XL ANIVERSARIO

O vindeiro 30 de novembro  cúmprense 40 anos da publicación no BOE da autorización para o funcionamento  do Colegio Nacional mixto de Pino de Val.  Creábase para 320 puestos escolares repartidos en 8 unidades de asistencia mixta e implicaba a supresión  das unitarias mixtas de Asenso, Cabanude, Chacín, Gosende e Suevos.

CHEGA O SAMAIN

VER FICHEIRO

Somos centro plurilíngüe

Este curso 2013/14 pasamos a integrarnos na rede de centros plurilíngües, e esto é así porque presentamos proxecto para impartir algunha asignatura a maiores das obrigatorias en inglés. Este curso comezamos coa plástica de 1º e cada curso iremos extendendo a súa aplicación ó resto dos cursos de E.Primaria. A Coordinadora da actividade é a profesora de Ingés Karen M.Barcia Ferreiro...  estamos  agardando polo auxiliar de conversa "Kevín Staley". cando chege teredes noticias del.

O TEMPO

O Tempo en Pino de Val

CURSO 2013/14

AS CLASES COMEZARÁN O DÍA 11 DE SETEMBRO, ESPERAMOS PODER CONVOCAR CON ANTERIORIDADE UNHA XUNTANZA DE PAIS E NAIS PARA EXPLICAR A NOVA ORDE DE COMEDORES QUE AÍNDA ESTÁ POR PUBLICAR. ATA DAQUELA PASAR UN BO VERÁN. A DIRECCIÓN.

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO ARQUIVO QUE SE ACHEGA

ONDE ESTAMOS:

LogoMazaricos é un municipio pertencente á provincia da Coruña, na Comunidade Autónoma de Galicia (España).
Pertence á comarca do Xallas, e o seu capital está na Picota.
Mazaricos atópase rodeado polos municipios de Santa Comba, Muros, Carnota, Outes, Negreira, Vimianzo, Zas e Dumbría.

CEIP PINO DE VAL