Festividades, Nadal, Entroido, Día da paz

FESTA DE ANTROIDO

O VENRES 17 DE FEBREIRO FAREMOS O DESFILE DE ANTROIDO NOS ARREDORES DO COLEXIO.

A PARTIR DAS 12.30 HORAS.

ESTADES TOD@S INVITAD@S

ENTROIDO 2022

Queridas familias e membros da comunidade educativa:

O ENTROIDO chega á nosa escola!

Ao longo da semana iremos traballando nas aulas as costumes, os traxes e as tradicións típicas do entroido galego, entre outros cos nosos mestres/as. A Farroupeira amenizaranos a semana invitándonos a disfrazar unha parte do corpo cada día.

As consignas serán as seguintes:

- LUNS 21 DE FEBREIRO: disfrace dos pés.

-MARTES 22 DE FEBREIRO: disfrace das mans e dos pés.

-MÉRCORES 23 DE FEBREIRO: disfrace da cabeza, mans e pés/ ou todo o corpo.

-XOVES 24 DE FEBREIRO: traemos o pixama xa que somos noctámbulos

-VENRES 25 DE FEBREIRO: FESTIVAL DO ENTROIDO. DISFRACE LIBRE INTENTANDO QUE ESTÉ FEITO CON MATERIAL DE RECICLAXE.

Ademais, o venres 25 de febreiro parte do alumnado fará unha exhibición de danza típica de Cangas "Madamas e Galáns". Gozarán dun recreo máis amplo con música de entroido e tomaremos chocolate con orellas!.

*IMPORTANTE:

Cada un dos alumnos/a deberá traer unha taza/vaso para tomar o chocolate e así non desbotar tanto plástico na escola favorendo un ecosistema sostible.

Lembramos que o noso centro está inmerso no proxecto Educ-Arq e potencias a adquisión dos ODS para así favorecer un centro limpo onde o alumnado sexa o protagonista deste cambio de forma consciente.

Un saúdo e FELIZ ENTROIDO!

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Desde o EDLG invitámosvos a disfrutar deste vídeo feito coas achegas do alumnado de tódolos niveis educativos.

Festival de inverno 2019: video

Entroido 2018: vídeo

Día da Paz

Xa podedes ver na Galería as fotos do Día da Paz, celebrado o 30 de xaneiro.

Clic na imaxe para acceder.

Festival de Inverno

Xa están na Galería as fotos correspondentes ao Festival de Inverno, celebrado o 21 de decembro, e coa participación de todos os cursos do colexio.

Clic na imaxe para acceder.

CANCIÓN DÍA DA PAZ

Este é o baile que temos preparado para celebrar O Día da Paz.

Agora toca practicar!!!

Día da Paz

O pasado 30 de xaneiro, os nenos e as nenas do colexio de Darbo, celebramos un día moi especial: O DÍA DA PAZ.

Ás 10:45 as alumnas e alumnos de 6º baixamos ao patio cun señor que nos ensinou  a coller as pombas que íamos soltar. Nós, por suposto, estabamos nerviosos porque nunca nas nosas vidas colleramos unhas pombas.

Cando chegou a hora baixamos para o patio todos os cursos. Fómonos colocando formando un arco da vella mentres representntes de cada clase lían os manifestos pola paz. Todos xuntos cantamos a canción "Os nenos queremos a PAZ" do grupo "3+2".

A continuación procedemos á solta das pombas. Ás nosas compañeiras Sara e María, escapáronselles ao tentar collelas.

FOI UN DÍA MOI DIVERTIDO!!