Si eres usuario: Acceso

Quinto de primaria

Mundo bichos

Visitounos o entomólogo Miguel Santamaría para participar no obradoiro de insectos, arácnidos, crustáceos e miriápodos. Vivimos unha experiencia moi interesante! Podedes descubrila no seguinte vídeo (clicade na imaxe). Grazas, Miguel!

patrulla

MASTERCHEF QUINTO

Nestes días confinad@s aproveitamos para poñer en práctica as receitas que tiñamos gardadas. Compartimos con vós as imaxes, os pratos estaban boísimos!!!!

Preme na ligazón para veres as imaxes: Masterchef quinto.

MURAL CONSELLO LOCAL DA INFANCIA E ADOLESCENCIA

A ANPA Río Tella participa de forma activa no Consello Local da Infancia e Adolescencia (CLIA) do Concello de Teo. Unha das actuacións é a creación dun mural, no patio do CEIP A Ramallosa, froito da participación dos alumnos de 5º e 6º de Eduación Primaria, tanto na concepción do propio mural como no traballo de pintura en parede.

Máis información aquí

mural CLIA no CEIP da Ramallosa

Alumnado de quinto curso, colaboradoras e colaboradores na confección do mural.

Imaxe: ANPA Río Tella (Premer sobre a foto para ampliar)

Radio "QuintoA"

Para conmemorar o "Día da poesía" inauguramos un espazo onde queremos facer pequenos recunchos de radio.

Comezamos con algúns poemas.

Esperamos que vos gusten.

(Preme na imaxe)

radio

MURAIS DE ROSALÍA DE CASTRO

As nenas e nenos de quinto A fixemos un traballo de investigación sobre Rosalía de Castro para conmemorar o seu aniversario, que se celebra o 24 de febreiro. Fixémolo en catro equipos e recollemos algunhas cousas nos murais que vos presentamos aquí (preme sobre cada imaxe para ver o mural):

A robótica chega ao noso colexio

robot

O noso centro é un dos seleccionados para participar nun novo proxecto: a incorporación da robótica aos niveis de quinto e sexto de primaria.

Hoxe asistimos á presentación do mesmo, onde compañeiras e compañeiros que xa levan anos desenvolvendo este tipo de experiencias  amosáronnos algunhas actividades creadas polo seu alumnado.

Ábrense novas posibilidades de traballo interdisciplinar, para seguir avanzando na aprendizaxe de xeito paralelo á evolución da sociedade. Todo un reto, unha nova ilusión.

Na imaxe podedes ver os novos inquilinos do cole, que chegan para quedarse.

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Contribución do alumnado