VACANTES CURSO 24-25

RESERVA ALUMNADO 6º DE EP NO IES DO BARRAL

Todo o alumnado que fixo a reserva no instituto obtivo praza

Estas listaxes podedes consultalas polos seguintes medios:
1.- No taboleiro de anuncios do IES do Barral
2.- Entrando coa chave 365, certificado dixital o contrasinal de educación na aplicación de admisión: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
Unha vez dentro da aplicación deberán ir ao punto 2. solicitudes e dentro de solicitudes, as miñas solicitudes.

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2024-2025

ADMISIÓN pódese facer a través da aplicación"admisiónalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)o formulario normalizado (ED550Bou de forma presencial na secretaría do centro onde terán a súa disposición o impreso de solicitude de admisión. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 1 de marzo e o 20 de marzo.

Só se poderá presentar a solicitude de admisión nun único centro, no caso de entregar en varios perderá os dereitos de prioridade que poidan corresponder.

DOCUMENTACIÓN QUE SE ENTREGARÁ NO CENTRO:

- Impreso de solicitude de admisión cuberto.

- Fotocopia da folla do libro de familia na que está inscrito a nena ou neno ou DNI do mesmo.

XORNADA PORTAS ABERTAS 2024

Se non podes asistir ese día ponte en contacto con nós para facelo noutro momento.

886120782

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS LOMLOE 2023/2024

4º EDUCACIÓN INFANTIL: Documento

5º EDUCACIÓN INFANTIL: Documento

6º EDUCACIÓN INFANTIL: Documento

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: Documento

2º EDUCACIÓN PRIMARIA: Documento

3º EDUCACIÓN PRMARIA: Documento

4º EDUCACIÓN PRIMARIA: Documento

5º EDUCACIÓN PRIMARIA: Documento

6º EDUCACIÓN PRIMARIA: Documento

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL 2023-2024

BENVIDOS/AS AO CURSO 2023/2024

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA DO 20 AO 30 DE XUÑO

Ábrese o prazo de matrícula do 20 ao 30 de xuño.

No adxunto podedes atopar o impreso de matrícula que debedes presentar cuberto xunto con:

Copia dos DNI dos proxenitores

Copia do DNI do alumno,-a se o houbese

Copia do libro de vacinas

Copia da tarxeta sanitaria

2 fotos tamaño carné

LISTAXE LIBROS TEXTO CURSO 2023-2024

No arquivo adxunto aparecen os libros de texto para o curso 2023-2024.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PRAZO DE SOLICITUDE: do 20 de maio ao 21 de xuño, incluídos.

Aberto o prazo para solicitar as axudas de material e  libros para o alumnado que curse 1º, 2º, 3º e 4º o curso 2023-2024. O alumnado de 5º e 6º de primaria (E-dixgal) solicitará soamente a axuda de material escolar. As SOLICITUDES poderán presentarse por vía electrónica (preferentemente) empregando a aplicación informática fondolibros , descargando o impreso ou solicitalo na secretaría do centro.