Si eres usuario: Acceso

A ESCOLA DOS PIRATAS

Edilim baseado no libro de Agustín Fernández Paz  titulado " A Escola dos Piratas"  para traballar a comprensión lectora en galego no segundo ciclo de primaria .

Preme aquí para entrar.

DÍA MUNDIAL DA POESÍA

Para ver as emisións e os vídeos resultantes preme no seguinte enlace:

ENTROIDO NA RAMALLOSA

Se queres acceder á galería de imaxes do Entroido na Ramallosa preme aquí.

24 de febreiro DÍA DE ROSALÍA

CHEGA O ENTROIDO

O Entroido está a chamar á porta!

Se queres saber máis sobre o Entroido en Galicia e na nosa comarca podes realizar unha chea de actividades interactivas neste edilim elaborado pola Concellaría de Educación do noso Concello, no que atoparás actividades para todos os ciclos de primaria e para educación infantil. Para poder facelas preme aquí.

24 de febreiro DÍA DE ROSALÍA

O 24 de febreiro celébrase o DÍA DE ROSALÍA en conmemoración do aniversario do seu nacemento  o 24 de febreiro de 1837.

Se queres ver o vídeo que nos fixo chegar a Asociación de escritoras e escritores en Lingua Galega, no que unha morea de escritoras galegas dan vida a Rosalía nunha homenaxe colectiva onde se mesturan palabras e músicas de mulleres, nenas, mozas e vellas, preme aquí.

Se es do 2º ou 3º ciclo e queres coñecer a vida e a obra desta gran poetisa galega preme aquí.

Preme aquí para acceder a un banco de recursos sobre Rosalía de Castro para E.Infantil e Primaria.

Postais no día da Paz

Para conmemorar o "Día Escolar pola Paz", que este ano dedicamos a Nelson Mandela, os nenos e nenas de quinto e sexto C fixemos unhas postais que recollimos nunha publicación dixital. Deixamos o enlace para que as miredes.

VER A PUBLICACIÓN. (Na parte inferior, á dereita, podedes poñer a publicación a pantalla completa)

Día da Paz: buscando tesouros "Nelson Mandela"

Proposta de traballo para o día da Paz.

Búsqueda do tesouro: Mandela.

Ir á actividade

Mandela

Créditos: Material elaborado polo CEIP Conde de Fenosa do Barco de Baldeorras. Licenza CC

NADAL NA RAMALLOSA

SE QUERES VER AS IMAXES DO FESTIVAL DE NADAL PREME AQUÍ!

CALENDARIO SOLIDARIO

Despois de pagar a impresión dos calendarios, recadamos 837,90 euros que foron entregados o 23 de decembro no Banco de Alimentos do noso Concello. A solidariedade das familias do alumnado do CEIP A Ramallosa,das mestras e mestres do cole,de amizades comprometidas co Ensino Público e do propio centro que mercou un calendario para cada aula, fixo posible esta axuda para aliviar as necesidades básicas dos máis desfavoreci@s.

MOITAS GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA POLA VOSA XENEROSIDADE!