« Marzo 2024 »
Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
| | | | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Música
Pouco a pouco fomos chegando ao final de curso. Para o verán podedes repasar o que traballamos durante todo o curso (notas musicais, frauta, cancións...)... Tamén podedes entrar na páxina coa que traballamos durante este tempo e ensaiar coas notas, audicións, instrumentos... Recordade a dirección: https://aprendomusica.com/index.html Pero tampouco vos olvidedes de pasalo ben e desconectar. E se podedes acudide a algún concerto, festa, á praia... Vémonos en setembro. A coidarse... SAÚDE
1º EP: Como o día 5 foi o día do medioambiente, propóñovos unha actividade: Deberedes empregar material reciclado que teñades pola casa para construir os vosos propios instrumentos. Debedes enviar unha foto ou un vídeo tocándoos ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 2º EP: Como o día 5 foi o día do medioambiente, propóñovos unha actividade: Deberedes empregar material reciclado que teñades pola casa para construir os vosos propios instrumentos. Debedes enviar unha foto ou un vídeo tocándoos ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 3º EP: Ficha 5.3º. No exercicio 1 non tedes que identificar, só completar o nome das notas. E no exercicio 2, tedes que poñer as notas que vos indican no pentagrama. Enviádeo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 4º EP: Ficha 6.4º. Tedes que ler a explicación sobre o que é a anacruse, e respostar ás preguntas que se vos formulan. Enviádeo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 5º EP: Deberedes buscar e respostar a estas preguntas: Que familias de instrumentos forman unha orquestra sinfónica? Como se colocan os instrumentos? (podedes incluir unha imaxe se queredes). Hai os mesmos instrumentos nunha banda de música, ou non? Facede un documento tipo Word e enviade as respostas ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 6º EP: Deberedes buscar e respostar a estas preguntas: Que familias de instrumentos forman unha orquestra sinfónica? Como se colocan os instrumentos? (podedes incluir unha imaxe se queredes). Hai os mesmos instrumentos nunha banda de música, ou non? Facede un documento tipo Word e enviade as respostas ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es
MÚSICA (SEMANA 25/05): INFANTIL: Como idesfacer experimentos esta semana, euvouvosfacer un pequeno encargo musical. Debedes experimentar con diferentes materiais para construir o voso propio instrumento. Despoisgravade como o tocades e enviádemoaomeu correo: bouzon@edu.xunta.es. 1º EP:Ficha 4.1º. Observade a explicación das notas MI-SOL e LA e facede o exercicio 1. O exercicio 2, quen teña un piano eléctrico ououtro instrumento musical, pode tocar eses patróns melódicos. Senón, non pasa nada. Enviádeme a ficha aomeu correo (bouzon@edu.xunta.es, coma sempre). Canción con pictogramas e coas vocais: https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=IuSeFYoWdnA&feature=emb_title 2º EP:Ficha 4.2º. Ver a explicación dunha nova nota musical. No exercicio 2, quen teña un instrumento musical pode facer eses patróns melódicos. Senón, non pasa nada. No exercicio 3 hai que pasar as notas do exercicio anterior ao pentagrama, nesamesmaorde. Como sempre, enviádeme as respostasaomeu correo: bouzon@edu.xunta.es 3º EP:Ficha 3.3º. No segundo exerciciosótedes que poñer o nome das notas, non tedes que identificar (non haiaudicións). Enviádeme a ficha aomeu correo: bouzon@edu.xunta.es 4º EP:Ficha 3.4º. Tedes que escoitar as audicións do exercicio 1 buscándoas en Internet. Despoisrespostarás preguntas. Enviádeme a ficha aomeu correo: bouzon@edu.xunta.es 5º EP:Canción de frauta “Ondiñasveñen”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=gDD9of_tDAc Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmoaomeu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html 6º EP:Canción de frauta “Señor don gato”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=sKxzvzD-ev0 Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmoaomeu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html
INFANTIL: Como ides traballar sobre os xogos tradicionais, dende a materia de música encárgovos o seguinte: Buscade cancións de botar a sortes e outras cancións que acompañen aos xogos tradicionais cos que traballedes (por exemplo, que acompañen á goma, etc…). Despois mandádeme as gravacións das cancións ao correo: bouzon@edu.xunta.es 1º EP: Como o día 17 foi o día das letras galegas, mándovos un pequeno encargo. Buscade un instrumento típico da música galega, e despois de escollelo, explicade un pouco como funciona, a súa orixe, a que familia pertence… Cubride unha pequena ficha e enviádema ao correo: bouzon@edu.xunta.es. Ademais, tamén podedes buscar algún vídeo para ver como soa. 2º EP: Como o día 17 foi o día das letras galegas, mándovos un pequeno encargo. Buscade un instrumento típico da música galega, e despois de escollelo, explicade un pouco como funciona, a súa orixe, a que familia pertence, e outros aspectos que se vos ocorran… Cubride unha pequena ficha e enviádema ao correo: bouzon@edu.xunta.es. Ademais, tamén podedes buscar algún vídeo para ver como soa. 3º EP: Como o día 17 foi o día das letras galegas, mándovos un pequeno encargo. Buscade un instrumento típico da música galega, e despois de escollelo, explicade un pouco como funciona, a súa orixe, a que familia pertence… Ademais, buscade un estilo musical típico galego (alalá, muiñeira, alborada…), e explicade as súas principais características (orixe, instrumentos máis usados, etc…). Cubride unha pequena ficha ou facede un documento no ordenador (como prefirades) e enviádema ao correo: bouzon@edu.xunta.es. Ademais, tamén podedes buscar algún vídeo para ver como soa o instrumento ou o estilo musical que escollestes. 4º EP: Como o día 17 foi o día das letras galegas, mándovos un pequeno encargo. Buscade un instrumento típico da música galega, e despois de escollelo, explicade un pouco como funciona, a súa orixe, a que familia pertence… Ademais, buscade un estilo musical típico galego (alalá, muiñeira, alborada…), e explicade as súas principais características (orixe, instrumentos máis usados, etc…). Cubride unha pequena ficha ou facede un documento no ordenador (como prefirades) e enviádema ao correo: bouzon@edu.xunta.es. Ademais, tamén podedes buscar algún vídeo para ver como soa o instrumento ou o estilo musical que escollestes. 5º EP: Como o día 17 de maio foi o día das letras galegas, fágovos un pequeno encargo: Facede unha presentación (ou documento tipo Word, pdf…) onde nomeedes e expliquedes os principais instrumentos da música tradicional galega. Ademais, debedes falar tamén sobre os principais estilos musicais de Galicia. Podedes incluir imaxes, enlaces a vídeos, etc… Enviade o documento ao meu correo, como sempre: bouzon@edu.xunta.es 6º EP: Como o día 17 de maio foi o día das letras galegas, fágovos un pequeno encargo: Facede unha presentación (ou documento tipo Word, pdf…) onde nomeedes e expliquedes os principais instrumentos da música tradicional galega. Ademais, debedes falar tamén sobre os principais estilos musicais de Galicia. Podedes incluir imaxes, enlaces a vídeos, etc… Enviade o documento ao meu correo, como sempre: bouzon@edu.xunta.es
Achéganse propostas para a semana do 11 de maio da materia de música. Acordádevos de mirar os arquivos anexos (fichas e partituras). MÚSICA (SEMANA 11/05): INFANTIL: Como ides traballar coa cociña, non sei se sabedes que está moi ligada á música (cantamos mentres cociñamos por exemplo). Os nenos e nenas de 5 anos lembrarán que o ano pasado fixemos unha tarta de piña que tiña canción (A tarta de piña, que rica que está, un día no cole, ímola papar). Pois iso é o que tedes que facer vós, inventar unha pequena canción ou rima que acompañe á vosa receita. Podedes enviar a gravación de son ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es. Ademais, o alumnado de 5 anos terá que ver este vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=7lz9gxsgAJI E despois terá que buscar 3 instrumentos musicais que aparecen no vídeo, e dicir a que familia musical pertencen (corda, vento ou percusión). Tamén me podedes enviar as solucións ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es 1º EP: Ficha 3.1º. Nela, tedes que colocar as notas nos pentagramas (tendo en conta que notas son: SOL ou MI; e tendo en conta os debuxos para poñer corcheas: titi, negras: ta ou silencios: sh). Actividade on-line: xogo de memoria e instrumentos musicais: https://aprendomusica.com/const2/18memoryInstrumentosBasico/memoryInstrumentosBasico.html 2º EP: Ficha 3.2º. Buscade exemplos deses instrumentos musicais na rede e completade os exercicios. Como sempre, enviádeme as respostas ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es Actividade para entrenar o ritmo musical: https://aprendomusica.com/const2/04dictadoRitmico/04dictadoritmico.html 3º EP: Canción de frauta “Saltamontes”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=V_-OnC-WXO4 Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html 4º EP: Canción de frauta “Paseo”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=wrsKdG_7R6Q Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html 5º EP: Canción de frauta “Aí vén o maio”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=c9Xzl0zdNYs Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html 6º EP: Canción de frauta “Ledicia”, con vídeo explicativo no seguinte enlace: https://www.youtube.com/watch?v=2L49vzm35U4 Tedes que gravar un audio tocando a canción na frauta e enviarmo ao meu correo: bouzon@edu.xunta.es Para repasar a posición das notas na frauta: http://aprendomusica.com/const2/01posicionesFlauta/posicionesflauta.html
MÚSICA (SEMANA 04/05):J A continuación explícanse as tarefas para cada curso. Esta semana non hai fichas adxuntas. 1º EP: Co conto co que ides a traballar, escollede un dos instrumentos que aparecen e traballade sobre el tentando respostar a estas preguntas: como se toca? De que materiais está feito? Hai algún instrumento similar na nosa cultura? A que familia musical pertence (vento, corda, percusión…)? E calquera outro aspecto que che pareza interesante e queiras traballar. 2º EP: Como o día 9 é o día de Europa, encárgovos un pequeno traballo. Deberedes escoller un país de Europa (non vale España), e sobre ese país teredes que respostar a unha serie de preguntas musicais: Que instrumentos son típicos dese país? De que familia musical son? Hai algunha danza típica? Cales son os artistas musicais máis destacados? E calquera outra cuestión que che apeteza traballar, sempre sobre o país escollido. 3º EP: Con motivo do día de Europa, facede un pequeno traballo (en papel, podedes enviar a foto; ou en formato dixital, enviando o documento de texto, presentación…). Nel, deberedes escoller dous países de Europa (non vale España), e sobre eses países teredes que respostar a unha serie de preguntas musicais: Que instrumentos son típicos dese país? De que familia musical son? Hai algunha danza típica? Cales son os artistas musicais máis destacados? Hai algún instrumento similar no noso país? E calquera outra cuestión que che apeteza traballar, sempre sobre o país escollido. Xogo de audicións musicais: http://aprendomusica.com/const2/44instrumsuena/game.html 4º EP: Con motivo do día de Europa, facede un pequeno traballo (en papel, podedes enviar a foto; ou en formato dixital, enviando o documento de texto, presentación…). Nel, deberedes escoller tres países de Europa (non vale España), e sobre eses países teredes que respostar a unha serie de preguntas musicais: Que instrumentos son típicos dese país? De que familia musical son? Hai algunha danza típica? Cales son os artistas musicais máis destacados? Hai algún instrumento similar no noso país? E calquera outra cuestión que che apeteza traballar, sempre sobre o país escollido. Xogo de audicións musicais: http://aprendomusica.com/const2/44instrumsuena/game.html 5º EP: Con motivo do día de Europa, facede un pequeno traballo en formato dixital, (teredes que enviarme o documento de texto, presentación…). Nel, deberedes escoller tres países de Europa (non vale España), e sobre eses países teredes que respostar a unha serie de preguntas musicais: Que instrumentos son típicos dese país? De que familia musical son? Hai algunha danza típica? Cales son os artistas musicais máis destacados? Hai algún instrumento similar no noso país? E calquera outra cuestión que che apeteza traballar, sempre sobre o país escollido. Trivial musical-nivel 2: http://aprendomusica.com/const2/43trivial2/game.html 6º EP: Con motivo do día de Europa, facede un pequeno traballo en formato dixital, (teredes que enviarme o documento de texto, presentación…). Nel, deberedes escoller tres países de Europa (non vale España), e sobre eses países teredes que respostar a unha serie de preguntas musicais: Que instrumentos son típicos dese país? De que familia musical son? Hai algunha danza típica? Cales son os artistas musicais máis destacados? Hai algún instrumento similar no noso país? E calquera outra cuestión que che apeteza traballar, sempre sobre o país escollido. Trivial musical-nivel 2: http://aprendomusica.com/const2/43trivial2/game.html
1º EP: Ficha 2.1º e actividades de ritmo páxina APRENDOMUSICA: http://aprendomusica.com/m_ritmo.html 2º EP: Ficha 2.2º . No exercicio 3 non o fagades porque non hai audicións. No seu lugar, buscade vídeos na rede para ver como é o oboe e como soa. Práctica de notas: https://aprendomusica.com/const2/03atrapanotas/atrapanotas.html 3º EP: Ficha 2.3º. No exercicio 1 tedes un pentagrama cos nomes das notas. A partir diso, tedes que completar o que falta no pentagrama. No exercicio 2 hai que colocar as notas no pentagrama, cada unha no seu lugar correspondente e co ritmo que se indica (negra, corchea, silencio…). Ademais, debemos marcar a parte forte do compás (a 1ª nota de cada compás). https://aprendomusica.com/const2/03atrapanotas/atrapanotas.html Xogar ao atrapanotas, escollemos 4 notas, esta semana. 4º EP: Ficha 2.4º. Lede a información sobre os instrumentos, e buscade na rede as audicións que se vos propoñen nos exercicios 1 e 2 para poder escoitalas. Tras escoitar as audicións, busca unha palabra que defina o son do oboe nesa audición (alegre, triste, saltarín, cansino, etc...), o que se vos ocorra. Recursos web (memory instrumentos musicales): https://aprendomusica.com/const2/18memoryInstrumentosBasico/memoryInstrumentosBasico.html 5º EP: Ficha pulsos, liñas e acentos. Recursos web: Memory musical: https://aprendomusica.com/m-memoryinstrum.html 6º EP: Ficha pulsos, liñas e acentos. Recursos web: Memory musical: https://aprendomusica.com/m-memoryinstrum.html
|
Chisterita a mascota da nosa biblioteca
|