LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS 14/15

TODOS OS ALUMNOS ADMITIDOS EN PROVISORIA O ESTÁN DEFINITIVAMENTE. Para acceder o listado de admitidos DEFINITIVAMENTE abre o arquivo .

Xa está aquí o entroido 2014

A semana que ven escomezamos quentar o entroido, que remataremos queimando esta sardiña...., ou non, non o sei, xa veremos.

MATRICULA PARA O CURSO 2014/15

O videiro 1 de marzo ábrese o prazo de matrícula para o curso 2014/15. As familias interesadas terán que facer a solicitude entre o 1 e o 20 de marzo de 2014.Nos taboleiros do centro e máis na secretaría lle informaran da documentación necesaria.

CURSO DE FORMACIÓN SOBRE NOVAS TECNOLOXÍAS

Os profesores do centro estamos desenvolvendo un curso de formación no centro para mellor coñecer as novas tecnoloxías. En concreto estamos a traballar o tema dos blogs. Esperamos en breve  ser quen de trasladar o aprendido ó alumnado e desexamos que nun futuro tamén as familias se chegen a comunicar con nos por estes medios. Algunhas das direccións donde estamos facendo prácticas son:

CHEGA O SAMAIN

VER FICHEIRO

Somos centro plurilíngüe

Este curso 2013/14 pasamos a integrarnos na rede de centros plurilíngües, e esto é así porque presentamos proxecto para impartir algunha asignatura a maiores das obrigatorias en inglés. Este curso comezamos coa plástica de 1º e cada curso iremos extendendo a súa aplicación ó resto dos cursos de E.Primaria. A Coordinadora da actividade é a profesora de Ingés Karen M.Barcia Ferreiro...  estamos  agardando polo auxiliar de conversa "Kevín Staley". cando chege teredes noticias del.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2013/14

VER RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2013/14 EN ARQUIVOS QUE SE ACHEGAN