XL ANIVERSARIO

O vindeiro 30 de novembro  cúmprense 40 anos da publicación no BOE da autorización para o funcionamento  do Colegio Nacional mixto de Pino de Val.  Creábase para 320 puestos escolares repartidos en 8 unidades de asistencia mixta e implicaba a supresión  das unitarias mixtas de Asenso, Cabanude, Chacín, Gosende e Suevos.

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS 14/15

TODOS OS ALUMNOS ADMITIDOS EN PROVISORIA O ESTÁN DEFINITIVAMENTE. Para acceder o listado de admitidos DEFINITIVAMENTE abre o arquivo .

Xa está aquí o entroido 2014

A semana que ven escomezamos quentar o entroido, que remataremos queimando esta sardiña...., ou non, non o sei, xa veremos.

MATRICULA PARA O CURSO 2014/15

O videiro 1 de marzo ábrese o prazo de matrícula para o curso 2014/15. As familias interesadas terán que facer a solicitude entre o 1 e o 20 de marzo de 2014.Nos taboleiros do centro e máis na secretaría lle informaran da documentación necesaria.

CURSO DE FORMACIÓN SOBRE NOVAS TECNOLOXÍAS

Os profesores do centro estamos desenvolvendo un curso de formación no centro para mellor coñecer as novas tecnoloxías. En concreto estamos a traballar o tema dos blogs. Esperamos en breve  ser quen de trasladar o aprendido ó alumnado e desexamos que nun futuro tamén as familias se chegen a comunicar con nos por estes medios. Algunhas das direccións donde estamos facendo prácticas son:

CHEGA O SAMAIN

VER FICHEIRO