Familias! Este ano a Anpa está a preparar unha emocionante celebración que nos reúna para dar á benvida á primavera dunha maneira verdaderamente espectacular: a FESTA HOLI

A festa holi é unha festa hindú,un festival que trascende fronteiras,unindo a persoas de todas as idades,é unha celebración de cor,música e amizade.

Para aqueles que non están familiarizados,Holi é unha festividade que marca o fin do inverno e dá a benvida á primavera. É un momento para despedirnos do frío e da escuridade,e da paso á luz. Pero máis aló do seu significado histórico, mergullarémonos nun mar de cores vibrantes,deixando que a música nos leve a que os noso corazóns énchanse de risas e amizade. Será un día cheo de diversión,baile, delicias culinarias e,por suposto, pos de cores que pintarán o ceo e os nosos sorrisos.

Así que vos convidamos a todos e todas a deixar as preocupacións na porta e unirse a Anpa Ría de Vigo no noso patio do colexio nesta celebración única e marabillosa.

Ídevosla perder!!!

Día: Venres, 12 Abril

Lugar: Patio Ría de Vigo

En caso de choiva aplazariase ao venres 26 de Abril.

Moitas grazas ás familias pola asistencia á charla de Rocío Álvarez sobre "Comunicación Eficaz".

Sabemos comunicarnos cos nosos fillos e fillas?

Como o facemos, de xeito asertivo ou autoritario?

Sabedes como afectará a súa educación?

Se queres resolver todas estas dúbidas, achégate o mércores 13 de marzo á ludoteca do Ría.

VOLVE Escuela de Emociones con Rocío Álvarez

MOITAS GRAZAS A PEPE  o noso profesor particular de danzas do mundo...e por extensivo a Asociación Monteira por manter vivas as DANZAS  na nosa cidade

CALDO DE GLORIA

HORARIO LECTIVO: 9.30h a 14.30h  - OFERTA MADRUGADORES VINDEIRO CURSO 7.30h a 9.30h.

Prazo de admisión do 1 ao 20 de marzo

Para entregar a solicitude que atoparedes nos arquivos adxuntos podedes empregar algunha das seguintes vías:

- As solicitudes poden presentarsepor vía electrónica, mediante formulario normalizado dispoñible na aplicación informática “admisionalumnado”.

a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,

-Traer a solicitude de xeito presencial cuberta a man no horario de secretaria (9:30h a 10:20h e 13:45h a 14:30h).

-Cubrila a través da páxina de admisión alumnado e entregala no centro no horario de secretaria.

-En todo caso no centro tamén temos os impresos en papel por se preferides entregalos deste xeito. A documentación está ANEXA o final da publicación.

DOCUMENTACIÓN

Os proxenitores ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude de admisión a seguinte documentación:

a) ANEXO II e Anexo II-bis. Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora.

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

d) No caso de separación, no que a patria potestade esté atribuída, con carácter exclusiva, a un deles, e preciso presentar ademais a resolución xudicial correspondente.

IMPORTANTE A TER EN CONTA

Cada alumno/a somentes pode entregar unha única solicitude, esta debe ser entregada no centro en

que pretenda ser admitido en primeiro lugar. ESTA SOLICITUDE É UNICA (SÓ PODE PRESENTARSE NUN

ÚNICO CENTRO) E TERÁ CARÁCTER VINCULANTE.

ü  A solicitude deberá ser asinada por ambos proxenitores ou polos representantes legais.

ü  No caso de familia monoparental, esta deberá acreditarse segundo o recollido no artigo 25 da orde de 12 de marzo de 2013.

ü  Para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE), achegarase xunto coa solicitude, a documentación que acredite as circunstancias que fundamentan esta petición.

ü  Para a valoración da renda da unidade familiar, constará a cantidade que resulte da suma das casiñas da base impoñible xeral (392) e da base impoñible do aforro (402) da/as declaración/s do imposto sobre a renda das persoas físicas (exercicio fiscal 2017).

ü  O punto do baremo que fai referencia ao criterio complementario asignado polo centro será otorgado aos fillos de antigos alumnos ou alumnas.

NORMATIVA

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

A finais do mes de abril estará a resolución de dito proceso, en todo caso a subiremos a web do colexio en canto esté dispoñible.

VACANTES CURSO 2024 - 2025

4ºEI 20