FONDO LIBROS 15/16

LISTADOS PROVISIONAIS

LIBROS DE TEXTO

Nos arquivos que se achegan podedes atopar as listas dos libros para o curso 2015/16

COMEDORES 2015/16

Tódol@s solicitantes forón admitidos en provisoria como usuarios do comedor escolar para o curso 2015-16

XL ANIVERSARIO

O vindeiro 30 de novembro  cúmprense 40 anos da publicación no BOE da autorización para o funcionamento  do Colegio Nacional mixto de Pino de Val.  Creábase para 320 puestos escolares repartidos en 8 unidades de asistencia mixta e implicaba a supresión  das unitarias mixtas de Asenso, Cabanude, Chacín, Gosende e Suevos.

CHEGA O SAMAIN

VER FICHEIRO

Somos centro plurilíngüe

Este curso 2013/14 pasamos a integrarnos na rede de centros plurilíngües, e esto é así porque presentamos proxecto para impartir algunha asignatura a maiores das obrigatorias en inglés. Este curso comezamos coa plástica de 1º e cada curso iremos extendendo a súa aplicación ó resto dos cursos de E.Primaria. A Coordinadora da actividade é a profesora de Ingés Karen M.Barcia Ferreiro...  estamos  agardando polo auxiliar de conversa "Kevín Staley". cando chege teredes noticias del.

O TEMPO

O Tempo en Pino de Val

CURSO 2013/14

AS CLASES COMEZARÁN O DÍA 11 DE SETEMBRO, ESPERAMOS PODER CONVOCAR CON ANTERIORIDADE UNHA XUNTANZA DE PAIS E NAIS PARA EXPLICAR A NOVA ORDE DE COMEDORES QUE AÍNDA ESTÁ POR PUBLICAR. ATA DAQUELA PASAR UN BO VERÁN. A DIRECCIÓN.

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO ARQUIVO QUE SE ACHEGA