Día do libro 2024

O pasado mércores tivemos un encontro con Xabier Domínguez, que aparte de profe (xa estivo traballando no cole o curso pasado), é o autor de diversos contos para os máis pequenos, como a colección de Naturizo, un simpático ourizo que xa é todo un personaxe no noso centro. De feito, na visita, Xabi inaugurou un mural que ten a Naturizo de protagonista, e tamén o noso invernadoiro ao que demos en chamarlle "O invernadoiro de Naturizo".

Un millón de grazas, profe!!

Apadriñamentos lectores_Día do libro 2024

Entre outras actividades, para o Día do libro deste ano tivemos de novo os xa tradicionais apadriñamentos lectores, onde os maiores lle len contos aos máis pequenos.

Medallistas atletismo benxamín e alevín 2024

Fotos dos alumnos e alumnas que destacaron e se clasificaron nos tres primeiros postos das diferentes probas de atletismo no campionato comarcal da Agrupación Deportiva Arenteiro.

Parabéns a tod@s!!

Recreamos os nosos contos favoritos: día do libro

Xogando ao atletismo benxamín 2024

O pasado mércores 17 de abril disfrutamos dunha estupenda xornada de atletismo benxamín, organizada polo noso cole no polideportivo municipal, competindo con outros 7 colexios da zona do Arenteiro. Houbo lanzamentos, saltos, carreiras, remudas (relevos) e moita diversión. Ademais, o noso alumnado realizou un excelente papel, conseguindo dominar diversas probas e traéndose para o colexio o trofeo de 4º clasificado.

No apartado de agradecementos, temos que agradecer unha vez máis ao profesorado do resto de colexios a colaboración prestada, o mesmo que ao alumnado de 6º do noso centro, que colaborou de novo en diversas tarefas ao longo de toda a mañá; e tamén á Asociación Medrando Amoeiro que aportou o necesario para unha saborosa pausa-café do profesorado.

Grazas a tod@s e parabéns ao noso alumnado e ao resto de participantes.

Pulsade na imaxe para ver o álbum co todas as fotos e vídeos.

Día da árbore 2024

O pasado luns 15 de abril celebramos o Día da árbore cunha andaina ata Rouzós, onde o alumnado puido plantar varias árbores, regalos coa mangueira dos bombeiros, poñer casiñas niño para os paxaros e pasar unha mañá en plena natureza.

Podedes ver todas as fotos clicando nesta ligazón ou na imaxe de abaixo.

dia da arbore

Charla de educación vial coa Garda Civil de tráfico.

O pasado luns visitounos unha patrulla da Garda Civil de tráfico para dar unha charla formativa

sobre educación vial en 5º e 6º de primaria. E a continuación puidemos ver o coche patrulla por

dentro e incluso montar nel.

r

Obradoiro de xogos tradicionais 2024

Fotos do obradoiro de xogos tradicionais a cargo de Lito e a Asociación cultural Xaquín Lorenzo

para o alumnado de 5º e 6º de primaria. Puideron aprender e disfrutar de xogos como a porca

(antigo xogo similar ao hockei actual), o pino, e tamén xogos de mesa coma o muíño ou o moco.

Exemplos da portada para o día do libro

Para o día do libro trátase de que o alumnado reproduza a portada do seu conto favorito.

Aquí tedes algúns exemplos: