Taboleiro

Alumnado Edixgal: Actualización de Firefox

O alumnado edixgal ten que actualizar deste xeito firefox para poder acceder a Webex sen dificultades dende o ordenador.

Os nenos de Infantil ensinan Educación Vial

Como ben di o título da nova os máis pequeniños do cole están pasando polas aulas de Primaria para repartir uns folletos que eles mesmos elaboraron cunha temática moi interesante:Educación Vial.

Durante o primeiro trimestre foron partícipes de diversas actividades de aprendizaxe (sesións na aula, visita da Policía Local...) e agora deron o paso de compartir o aprendido cos compañeiros de Primaria.

Na iamxe vemos como fixeron entrega do folleto.

Mariña Dolado gaña o concurso de postais de Nadal

Como ben di o título da nova, temos unha gañadora no cole. Preme aquí para ver a nova

Armouse o Belén: a película

Xa podedes disfrutar das dúas versións da película "Armouse o Belén" (en color e en sepia),

premede no título para velas.

Aproveitamos para informar que os vídeos do Festival serán subidos durante esta fin de semana.

Bo Nadal a todos e todas