Si eres usuario: Acceso

O ALUMNADO DE TERCEIRO CURSO NO AUDITORIO DE GALICIA.

O 26 de novembro o alumnado de terceiro curso  asistiu a un concerto da Real Filharmonía de Galicia que interpretou obras de grandes compositores como:Bach, Ravel, Stravinsky e Manuel de Falla. Se queres ver as imaxes desta saída preme aquí.

"Malala", Premio Nobel da Paz 2014

Con motivo do nomeamento de Malala como Premio Nobel da Paz 2.014 os alumnos e alumnas de 6º C fixemos un traballo que vimos de publicar no noso blogue de aula.

Inclúe unha síntese do traballo, elaborado entre todos e todas, e un vídeo-resumo elaborado por Alba M.

Se che interesa preme na foto de Malala.

MAGOSTO 2014

Por fin luciu o sol e poidemos celebrar o noso magosto!

Se queres acceder á galería de imaxes preme na  imaxe.

As matemáticas que nos rodean

Da man do pato Donald poderás ver como as matemáticas están no mundo que nos rodea (aquí)

Visita ao Centro de Arte Rupestre de Campolameiro

O pasado xoves 30 de outubro, os nenos e as nenas de Educación Infantil, realizaron unha visita ao Centro de Arte Rupestre de Campolameiro.

Se queredes ver o ben que o pasaron, clicade na foto

SAMAÍN 2014

Se queres acceder á galería de imaxes do Samaín 2014, á exposición de cabazas e centros do outono e á recompilación de textos da literatura popular galega  preme na foto.

Actividades para o Magosto

Preme na imaxe para ver os diferentes enlaces e acceder ás actividades interactivas do Samaín, o Magosto e o San Martiño.

LIBROS DE TEXTO 2014-2015

Dende o seguinte enlace podedes ver o listado de libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2014/15.

Aventuras para o verán

Xa está aquí o verán, puntual coma todos os anos.

É tempo de sol, de descanso e lecer.

Pero se queres aventura, aquí che propoñemos algunha.

A disfrutar. Feliz verán!!

O CONTO VIAXEIRO

Aquí tedes o "Conto Viaxeiro" que fixemos entre todos e todas este curso.

Agora tamén entre todos/as temos que manter o colexio e o patio limpos de lixo.

Que o disfrutedes.