SOMOS...

UUUUAAAAUU!!!! CANTAS NOVIDADES!!!

SE PASAS POLO BLOGUE DA BIBLIO COMPROBARÁS QUE NON PASA UN DÍA SEN TER ALGUNHA COUSA INTERESANTE!!! QUÉ PASADA...NESTE TEMPO DENDE A VISITA DO AUTOR E ILUSTRADOR JACOBO FERNÁNDEZ, A VISITA DE SILVESTRE GÓMEZ OU NOUTRO TERMO DE COUSAS, A III QUEDADA LITERARIA, SON ENTRE OUTRAS O QUE PODERÁS ATOPAR DA MAN DE GASPAR!!! ENTRA NO BLOGUE E O VERÁS POR TÍ MESM@!!!

16 de MAIO DÍA NON LECTIVO

Recordamos  a todas as familias do Ceip Plurilingüe Ría de Vigo que o luns 16 e o martes 17 de maio serán DÍAS NON LECTIVOS segundo o aprobado no Calendario Escolar para o curso 2015/16.

As clases reanudaranse o mércores 18 de maio.

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS!!!

XUNTOS POLA PAZ: DÚAS COMUNIDADES, UNHA REALIDADE!!!.

O VOLTAR DAS VACACIÓNS DE SEMANA SANTA CELEBRAMOS ESTA CONVIVENCIA NO QUE PARTICIPOU TAMÉN O CEIP D. RODRÍGUEZ CASTELAO. O FOMOS APRAZANDO POR MOR DA CHOIVA E POR FIN PUIDEMOS DISFRUTAR DESTE DÍA TAN BONITO ENTRE AS DÚAS COMUNIDADES EDUCATIVAS!.

FOI POSIBLE GRAZAS A COLABORACIÓN DO ALUMNADO DE 6º DE E.P. DO CEIP RÍA DE VIGO, AS NAIS  DOS DOÚS COLEXIOS E A PARTICIPACIÓN ACTIVA DE TODO O PROFESORADO DOS COLEXIOS!!! MOIIIITAS GRAAAAZAAAAS!!!

PRIMEIRO DÍA DE CLASE!!

HOXE OS NEN@S DO COLEXIO ESTAMOS MOI CONTENTOS DE COMENZAR DE NOVO AS CLASES!!!

BENVIDOS O TERCEIRO TRIMESTRE!!!

GASPAR ESTÁ A TOOOPE!!!!!

A BIBLIO ESTÁ QUE ARDE COMA SEMPRE!!! PERO NESTE TRIMESTRE GASPAR NON PAROU!!! MI MADRIÑA!!!! CARIÑOGRAMAS, AS EMOCIÓNS A FLOR DE PEL UUUUUUUUAAAAUUUU!!! NON TE CONTAMOS MÁIS!! PASA POLO BLOGUE DA BIBLIO PARA COMPROBAR O QUE DICIMOS!!!!! COMO MOSTRA ESTE ENLACE A ACTIVIDADE DOS CARIÑOGRAMAS!!!!