SOMOS...

FESTIVAL 2015/2016

UFF, ESTE ANO TIVEMOS UN FESTIVAL CON MOITAS EMOCIÓNS!!!. TANTO O LUNS 20 COMA O MARTES 21 FORON DENDE O PRINCIPIO, UNHA CHEA DE SORPRESAS, DESPEDIDA PARA O ALUMNADO QUE SE GRADUABA, OS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE PASABAN A PRIMARIA, DESPEDIDA DE PROFESORADO, O ANPA FACENDO AGASALLOS, O ALUMNADO COAS SÚAS ACTUACIÓN...UFFF UNHA CHEA DE COUSAS!!! EN BREVE POÑEREMOS MÁIS FOTOS E VIDEOS!!!

AVISO URXENTE

NESTES DÍAS ENVIAMOS UNHA NOTA DO LISTADO DE LIBROS, PERO QUE NINGUÉN COMPRE NINGÚN ATA QUE SAIA O LISTADO OFICIAL DE FONDO LIBROS. DITO LISTADO O PUBLICAREMOS NA WEB E NA ENTRADA DO COLEXIO.

MOITAS GRAZAS

PROGRAMA DO FESTIVAL DE FIN DE CURSO

CHEGOU O DÍA DO FESTIVAL:

O LUNS 20 ,os peques do cole e o MARTES 21, tócalle aos maiores. Pasarémolo fenomenal. Deixovos o programa do FESTIVAL:

AVISO URXENTE: REUNIÓN FAMILIAS DOS NOVOS ALUMNOS DE 4º INFANTIL PARA O CURSO 2016/2017

Convócase as familias de 4º de infantil do curso 2016/2017 a unha reunión o día 23 de xuño as 10:30.

O DÍA 12 DE XUÑO, HOUBO UNHA FESTA MOOOII DIVEEERTIDA!!

O ANPA DO COLE ORGANIZOU ESTE DOMINGO UNHA FESTA NA QUE TIVEMOS DE TOOODOOO!! MÚSICA, COMPARTIMOS COMIDA, XOGOS A RACHAR, INCHABLES, ESCUMA E UNHA SESIÓN MOOI AMENA DUNHA ADAPTACIÓN MUSICAL NA QUE NON PARAMOS NIN UN SEGUNDO!! NORABOA POLA ORGANIZACIÓN!!

INTERTEATRO NO RÍA!!!

AQUÍ PRESENTAMOS UNHA PEQUENA MOSTRA DO INTERCAMBIO DE REPRESENTACIÓNS TEATRAIS ENTRE DIFERENTES COLEXIOS, COMA O CEIP EMILIA PARDO BAZÁN, O CEIP O POMBAL OU O CEIP FRIÁN DE TEIS. A VERDADE QUE FOI UNHA EXPERIENCIA MOI GRATIFICANTE!!!. CONVIVIMOS ENTRE O ALUMANDO E PROFESORADO, COMPARTIMOS MOMENTOS DE MERENDA E XOGO, E POR SUPOSTO...MOIIIITO TEATROOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!