Admisión 2016-2017

6. PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO. 20 A 30 DE XUÑO.

Os alumnos/as admitidos/as deberán facer a matrícula do 20 ao 30 xuño. O non facelo implicará a perda da praza. A documentación poderá descargarse nesta web ou recollerse na secretaría do centro a partir do 15 de xuño.

5. LISTAXES DEFINITIVAS. 10 DE MAIO.

4. LISTAXES PROVISIONAIS. 19 DE ABRIL.

3. OFERTA DE PRAZAS 2015-2016. SOLICITUDES (Lectivos desde o día 1 ás 14:00h do 29 de marzo).

NIVEL    VACANTES
RESERVA (*) TOTAL   SOLICITUDES
4º EI (3 ANOS) 66  9  75 93
5º EI (4 ANOS)  0    0 2
6º EI (5 ANOS)  0  0 4
1º EP  0 1
2º EP  0        0 3
3º EP  0  0 2
4º EP  0  0
5º EP  0  0 1
6º EP  0  0 2
TOTAL   76 109

* Reserva obrigatoria de prazas a alumnado con NEAE que serían adxudicadas por parte da Comisión de Escolarización. De non existiren solicitudes deste tipo as prazas adxudicaríanse de xeito ordinario.

2. LEXISLACIÓN, AVISOS E INFORMACIÓN XERAL.
  • SERVIZOS COMPLEMENTARIOS XESTIONADOS POLA ANPA
1. CALENDARIO DO PROCESO E PRAZOS.
  • RESERVA DE PRAZA. 1 A 15 DE FEBREIRO. Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Rosalía de Castro.
  • VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro.
  • PORTAS ABERTAS. Xornada de portas abertas. 3 de marzo ás 17:00 no salón de actos. Informarase do funcionamento xeral do centro, mostraranse as instalacións e responderase as dúbidas que se teñan a respecto.
  • SOLICITUDES. Lectivos desde o 1 A 29 DE MARZO. Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo).
  • DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. 10 DÍAS HÁBILES a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de solicitudes. Ata o 12 de abril. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.
  • LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar nos 5 días seguintes).
  • LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo de un mes).
  • MATRÍCULA. DO 20 AO 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnos/as admitidos.